Otaha nyt iisistiMeni töissä vähän pitkään... Nyt pääsin nojatuoliin ja sain jalat kohti kattoa
Otaha nyt iisistiMeni töissä vähän pitkään... Nyt pääsin nojatuoliin ja sain jalat kohti kattoa
Mitenpäin sää siinä tuolissa rohjotat?Meni töissä vähän pitkään... Nyt pääsin nojatuoliin ja sain jalat kohti kattoa
Tämmöne mekanismituoliMitenpäin sää siinä tuolissa rohjotat?
No jos tykkäät niin pidä. Voit tunkea toisenkin niin tuntuu tupla kivalta
Oli vasta pari viikkoa meidän pihalla samanlainen, mut kun en ole kumpaakaan aiemmin nähnyt... Menikö väsy ohi?Aha ?
Ok,mistä lie tulleet,juu meni ohiOli vasta pari viikkoa meidän pihalla samanlainen, mut kun en ole kumpaakaan aiemmin nähnyt... Menikö väsy ohi?
Eli sellanen tuoli mikä heittää istujansa mihin asentoon itse haluaa?Tämmöne mekanismituoli
Onkohan siinä kiva kiikkua?Eli sellanen tuoli mikä heittää istujansa mihin asentoon itse haluaa?
No nii, nyt mä muistan taas sen yhden seksikiikku videonOnkohan siinä kiva kiikkua?
tuskin, tiiä mihin reikään osuu kun tökkääOnkohan siinä kiva panna?
Tavallaan siis jännää!tuskin, tiiä mihin reikään osuu kun tökkää
voihan sitä pyörimiseksikin sanoaMä menen taas pyörimään sänkyyn.
Illanjatkot!
Öitä, munki pitäs mennä.Mä menen taas pyörimään sänkyyn.
Illanjatkot!
Mut Kaisilla on söpö kisuliKissoja!
Mullekin tollanen, sitten nukkusin päikyt aina tuossa
Niitä saa välillä edullisesti alennusmyynneistäMullekin tollanen, sitten nukkusin päikyt aina tuossa
Juu, tää on ihan parasMullekin tollanen, sitten nukkusin päikyt aina tuossa
En tiedä eikä kiinnosta.Tiiäkkö paljonko hiilaria siinä Jägerissä?
Muistatko tuota:(mut ku mulla ei oo ees vessahätä vaan herään ja ihmettelen, miksi heräsin ja sit käännän ja väännään ja on kuuma ja seuraavaksi kylmä ja sit saan unen vain herätäkseni uudelleen ihmettelemään miksi heräsin ja...)