4+6, eikä mitään oiretta edelleenkään Oireet hävisi kyllä äkkiä. Tai ei ne suuria ollutkaan, mutta silti. Tänään liuskatestissä vahveneva viiva, joten kai siellä jotain tapahtuu.
Mulla hävisi kans oireet hetkeksi, mut nyt ne on taas palailleet hiljalleen. Olin jo ihan varma että on mennyt kesken kun yhtäkkiä pystyin olemaan syömättä 5 tuntia ilman pahoinvointia, mut mikä lie väliaikainen hyvänolonpuuska oli. Nyt taas seurustelen jääkaapin kanssa tiiviisti.4+6, eikä mitään oiretta edelleenkään Oireet hävisi kyllä äkkiä. Tai ei ne suuria ollutkaan, mutta silti. Tänään liuskatestissä vahveneva viiva, joten kai siellä jotain tapahtuu.
@#Exec Täällä kans yks koomailija.. Vaikka on ihan kuoleman väsynyt kaiken aikaa ni uni ei vaan meinaa tulla toki miulla toi nukkuminen on muutenkin ollut tosi vaihtelevaa jo vuosia sairauden takia (olen kipukroonikko). Mut kyllä tää väsymys on nyt jotain ihan uudenlaista ollu eli jos jollain takataskussa jotain kikkakakkosia ni mielelläni miekin niitä kuulisinTäällä on vähän ristiriitainen olo, väsyttää ihan hirveästi ja likimain koko ajan, mutta silti nukahtamisen kanssa on ongelmaa. Esikoisenkin kanssa alkuraskaus oli melkoista "koomailua", mutta ei se sentään yöunia vienyt. Onko muita joilla ei nukahtaminen meinaa väsymyksestä huolimatta onnistua? Tai jotain "kikkakakkosia"?
Tervetuloa! Ja hyvin kehtaa face-ryhmäänkin liittyä, varsin jos odotat yksin! Sieltä saa kyllä korvaamatonta tukea! Ainakin näin koin esikoista odottaessa.Joukkoon ilmoittautuu 35v/4.lapsi/la 15.6.
Raskaus oli ns. yllätys, ehdin ovulaation jälkeen luulla olevani kuolemansairas kun aloin jo silloin heräillä öisin esim. klo 1, enkä enää saanut unta. Minulle ei ole ikinä tapahtunut niin, enkä ole kuullut sen olevan raskausoire. Vielä yllättyneempi olen, että se oireilu alkoi heti oviksen jälkeen.
Sen lisäksi himoitsin maksamakkaraa, jota en ole syönyt 20 vuoteen. Ohitin nämä kuitenkin kun ajattelin, ettei voi olla. Minulla on koko ajan ollut menkkakipujakin, niin odotin kuukautisia alkavaksi. Olin siis tulkinnut ovulaatioajankohtani väärin.
Tissit ovat arat ja täyteläisemmät, väsyttää, hullu nälkä - syön, syön ja syön.. sekin ihan käsittämätön, uusi oire. Etoo myös, mutta painottuu iltaan. Ananastölkkejä on mennyt runsaasti.
Täällä pääsee julkisella puolella alkuraskauden ultraan, menen parin viikon päästä.
Pahin ahdistus on lapsen isän puolesta. Olen sinkku ja tapaillut harvakseeltaan miestä, jolla jo kaksi aikuista lasta. Vakuutin, etten halua enää lapsia ja tiedän, milloin hedelmällinen jaksoni on. Mutta möhläsin sen. Oloni on siksi hirveä. Olen itkenyt ja hajoillut, eniten sitä miten lapen isä tulee hajoamaan. Ohimennen hän joskus sanoi, ettei ole käynyt steriloitavana ”että jos..”, mutta en ollenkaan usko, että hän ajatteli sitä minun kanssani vaan rakastuneena ja parisuhteessa jonkun kanssa, enkä minä ajatellut enää kenenkään kanssa. En aio vaatia häneltä mitään, en edes isyyden tunnustamista. Olen alkanut kirjoittaa hänelle kirjettä tilanteesta, jonka annan varmaan vielä tänä vuonna.
Pidän lasta lahjana, mutta tämä tilanne kuormittaa miehen vuoksi. Hän oli todella tarkka ehkäisystä ja minäkin olen aina ollut. Surettaa, että olen yksin odottaja - näin oletan. Olen nuorena jo kerran ollut, mutta se oli silloin oma valintani. Siitä on aikaa jo 10 vuotta. Minulla ei ole ketään miespuolista henkilöä, jolta voisin kysyä mitä asian kertomisen kanssa tekisin ja milloin. Mietin jo, jätänkö kertomatta mutta ei kai niinkään voi tehdä?
Eli eipä tässä kehtaa face-ryhmään liittyä..
Apua! Perjantai tulee niin äkkiä! Ja siellä voi näkyä pikkuinen sydän@Vauhtimamma kerrot miehelle vaan rohkeasti. Tuli mitä tuli. Aikuiset kuitenkin tietää, että seksiin liittyy aina riskinsä, koska mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Ja vaikka miestä alkuun harmittaisi, niin uskon kyllä hänen ymmärtävän lapsen arvon, kun omia on aiemmastakin suhteesta. Ja minä itsekkäästi kyllä sinun tilanteessa vaatisin miestä selviämään tunteidensa kanssa, aikuinen kun on. Sinulla kuitenkin äitinä on raskauden, synnytyksen ja ensisijaisen huoltajuuden myötä se vaativampi osa. Tsemppiä ei varmasti ole helppoa, mutta selviät kyllä! Jos et Facebookin uskalla, niin tsemppejä saa varmasti täältäkin
Omanapailen tähän vielä vähän. Kiikuttelin ja kaakuttelin sen varhaisultra ajankohdan kanssa, ja siirsin sen nyt tänään 6+0 eli ensi viikon perjantaille. Huuh... Toivottavasti silloin nähtäisiin jo syke, mutta olen varautunut huonojen uutisten lisäksi myös uuden ultraan maksamiseen hieman myöhemmillä viikoilla