Ei ole rajattu vielä tarkemmin mitään. Ajateltiin semmoista alle 100hlö mutta yli 30 hlö sakkia. Hyvin vielä mahtuu varmasti pidemmän aikaa mukaanVieläkö @pehmistä on linjoilla?
Olitteko rajanneet jo fb-ryhmään monta mahtuu mukaan? Tai aikarajaa ryhmän sulkemiselle?
Ei ole rajattu vielä tarkemmin mitään. Ajateltiin semmoista alle 100hlö mutta yli 30 hlö sakkia. Hyvin vielä mahtuu varmasti pidemmän aikaa mukaan
Minäkin varasin tänään ar-ultran, mutta täytyy mennä 6+9, kun oli vähän huono lääkäritilanne. Ollaan seuraavalla viikolla reissussa.Mukava kun muutkin oireettomat ilmoittautuu mulla tänään tissit taas vähän aristaneet, hieman oon normia väsyneempi mutta siinä se. Mulla tänään 4+3 oviksesta, 5+0 menkoista. Miten ihmeessä sitä jaksaa oottaa varhaisultraa marraskuun alkuun ennen sitä en varmaan tuu oikeen uskoon olevani raskaana.
En oo ees harkinnut neuvolaan soittelua vielä, vaikka kai se pian pitäisi jo. Jotenkin vaan ahdistaa varata aikaa, jos sen joutuukin perumaan typerää. Mut ehkä sit 7+0 varhaisultra jälkeen. Meilläpäin eka neukkukäynti on joka tapauksessa vasta viikolla 10.
@taatelinen kuulostaa erittäin tutulta mie tänään justii mietin notta pitäs lähtä housu ostoksille kun kaikki tuntuu jo ihan liian pieniltä työpaidat ja takki miulla onneks niin väljät että niillä kyllä pystyy tän pitämään piilossa vielä tovin.Kiva kun olet päässyt tänne @hanba ! Olinkin jo vähän odotellut milloin liityt mukaan
Tervetuloa mukaan myös muut uudet
@Miann turvotus on tullut myös minulle hyvin tutuksi. Viikonlopun aikana turvotus levisi vatsasta tisseihin ja alkaa oikeasti huolestuttaa, että työkaverit kohta huomaa ostin kokoa isommat housut, mutta nekin jo puristavat ja välillä alushousutkin aiheuttavat tukaluutta
Mä kyllä ymmärrän niin täysin. Just miehen kans puhuttiin, et ei taideta kumpikaan kestää sinne 1.11. Asti tätä odottelua, vaan muutetaan aikaa ehkä aikaisemmalle.. Kun silloin olisi oviksesta 7+0. Esikoista näkyi 5+3 ruskuaispussi eikä mitään muuta, mutta kyllä sekin auttoi kun tiesi juuri, että a. Edes jotain siellä on ja b. Se jokin on kohdunsisäinen.No niin täällä käyty varhaisultrassa sittenkin jo tänään aamulla. Viikkoja siis nyt 5+6 vasta. Ollut kaksi päivää kamalia vatsakipukohtauksia, ja tänään aamulla oli pakko käydä varmuuden vuoksi tarkastuttamassa ettei oo mitään huolestuttavaa. Kippurassa kävelin eilis illan ja tän aamun kun väänsi sisuskaluja. Tuntui että pian lentää ripsa, yrjö ja menkat samanaikaisesti.
Raskausontelo (?) oli 10 mm, vastasi siis hyvin viikkoja, eikä kuulemma vielä pitäisi alkioita näkyä. Vasta sitten kun se raskauspussi/-ontelo on 15 mm, voi aikaisintaan jotain näkyä. Mutta pääasia että raskaus on kohdunsisäinen - jee! Pieni erävoitto tähän alkuun Kaikki näytti hyvältä ja todennäköisesti oon saanut jonkun vatsataudin poikasen, tai sitten vaan pakki (ja mieli) sekaisin tästä raskaudesta...
Pienen kaiun sai ruskuaispussistakin ja todennäköisesti viikon päästä jo näkyisi alkiokin. 24.10. olisi siis se varsinainen varhaisultra, jonka aiemmin varasin. Taidan mennä jos taloudellisesti vielä raaskin... Tosin aika kallista varmisteluahan tää on. Mutta jos sitten sen jälkeen siirtyisi kokonaan julkisen puolen asiakkaaksi. Sais edes nämä alun epävarmuudet ”ostettua” pois.
Terveystalossa (Hki) maksoi kaikkinensa tuo käynti n. 170 €. Aavassa kävin joskus muissa asioissa ja silloin vastaava setti maksoi yli 200 €. Kumpikin hinta siis Kela-korvauksen jälkeen.@MariCarina, täälläkin tuntuu nyt olevan oireeitonta. Tissikipu ja vatsan nippailut hävinneet. Viikkoja 4+5 tänään. Ei auta kuin odottaa.
Kiva @Täplävaahtera, että siellä kuitenkin näkyi, että on oikeassa paikassa. Mitä teillä maksaa yksityisellä ultrat? Täällä on suurinpiirtein 230e. Kallista!
@alixa, nyt voi vähän huokaista, kun sykkeet näkyy
Täällä päin kun ei juuri ole tarjontaa, niin näkyy heti hinnoissaTerveystalossa (Hki) maksoi kaikkinensa tuo käynti n. 170 €. Aavassa kävin joskus muissa asioissa ja silloin vastaava setti maksoi yli 200 €. Kumpikin hinta siis Kela-korvauksen jälkeen.