Haaveena vauva 2020

Kiitos vastauksista :love:
@Sailor82 meillä yritystä neljä vuotta takana, niin alkaa se pelko ettei omaa lasta koskaan saa vallata mielen hiljaa:unsure:
Hei olen todella pahoillani, en tiennyt kelle vastasin. En niin aktiivisesti täällä pyöri tai ole ollut kauaa mukana, että vähän vielä hakusessa kunkin tilanne :unsure: Teillä on kyllä pitkä taival takana ja en voi muutakun toivoa että saatte plussan pian :love: Onkohan täällä miten muita pidempään yrittäneitä, jos osaisivat paremmin antaa vertaistukea asiaan. Toivottavasti olet saanut asiaan jotain vinkkejä jo. Täytyypäs vähän lukea taaksepäin juttuja..
 
@Lumihiutale_ kyllä siellä edelleen jotain näkyy:love:

Täällä tosiaan palelua ja vähän epätyypillisiä jomotteluita, tänään jossain kohdunsuulla. Mutta en viitti vielä mitään testejä ostaa, jos vaikka kuvittelenkin vaan kaiken kun liikaa tarkkailee. N. viikon päästä vasta kuukautiset myöhässä jos on niin täytyy malttaa sinne asti:D
 
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
Noniin, gelee royalet tulivat tänään postissa. Pakkohan se on näköjään kaikkea kokeilla. Onkos sillä väliä ottaako sitä aamusta vai illasta? Pohdin, että vaikuttaako jotenkin yleiseen vireystilaan, unensaantiin ym ja että miten imeytyy parhaiten...

Paljon onnea kaikille plussanneille! Meille muille tsemppiä ja toivoa!
 
@Lumihiutale_ hyvältä vaikuttaa(y)

Täällä kp 42 menossa, dpo ei oo tietoa. Maanantaista alkaen ollut hieman ruskeaa tuhrua, joka ei ole kuitenkaan voimakkaaksi vuodoksi yltynyt. Yleensä menkat alkaa mulla tuhrulla aamulla ja päivällä on jo kunnon vuodot alkaneet.. Seurailen tilannetta, on kyllä ollut kummallisia tuntemuksia, ei ollenkaan semmosia menkkatuntemuksia kun yleensä. Testiä en oo uskaltanu enää maanantaisen testin jälkeen tehä, pittää ehkä vklp tekasta jos samanlainen meno jatkuu(n)

Ja some tuntu taas olevan täynnä tuttuja jotka ilmottelee iloisia uutisia raskaudestaan ja yritän olla ilonen heidän puolestaan mutta mutta.. :unsure:
 
:love: Pari vrk:ta kun oli lukematta niin täällä taas ihania plussa-uutisia! :love:

ON: flow näytti ovista eiliselle, ja uimarit lähetetty matkaan. Saas nähdä miten meitin käy. Ikinä ennen en ole ovistestiä tehny, mut tänään tuli hinku kaupassa moisia ostaa et tiedän et tapahtuuko koko ovista ku imetän vielä. No tulihan siihen testiin viiva, vaikkei tasavahva kontrollin kanssa ollutkaan.:)
 
Hei, joku on täällä tehnyt sitä kohdunnapukka kovuus/pehmeys seurantaa? Oliko kiinteä ja ylhäällä oleva minkä merkki? Ja missä vaiheessa kiertoa se olikaan pehmeämpi ja alempana? Oon mieheltä yrittäny eri kierron vaiheissa kysellä tuntemuksia, sormin en itse koskaan ole yltänyt/tai olen etsinyt väärästä paikasta.
 
Ciao! Mä oonkin tainnut tänne jossain välissä kirjoitella. On ollu mieli niin maassa että ei oo ollut energiaa ko just ja just pittää ittensä ja mukulat elossa ja talon siistinä. Surkea on kyllä mielikin. Nyt yk 13 ja saldona yks kkm vk8.
 
PCOlaiswt. Olikos clearbluen testeillä väliä että oliko digi vai se kakshormoninen? Kumpaa suosittelisitte

Vuosi ja kk tullut yritystä täyteen. Polille odottelen aikaa, mitä ei kuulu tulevan vaikka testeissä ollaan käyty jo. Ihmettelen myös tuota miten metuja on niin monenlaisia annostuksia ihmisillä. Ahdistaa ja ärsyttää ja painokaan ei tipu vaikka mitä tekee. Semmosta.
Mä oon käyttänyt aina vaan sitä perus digiä. Sillä oon nyt saanut kahdesti hymynaaman letrokierrossa. Se hymynaama on myös kadonnut 12-24h päästä vaikka pc:n liuskat näyttää positiivista 2-3pv. Joten ite uskon cb:n digiin.
 
