Aqela
Niin juu, sian kieli uunissa paistettuna.No joo, tietyllä tavalla nautittuna...mutta ei sentäs makkarana
Niin juu, sian kieli uunissa paistettuna.No joo, tietyllä tavalla nautittuna...mutta ei sentäs makkarana
Kieltämättä juu...Echo on ihana
Niin juu, sian kieli uunissa paistettuna.
No Elena taisi tarkoittaa kieltä ranskalaisittain nautittunaNiin juu, sian kieli uunissa paistettuna.
E
En kokeile. Sä voit kokeilla tunkea sen leipäläpeesi, nytkin näyttää apposen auki olevan.Kokeile sää omaas
Mulla on pieni nenä, sinne mitään mahdu
Muista iltalääkkeesiEn kokeile. Sä voit kokeilla tunkea sen leipäläpeesi, nytkin näyttää apposen auki olevan.
Nami nami! Siitä pitää muuten sitten kuumana ollessa repiä tuo nahka pois ni irtoo helpommin.
Nii ja sä voit tunkea sen sinne minne aurinko ei paistaEn kokeile. Sä voit kokeilla tunkea sen leipäläpeesi, nytkin näyttää apposen auki olevan.
Nami nami! Siitä pitää muuten sitten kuumana ollessa repiä tuo nahka pois ni irtoo helpommin.
Muista iltalääkkeesi
jaa niinku missä?sivoissa
Aurinko paistaa kyllä bebaankin.. Pyllistän ikkunassa ja revitän aukkoaNii ja sä voit tunkea sen sinne minne aurinko ei paista
Herttinen sentään, tätähän vois jatkaa loputtomiin...mutku ei kiinnosta
Tai naudan kieli keitettynä!Niin juu, sian kieli uunissa paistettuna.
Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissajaa niinku missä?
Tiedän ja mä puhun ruoasta.No Elena taisi tarkoittaa kieltä ranskalaisittain nautittuna
Tuota se on kun ei ihmisiä koulutus kiinnosta; ei osata edes laittaa kirjaimia siten, että niistä muodostuisi ymmärrettäviä sanoja!jaa niinku missä?
En ole maistanut keitettyä.Tai naudan kieli keitettynä!
Wau, sä löysit Aapisen!Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa Aivoissa
No ei nyt millään pahalla, mutta nautin mielummin Elenan kielestä kuin sinun kanssa kielestäTiedän ja mä puhun ruoasta.
Mistä sä mun koulutuksista tiedät. Ihme porukkaa kun pitää heti käydä kiusaamaan. Itselläsi menee sitten sormi aina oikealle näppäimelle.Tuota se on kun ei ihmisiä koulutus kiinnosta; ei osata edes laittaa kirjaimia siten, että niistä muodostuisi ymmärrettäviä sanoja!
Enpäs löytänytkäänWau, sä löysit Aapisen!