JepHyvä. Puolustetaan yhdessä ketsupin kunniaa
Otit väärän pullon.... Nyt on sinapit pitkin seiniä... Lälälälälääää...
Mulla on toinen purkki kaapissa.
Moikkuli. Saako tänään nauttia olusen? Otatko sinä?Terveisiä saunasta!
Moikkuli. Saako tänään nauttia olusen? Otatko sinä?
Ahaa.Toki! Toisen join lauteilla, toisen nautin nyt.
Oliko hyvät ja rentouttavat löylyt?Terveisiä saunasta!
Eihän kello oo viel mittää. Kauanko kestää saunalle jos nyt lähet.Rupesi tekemään mieli saunaan. Lämmittämisessä menee kauan että en taida enää kehdata
Oliko hyvät ja rentouttavat löylyt?
Iltaa
Kotona jälleen ja nyt olen tyytyväinen, kolme koetta tein kahdessa tunnissa!
Englanti, psykologia ja maantiede...jäivät viime jaksolla välistä kun olin niin kovassa kuumeessa etten jaksanut olla pystyssä pitkiä aikoja.
Höh,harmiOstin kaupasta kotimatkalla kamalaan nälkääni kana-ceasar valmissalaatin. Söin sitä ja mietin että tuleepa joku kalanmaku vähän suuhun... Muistelee ceasarsalaatin ainesosia ja tarkistaa salaatinkastikepussista.. Kyllävain, Siinä lukee anjovisaromi
pruuttaa salaattiin reilusti valkosipulisalaatinkastiketta peittämään anjoviksen maku yök... En taida syödä loppuun
Ostin kaupasta kotimatkalla kamalaan nälkääni kana-ceasar valmissalaatin. Söin sitä ja mietin että tuleepa joku kalanmaku vähän suuhun... Muistelee ceasarsalaatin ainesosia ja tarkistaa salaatinkastikepussista.. Kyllävain, Siinä lukee anjovisaromi
pruuttaa salaattiin reilusti valkosipulisalaatinkastiketta peittämään anjoviksen maku yök... En taida syödä loppuun