Puolukkasurvos on hyvää ja Ikeassa myyvät tosi hyvää puolukkahilloa ja mehuaSöin taas puolukoita kun niin teki mieli. Onkohan mulla jokin puutos?
Mä söin puolukkaa jogurtilla.Puolukkasurvos on hyvää ja Ikeassa myyvät tosi hyvää puolukkahilloa ja mehua
C-vitamiini, kaliun, kalsium, fosfori, magnesium .. Niitä vissiin puolukassa enitenSöin taas puolukoita kun niin teki mieli. Onkohan mulla jokin puutos?
Puolukassa ei ole hirveästi vitamiineja. Jossain muissa on enemmän.C-vitamiini, kaliun, kalsium, fosfori, magnesium .. Niitä vissiin puolukassa eniten
Eli siis tarvitsit ruostesuojaustaPuolukassa ei ole hirveästi vitamiineja. Jossain muissa on enemmän.
Puolukka ei ole samanlainen vitamiinipommi kuin moni muu marja. Se sisältää toki C- ja E-vitamiineja sekä kuituja, mutta sen terveyshyödyt perustuvat ensisijaisesti erilaisiin polyfenolisiin yhdisteisiin, jotka vaikuttavat elimistössä tulehduksilta ja bakteerien kasvulta suojaavina antioksidantteina eli toimivat eräänlaisena kehon ”ruostesuojana”.
Oot sää alkanut ruostumaan?eli toimivat eräänlaisena kehon ”ruostesuojana”.
JooEli siis tarvitsit ruostesuojausta
NäköjäänOot sää alkanut ruostumaan?
Kauniita unia ja hattaran kuvia!Öitä mussut.