vierailija
Öitä, tule viereen rakas. Silitän sut hellästi uneenÖitä mussut.
Öitä, tule viereen rakas. Silitän sut hellästi uneenÖitä mussut.
Juu, täällä se nuohoo itteensä nyt pitkin mattoja.lispe, saitko koiran jo puhtaaksi?
Pitää olla rekisteröity nikki että voi laittaa.lissu laita mullekin yksäriä jA akqela.
hyväJuu, täällä se nuohoo itteensä nyt pitkin mattoja.
Ei luottanu mun kuivaustaitoihin!
Ei takerruta sellaisiin pikku yksityiskohtiinPitää olla rekisteröity nikki että voi laittaa.
Hankala laittaa heille pirvaa ilman rekkautumistaEi takerruta sellaisiin pikku yksityiskohtiin
vai jugurttia puolukallaMä söin puolukkaa jogurtilla.
No joko ne bileet loppu vai onko noin tylsää?
hey oh lets goHankala laittaa heille pirvaa ilman rekkautumista
Sun kaa nyt kukaa ei haluu kirjotella privanaHankala laittaa heille pirvaa ilman rekkautumista
loppui mut tylsää ei ollut.No joko ne bileet loppu vai onko noin tylsää?
Olipa ne lyhkäsetloppui mut tylsää ei ollut.
Kiva kuulla!loppui mut tylsää ei ollut.
Mitä sää höpäjät?Sun kaa nyt kukaa ei haluu kirjotella privana
t: lissun bestis
Totta se on kuten itsekin sen tiedätMitä sää höpäjät?
Ei saa olla ilkee! Täällä on kiva tunnelma kun ne ihme riekkujat ovat lopettaneet posken soittamisen.Totta se on kuten itsekin sen tiedät
No tuo riitapukari en ollut minä mutta mulla olis yksi kysymys..tai kaksi. sulla on nyt yksi koira,onko ollut joskus enemmin?onko ollut muita lemmikkejä? jos rakas koira on kuollut miten siitä selviää varsinkin kun se oli melkein kuin oma lapsi..ja jotkut sanoo jotenkin että ettei saa lemmikkiä inhimillistää mutta...Ei saa olla ilkee! Täällä on kiva tunnelma kun ne ihme riekkujat ovat lopettaneet posken soittamisen.
Rekkaudu ja tuu höpää niitä näitä. Ei oo mitään syytä kirjotella negaa ku voi kirjotella kivojakin!
On ollut kissoja ja koria ennenkin.No tuo riitapukari en ollut minä mutta mulla olis yksi kysymys..tai kaksi. sulla on nyt yksi koira,onko ollut joskus enemmin?onko ollut muita lemmikkejä? jos rakas koira on kuollut miten siitä selviää varsinkin kun se oli melkein kuin oma lapsi..ja jotkut sanoo jotenkin että ettei saa lemmikkiä inhimillistää mutta...
niin. milloinkohan sitä pystyy ottamaan uuden seuralaisen, tuntuu että se olisi typerää kun ei "alkuperäistä" voi toinen korvata... eikä tietysti pidäkään...vielä ristiriitaiset tunnelmat.On ollut kissoja ja koria ennenkin.
Olen kaksi koiraa vienyt viimeiselle matkalle ja yhden kissan.
Ihan sumussa kävelin melkein 10 kilsaa ja puristin remmiä. Olin ihan shokissa!
Koiran viimeiselle matkalle vieminen on hirveää!
Mutta, tämä sauhupallo nyt palloilee tässä toivottavasti min. 10 vuotta mukana taas. Niin paljon iloa, seuraa ja turvaa koirasta on, että kyllä se taas tuli otettua, vaikka tietää tulevan tuskan!
Kyllä mä lässytän ja inhimillistän, mutta ymmärrän myös ”koiran kieltä”: Komennot ja tottelevaisuus toimii, sillon ei lässytetä, mutta kun tunkee kainaloiseksi sängyssä niin tuleehan sille leperreltyä. On niin ihana katsoa kun se alkaa pilkkiä siinä kainalossa ja kohta kuuluu kuorsaus!
ja otan osaa että olet joutunut viemään rakkaat lemmikkisi viimeiselle matkalle.On ollut kissoja ja koria ennenkin.
Olen kaksi koiraa vienyt viimeiselle matkalle ja yhden kissan.
Ihan sumussa kävelin melkein 10 kilsaa ja puristin remmiä. Olin ihan shokissa!
Koiran viimeiselle matkalle vieminen on hirveää!
Mutta, tämä sauhupallo nyt palloilee tässä toivottavasti min. 10 vuotta mukana taas. Niin paljon iloa, seuraa ja turvaa koirasta on, että kyllä se taas tuli otettua, vaikka tietää tulevan tuskan!
Kyllä mä lässytän ja inhimillistän, mutta ymmärrän myös ”koiran kieltä”: Komennot ja tottelevaisuus toimii, sillon ei lässytetä, mutta kun tunkee kainaloiseksi sängyssä niin tuleehan sille leperreltyä. On niin ihana katsoa kun se alkaa pilkkiä siinä kainalossa ja kohta kuuluu kuorsaus!
Jokainen on niin yksilö, että ei ne korvaa ikinä toisiaan.niin. milloinkohan sitä pystyy ottamaan uuden seuralaisen, tuntuu että se olisi typerää kun ei "alkuperäistä" voi toinen korvata... eikä tietysti pidäkään...vielä ristiriitaiset tunnelmat.
ja Mä en ymmärrä ihmisiä,varsinkaan eläinsuojelusssa työskenteleviä jotka päin naamaa haukkuvat ja syyttävät tuskasta mua ja liikaa eläimen inhimillistämistä...
Sitten et saa yksityisviestiä.Ei takerruta sellaisiin pikku yksityiskohtiin