eipä ollunnaAi niin ja se tärkein meinas unohtua: Saitko Pirkka Pekka Peteliusta kun noin onnellisena viheltelet...eli siis oliks teillä etukäteen PPP päivä?
eipä ollunnaAi niin ja se tärkein meinas unohtua: Saitko Pirkka Pekka Peteliusta kun noin onnellisena viheltelet...eli siis oliks teillä etukäteen PPP päivä?
Aieipä ollunna
Onnen tyttö!Meil on muuten ollut puhtaan pilden päivä joka päivä tällä viikolla
ja myös mr rosilla on kissan päivätAi
Onnen tyttö!
Ja ajattele -mitä kylmemmäksi keli käy, sitä useammin sauna lämpeää.ja myös mr rosilla on kissan päivät
kyllä käyp katteeksJa ajattele -mitä kylmemmäksi keli käy, sitä useammin sauna lämpeää.
Mahtoivat mennä kokeet penkin alle. kolme koetta kahdessa tunnissa.....40 minuuttia yhteen kokeeseen... siinä ajassa sä et edes lue saati ymmärrä kysymyksiäIltaa
Kotona jälleen ja nyt olen tyytyväinen, kolme koetta tein kahdessa tunnissa!
Englanti, psykologia ja maantiede...jäivät viime jaksolla välistä kun olin niin kovassa kuumeessa etten jaksanut olla pystyssä pitkiä aikoja.
Voi suaKaamosväsy.
Tein makaronilaatikon, uuni oli kuuma ja menin innoissani tunnin jälkeen katsomaan onko se valmis.
Raaka makaronilaatikko oli sen tunnin ajan pöydällä.
Pää kii, hyvin ne meni...tai no ehkä ei maantieteen koe...Mahtoivat mennä kokeet penkin alle. kolme koetta kahdessa tunnissa.....40 minuuttia yhteen kokeeseen... siinä ajassa sä et edes lue saati ymmärrä kysymyksiä
meilläkin on joka päivä ja joka viikko. kyllä minä pildeni puhdistan päivittäin. sä voit olla sika.Meil on muuten ollut puhtaan pilden päivä joka päivä tällä viikolla
No ei varmasti mennyt kun et enemmin aikaa käyttänyt niihin...koe kysymykset luetaan ajatuksella eikä hätiköidä. tolvanaPää kii, hyvin ne meni...tai no ehkä ei maantieteen koe...
Mutta ne kaks muuta meni HYVIN
Niihän mä luinkin, mutta katsos tonttuseni..toiset meistä tarvitsevat enemmän aikaa sisäistääkseen kysymyksen kuin toisetNo ei varmasti mennyt kun et enemmin aikaa käyttänyt niihin...koe kysymykset luetaan ajatuksella eikä hätiköidä. tolvana
voi sua reppana tonttua. tukin ymmärsit puoliakaa. joillain ihmisillä, niinkuin sulla, katsos on sellainen taipumus että luetaan pari ekaa sanaaa ja ollaan sen perusteella tietävinään koko kysymys että säästyisi aikaa myös ja sitten menee päin mäntyä että mäjähtää.Niihän mä luinkin, mutta katsos tonttuseni..toiset meistä tarvitsevat enemmän aikaa sisäistääkseen kysymyksen kuin toiset
Lutkuti lutkuti...sä et tunne mua, joten sä et voi sanella kuinka mä kokeeni teen, kultaseni...ja sä et ole sen arvoinen, että alkaisin selittelemään miten paljon pistin aikaa yhteen kokeeseen ja minkä takia tai ylipäätään yhtään mitään yhtään mistään.niinkuin sulla,
Mahtoivat mennä kokeet penkin alle. kolme koetta kahdessa tunnissa.....40 minuuttia yhteen kokeeseen... siinä ajassa sä et edes lue saati ymmärrä kysymyksiä
Voiko joku oikeasti olla noin hidas lukemaan?Mahtoivat mennä kokeet penkin alle. kolme koetta kahdessa tunnissa.....40 minuuttia yhteen kokeeseen... siinä ajassa sä et edes lue saati ymmärrä kysymyksiä
kasvaako sun mummolassa viiniköynnös?Huomenia!
Hitaampi aamu tänään. Onneksi! Mitä pimeämpää aamulla on, sitä hankalampaa on gerätä.
Siis sämpylöitä, juustoa, metvurstia, keitettyjä kananmunia, mummon viinirypälemehua ja tietty kahvia.
kasvaako sun mummolassa viiniköynnös?
vaude! mulla olis ehkä sopiva paikkakin tiedossaJep!
Zilga-merkkinen, hiekkamaassa, talon eteläseinustalla. On se kai jo kakskytvuotias. Suosittelen kokeilemaan vähän ylempänäkin kun taimi ei maksa edes kymppiä nykyään.
Tää kasvaa talon seinustaa pitkin. Mut kun sitä pitää kuitenkin leikellä vuosittain niin joku risu tai puolitoistametrinen keppi varmasti on riittävä tuoeksi. Korkeimmillaan toi on ollut mun pituinen.vaude! mulla olis ehkä sopiva paikkakin tiedossa
tarviiko se jonkun tuen vai seisooko se ihan omikseen?
Älä höpötä turhiavoi sua reppana tonttua. tukin ymmärsit puoliakaa. joillain ihmisillä, niinkuin sulla, katsos on sellainen taipumus että luetaan pari ekaa sanaaa ja ollaan sen perusteella tietävinään koko kysymys että säästyisi aikaa myös ja sitten menee päin mäntyä että mäjähtää.
sä mitään tutkintoa saa suoritettua. saatko vielä uusia? kannattaa jo kysellä sen uusimisen perään
Haippa!Aamupalaa,onnenleipää savukirjolohella ja juustolla,kahvia
Vapaapäivä,pitäisi käydä palauttamassa kirjoja kirjastoon,käydä mustissa ja mirrissä.