@Lennis mä jouduin kans esikoista osaan jo 6+ jotku spandex päntsyt, kun muut ahdisti. Niillä sit kekkuloin ympäriinsä
nyt ei juuri turvota. Mut kiva kun tuli se 3+! Toivottavasti vähän rauhoitti mieltä
Mä oon koittanut miettiä onko mulla nyt ollu merkkejä monikkoraskajdeata, kun sanotaan et siinä alkuraskauden oireita on enemmän usein. Mulla tulee yhä huono olo herkästä ja näköjään herään nyt yölläkin syömään, kun 3-4h menee maksimissaan ilman ruokaa. Aivan tajuton se nälkä, kun se iskee.
@Vauhtimamma sinä taisit sanoa samaa aiemmin? Nyt on eilisestä asti mahaa jomotellut. Vähän ahdistaa, kun oli sitä vuotoqkin, mutta toisaalta mietin et vuoto oli todennäköisesti kohdunsuulta.
Mutta ei. En mä nyt muuten ois mitenkään keksinyt, että tuolla mahassa vois olla useampikin.. Vaikka eihän toki sekään nyt oo ollenkaan varmaa tässä vaiheessa. Yön yli nukuttua yhä toivon riskien vuoksi yksöisraskautta, mutta mikäli tuolla onkin pesue, niin sitten jokaiselle riittää kyllä paikka ja rakkautta
huh, mua jännittää tällä hetkellä we perjantain ultra enemmän ku kertaakaan aiemmin
voikohan ne ees luotettavasti nähdä kaks alkiota 6+0? Hmh.. Typerää, sit meen vaan kolmannen kerran, mut sit meen jo sellaiseen halvempaan kätiläpaikkaan