E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä asioista?Koska muut puolueet alkaa puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä?![]()
Ei taida tietää itsekään, oppinut vaan "uuden" lauseen mitä viljelläMistä asioista?
Suvakkina ette peesaajasi kanssa vieläkään ”halua” ymmärtää tosiasioita. Ja varsinkaan tunnustaaMistä asioista?
Et vastannut kysymykseenSuvakkina ette peesaajasi kanssa vieläkään ”halua” ymmärtää tosiasioita. Ja varsinkaan tunnustaaPuolueidenne alamäki senkun jyrkkenee, kiitti tulevasta äänivyörystä
![]()
Poliitikot eivät pelkää mitään muuta niin paljon kuin kannatuksen hiipumista ja siksi kok, kepu ja sdp seuraavat kauhusta vapisten persujen kannatuksen nousua gallupista toiseen.Tohon otsikkoon liittyen...
Vapinalla vissiin viitataan pelkoon?
Pitääkö persuja jotenkin pelätä?
Onko se tarkoitus?
Aika pelottava ajatus.
Hän ei osaa. Hokee kaikille tuota samaa.Et vastannut kysymykseen
Tohon otsikkoon liittyen...
Onko se tarkoitus?
Aika pelottava ajatus.
Ei missään nimessä! Mutta kokemus on osoittanut, että silti pelätään. Halla-aho on pääpahis - itse Lucifer - hänen alaisensa taas pelottavia kuu-natseja, jotka lämmittävät talonsakin polttamalla viattomia partalapsia uuneissaan. Pelätään että jos persut pääsevät valtaan, niin Suomeen rakennetaan keskitysleirejä, kidutuskammioita, aurinko sammuu ja maapallo alkaa pyörimään toiseen suuntaan. Skiniarmeijat valtaavat kadut ja virkamiehinä istuu pelkkiä odinin sotureita. Maa muuttuu autiomaaksi ja koirat syövät kaikki hitaat ja heikot.Tohon otsikkoon liittyen...
Onko se tarkoitus?
Aika pelottava ajatus.
Ei missään nimessä! Mutta kokemus on osoittanut, että silti pelätään. Halla-aho on pääpahis - itse Lucifer - hänen alaisensa taas pelottavia kuu-natseja, jotka lämmittävät talonsakin polttamalla viattomia partalapsia uuneissaan. Pelätään että jos persut pääsevät valtaan, niin Suomeen rakennetaan keskitysleirejä, kidutuskammioita, aurinko sammuu ja maapallo alkaa pyörimään toiseen suuntaan. Skiniarmeijat valtaavat kadut ja virkamiehinä istuu pelkkiä odinin sotureita. Maa muuttuu autiomaaksi ja koirat syövät kaikki hitaat ja heikot.
Nyt on pakko sanoa, että aika tekemällä tehty vääntö. Oli puolue (tai sen kannattaja) kuka tahansa, niin suosion menetys on se, mikä pelottaa. Ei niinkään toinen puolue.Tohon otsikkoon liittyen...
Onko se tarkoitus?
Aika pelottava ajatus.
Mistä asioista?
Eilen myöhään vastasin teille kaikille suvakeille, itsensäpettäjille, mutta se on poistettu, koska siinä oli linkkejä Ruotsin ikävistä (lähes päivittäisistä) tapahtumista, jotka on teille vinkkejä ja muistutuksena mitä täälläkin tulisi tapahtumaan ilman persujaHän ei osaa. Hokee kaikille tuota samaa.
Eilen myöhään vastasin teille kaikille suvakeille, itsensäpettäjille, mutta se on poistettu, koska siinä oli linkkejä Ruotsin ikävistä (lähes päivittäisistä) tapahtumista, jotka on teille vinkkejä ja muistutuksena mitä täälläkin tulisi tapahtumaan ilman persuja
Jonkun pitää teidänkin sossurahat raapia selkänahastaan
Esimerkit ei ihan heti lopu. Aloitettaiskos näillä?
t. #2
Eight out of 10 ‘stranger’ rapes in Sweden are carried out by migrants, with more than half of all rape convictions to foreigners, study reveals
- Nearly six in ten convicted rapists in Sweden born in another country
- Where rapist and victim didn't know each other, figure is 85 per cent
- Four in ten 'stranger rape' attackers has been in Sweden less than a year
- Figures revealed in court documents unearthed by public service TV
https://www.dailymail.co.uk/news/ar...es-Sweden-carried-migrants-study-reveals.html
Tohon otsikkoon liittyen...
Onko se tarkoitus?
Aika pelottava ajatus.
Mä vastasin tänään mutta se jäi moderoinnin haaviin. Eli ei näkynyt muille. Myöhemmin se oli poistettu. Mä olen aika kaukana suvakeista. Tuota juuri tarkoitin että jos ei ole täysin samaa mieltä niin haukutaan suvakiksi.Eilen myöhään vastasin teille kaikille suvakeille, itsensäpettäjille, mutta se on poistettu, koska siinä oli linkkejä Ruotsin ikävistä (lähes päivittäisistä) tapahtumista, jotka on teille vinkkejä ja muistutuksena mitä täälläkin tulisi tapahtumaan ilman persuja
Sano se täällä uudestaan toisin sanoin, niin sitten katsotaan oletko vai etköMä vastasin tänään mutta se jäi moderoinnin haaviin. Eli ei näkynyt muille. Myöhemmin se oli poistettu. Mä olen aika kaukana suvakeista. Tuota juuri tarkoitin että jos ei ole täysin samaa mieltä niin haukutaan suvakiksi.
Mun ei tarvitse todistaa sitä täällä. Ei ole pakko uskoa.Sano se täällä uudestaan toisin sanoin, niin sitten katsotaan oletko vai etkö![]()
No tää ketjun otsikko ittessään on niin alta riman että ihan vapisuttaa.Aksu, tuo kaikkien suvakkien isä jopa alitti kaikki aiemmat rimanalituksensakin
Onnettomista onnettomin vääntö aikoihin![]()
No tää ketjun otsikko ittessään on niin alta riman että ihan vapisuttaa.