Näyttää hyvltä!Kuola valuu ku niin nälkä!
Pitäis vissiin pysähtyä syömään jonnekin.
Nyt ei menty vanhanajantyyliin eli kossupullosta punaista maitoa ja käärepaperista rieskaa.
Näyttää hyvltä!Kuola valuu ku niin nälkä!
Eikäpäs ees muuten oo! Ympärillä on puita oikein hienossa väriloistossa. Vaikkakin muutama on jo kaljuna! Keski-Suomessa mennään.Kyllä se on ohi jo - vai kui kauas olet menossa
Ja hyvältä maistuiNäyttää hyvltä!Kuola valuu ku niin nälkä!
Pitäis vissiin pysähtyä syömään jonnekin.
Nyt ei menty vanhanajantyyliin eli kossupullosta punaista maitoa ja käärepaperista rieskaa.
Mä luulin ett te meette Lappiin, mutta tehän meettekin Savoon..se missään pohojosessa oo vaan idässäEikäpäs ees muuten oo! Ympärillä on puita oikein hienossa väriloistossa. Vaikkakin muutama on jo kaljuna! Keski-Suomessa mennään.
Savon sivuun juu kun ei mennä mun landelle.Mä luulin ett te meette Lappiin, mutta tehän meettekin Savoon..se missään pohojosessa oo vaan idässä
ja nyt tuli ikävä sinne
Ei ole. T. stadilainenSavon sivuun juu kun ei mennä mun landelle.
Onhan se pohjoisessa kun tsadista kattoo!
Kuopio on Suomen p*rsreikä, sinne ei kannata mennä. Sen Voisi jollain ydinp*mmilla posauttaa pois suomesta.Ellun kesäisestä Kuopijo-reissusta on mulla hämärä muistikuva että siitä ei seurannu palstalla mitään hyvää, meinas hävitä sinne, katotaan miten Lispen käy.
No kaikki on pohjosessa Helsingistä katottuna, jopa EspooSavon sivuun juu kun ei mennä mun landelle.
Onhan se pohjoisessa kun tsadista kattoo!
JepEllun kesäisestä Kuopijo-reissusta on mulla hämärä muistikuva että siitä ei seurannu palstalla mitään hyvää, meinas hävitä sinne, katotaan miten Lispen käy.
No kaikki on pohjosessa Helsingistä katottuna, jopa Espoo
Se oli niin ihana reissu, apua...haluaisin hävitä sinne pysyvästi!Ellun kesäisestä Kuopijo-reissusta on mulla hämärä muistikuva että siitä ei seurannu palstalla mitään hyvää, meinas hävitä sinne, katotaan miten Lispen käy.
Nii vois, mä en Kuopiossa käy vaan muualla Savossa...tiedän kyllä muualla päin Suomea erään paikan minkä vois hävittää maailmankartalta myös kokonaan hevonv....Kuopio on Suomen p*rsreikä, sinne ei kannata mennä. Sen Voisi jollain ydinp*mmilla posauttaa pois suomesta.
Posauta itsesi..Kuopio on Suomen p*rsreikä, sinne ei kannata mennä. Sen Voisi jollain ydinp*mmilla posauttaa pois suomesta.
minkä paikan? kerrotaan toisillemme kamalimmat kaupungit.. ja ei saa suuttua.jokaisella on oikeus mielipiteeseen.Nii vois, mä en Kuopiossa käy vaan muualla Savossa...tiedän kyllä muualla päin Suomea erään paikan minkä vois hävittää maailmankartalta myös kokonaan hevonv....
Posautin... pääsi pieruPosauta itsesi..
No jos hulk olisi nainen niin sitten ainakin voittaisi, ei ole nälkäisen kiukkuisen naisen voittanuttaKattelin tänään Hulkia ja aloin siinä sitten miettimään, että kumpi olis voimakkaampi...Hulk vai Teräsmies...ja mun mielestä Hulk..koska...*rykii*...hänen voimat vahvistuu sen mukaa kun hänet suututetaan.
MUTTA toisaalta taas Teräsmies pystyy kääntämään aikaa taaksepäin...eli mitäs mieltä te muut ootte ja perustelut?
Sulla tais koulussa mantsa olla melko hyvä!No kaikki on pohjosessa Helsingistä katottuna, jopa Espoo