@Effis Kanahamppari on aika hyvää myös Omenaa ja ananasta mussutan myös! Enhän mä näitä välipaloja edes kaikkia luetellut
Onpas jännää, mitä meille selviää
No niin, nyt mun rupes tekee mieli BK:n long chicken hampparia.@Effis Kanahamppari on aika hyvää myös Omenaa ja ananasta mussutan myös! Enhän mä näitä välipaloja edes kaikkia luetellut
Mulla ei ollut oikein muita oireita, kun vatsakipuja, välillä tosi koviakin.Olin tänään 7+0 varhaisultrassa ja todettiin tuulimuna. Vesipussi oli, mutta aivan tyhjä. Vaikeinta tässä nyt on ehkä se, että tämä ei ole nyt ohi, vaan pitää odottaa tyhjennystä. Jos ei mene parin viikon päästä luonnollisesti, niin sitten lääkkeet. Toivottavasti muiden raskaudet jatkuvat toivotusti!
Tänään on 6+1. Jos esikoisen raskaus olisi ollut oireettomampi, en olisi niin huolissaan, mutta siinä oksensin jo 4+ viikoilta lähtien 20x päivässä ekat 3kk ja säännöllisesti raskauden loppuun saakka.@Lennis kuinka pitkällä olitkaan nyt? Mulla ei esikoisesta ollut mitään oireita ennen rv 8. Tässäkin raskaudessa mulla on ollut välillä oireettomia päiviä. Nää tuntuu olevan ihan planeettojen asennoista kiinni että miltä milloinkin tuntuu. Älä hätäänny
Voimia!Olin tänään 7+0 varhaisultrassa ja todettiin tuulimuna. Vesipussi oli, mutta aivan tyhjä. Vaikeinta tässä nyt on ehkä se, että tämä ei ole nyt ohi, vaan pitää odottaa tyhjennystä. Jos ei mene parin viikon päästä luonnollisesti, niin sitten lääkkeet. Toivottavasti muiden raskaudet jatkuvat toivotusti!
Jospa sulle on nyt sattunut helppo ja oireeton raskaus edellisen oksurumban jälkeen, se kuulostaisi musta reilulta. Tosin ymmärrän hyvin sun huolen ja itsekin just eilen murehdin omaa hyvää oloaniTänään on 6+1. Jos esikoisen raskaus olisi ollut oireettomampi, en olisi niin huolissaan, mutta siinä oksensin jo 4+ viikoilta lähtien 20x päivässä ekat 3kk ja säännöllisesti raskauden loppuun saakka.
Tosi hienoa, että siellä pääsee! Tossa asiassa odottajat on kyllä Suomessa eriarvoisessa asemassa, kun meillä päin (ja varmaan suurimmaksi osaksi muuallakin) ei tosiaan tuohon ole julkisella mahdollisuuksia. varmasti moni tarvii varmistuksen raskaudelle en jo ennen nyt-ultraa.. Ja sitten toisaalta osa ei osaa ajatellakaan tarvivansa mutta kaikilla tosiaan ei ole sitä 100-200 euroa joka hetki nykäistä tällaiseen toimitukseenTäällä pääsee varhaisultraan kunnalliselle puolelle, ilman erityisempää syytäkään.. Olin ihan yllättynyt, kun juttelin neuvolan hoitajan kanssa ja hän sanoi, että aikojakin on hyvin vapaana. Sen sijaan neuvola aika meni kuukauden päähän, silloin on rv9+2, mutta sanoin myös itsekin että käyn neuvolassa mieluummin harvemmin kuin tiuhaan. Ei enää neljännen kanssa jaksa rampata jatkuvasti Tarpeen mukaan tottakai. Vu halusin oikeastaan vain siitä syystä, että saa varmistuksen että on ihan etenevä, normaali raskaus kyseessä.