Kiva kun tulee muitakin uusia.
Oonko ainut joka unohtaa koko ajan raskauden? Mun kroppa on ollu yli puoli vuotta semmoinen, että oon epäillyt joka kuukausi raskautta. Jotenkin on puol vuotta käyny ne raskausajatukset ja huolet päässä, että nyt kun on tosi kyseessä niin oon tosi tyyni. Ja ihan todella unohdan monesti koko asian lähes koko päiväksi. Toki olen varautunut täysin siihen, että voi tulla keskenmeno. Jopa pidän sitä todennäköisempänä vaihtoehtona, koska viime raskaudessa pääsin pälkähästä tämän suhteen.
Samalla mä koitan olla ajattelematta asiaa, koska pelkään että "aiheutan" ajattelulla itselleni huonon olon. Viime raskaus kummittelee takaraivossa ja pelkään, että oon kohta samassa pisteessä kuin silloin. En kyennyt edes seisomaan vaan välillä konttasin/raahauduin lattiaa pitkin vessaan tai jääkaapille, koska koko ajan oksetti. Ja oksensinkin. Toki se kesti "vain" kolmisen kuukautta eikä koko raskautta, mutta tuskaa se oli olla monta kuukautta samassa kunnossa kun pahassa mahataudissa.
Muistanko oikein, että joku muukin oli piikkikammoinen?
Syömisiin voisin yhdeksi vinkiksi antaa hedelmäpiltit. Viime raskaudessa se oli yksi helppo valinta kun mitään ei tehnyt mieli.