Mielelläni autan jos vaan pystyn tai jos mun tiedoista olisi hyötyä. En tosiaan tiedä mikä todennäköisyys että vauva voisi kääntyä tuossa asennossa väärinpäin. Ideahan siinä vaan lienee että tehdään tilaa sinne oikeisiin paikkoihin jolloin vauva hakeutuisi optimaaliseen asentoon. Kaiketi vauvan voisi kuvitella haluavan olla asennossa missä pää mahtuu olemaan parhaiten ja tuo asento toisi lantioon tilaa. Kuitenkin tuota FLI asentoa voi tehdä ihan synnytyksen aikanakin niin tuskin haittaa on kauheasti.
Ja siis vauvan tarjonta voi muuttua vielä synnytyksessäkin, siis esim jos pää on väärässä asennossa niin se voi hakeutua oikeinpäin synnytyksen aikana. En sitten tiedä kuinka isoja, esim koko kropan kattavia, asennon muutoksia voi synnytyksen aikana tapahtua, eli jos selkä on väärään suuntaan tms, mutta vauvahan tekee aivan uskomattoman kiemurtelun siellä synnytyskanavassa joka tapauksessa, että kai se voi olla mahdollista - joskin aikaa vievää ja mahdollisesti kivuliasta äidille?
Mutta olet mun mielestä oikeilla jäljillä jo sen oman ryhdin parantamisessa ja jumppapallossa, ne tekee varmasti tosi paljon hyvää jo ilman sohvan reunalla keikkumistakin. Jumppapallon päällä heijailu oli vielä mun mielestä tosi kivaa touhua niin sitä teki mielellään. Töissäkin tietokoneella auttoi jopa keskittymään paremmin