  • Tykkää
Reactions: KukkaSosuli
Joku tääl kyseli kohunnapukast, no itel ei mitään semmost kunnon infoo asiasta. Ku itekin vast tutustun aiheeseen, tosin päätin lopettaa ku saan hirveet menkka jomot siit räpellyksest enkä ymmärrä yhtään sen kapistuksen päälle. Netis katoin http://beautifulcervix.com/cervix-photo-galleries/ :ROFLMAO: tämmöselt sivult miltä näyttää... Vai että donitsilta? Mulla se ei kyl tunnu miltään rinkulalta vaan enempikin semmonen nenänpääksi verrattu... En jotenkin hahmota yhtään tota systeemiä tuola alakerras. Johki koloon melkee sormi uppoo mut eise sen "nenän pääs" ole:confused:?

@amadecasa oon vast yk 2,ja tän kierron ottanu iisimmin ku viime kuun ku olin lähes päättänyt että tärppää, no ei tärpänny. Nyt en usko raskauteen täs kierros... Lämmöt päin persettä, ei ovis oireita, äijä läx reissuun just ovis plussana ja mitähän vielä.... Mut jos jotain hyvää niin se että ei mee niin hirvees piinassa. Toki aijon r testin tehä ens viikon alussa jo varmasti oli oireita tai ei :LOL: mutta en oo nyt niin fanaattisesti piinannu itteeni näil ajatuksil ja itteni tutkimisella. Tota lämpö juttua lähin koittaan mielenkiinnost ja uskon ettei ole mun juttu, mutta teen nyt tän kk loppuun ainakin. Mut tohon vaikuttaa niin monet pikku seikat et aika tarkkaa puuhaa... Illal nukkua mittarin vieres, heti aamul herätes mitää ei saa nousta, onko kämppä kui lämmin tai kylmä?miten nukkui yön? Onko stressiä jne... Mutta ehottomasti hyvä tutustuu,ja mielenkiintonen seurailla mutta ei taida mun kropankaa sopia. :sick: oon just niit stressi univaikeus ihmisii, ja monesyi kerkeen nousta sängyst ennenku muistan et piti ensin mitata :whistle:
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

17.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 57/30
taikinatonttu...................kp 54/28
vauvahaaveilija2396......kp 52/28-30
Pilvinentaivas................kp 49/28-30
Millimetrii...................... kp 43/28-29
Hope91.........................kp 42/32-37
Amadecasa..................kp 41/34-55
Tingeli...........................kp 34/34-36
Daana.......................... kp 34/23
FaBuu...........................kp 31/28
nieve30.........................kp 31/28
Tiukuliina89.................. kp 31/31
Marrrsipaani..................kp 28/28
Mape19........................ kp 26/25
Koodikissa.....................kp 23/24
Veevavi..........................kp 23/26-28
Keltasirkku.................... kp 22/28-32
mimmik..........................kp 22/28-32
Vaniljapulla....................kp 21/30-32
Mahaotus......................kp 19/24-26
nessu87........................kp 19/28
rosemarie......................kp 18/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 17/28
HMami..........................kp 17/28
Jjenn.............................kp 17/30-31
Mirkkuli26.....................kp 14/23-28
poreilevalimu.................kp 11/25-26
Shibali.......................... kp 11/23-26
Marilainen.....................kp 10/28
Helmiina1978...............kp 10/32
Mirella92.......................kp 9/34
Kasikuus.......................kp 9/28-31
W.we.............................kp 8/25
Ilona Eloisa...................kp 8/30
Titi-Love.......................kp 7/28-30
Haavejuttu....................kp 6/29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 13
Lumihiutale_................dpo 10
nessu87.......................dpo 5
Vaniljapulla..................dpo 4
Keltasirkku...................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@SwanDeSol samaa mietitty mun äijänkaa... Mä olen 32v ja ukko 42 että sekin jo "vanha patu" :LOL: mut sil ei lapsia ole että itellä nyt pienet paineet tässä että saadaan hänenkin kokea isyys. Oon kuitenkin luottavaisin mielin siihen että kykenen raskautuun, vaik pääsääntösin mennyt 6kk-1v kunnes tärppi käynyt, tosin nuorempi tuli tokas kierros. Raskauksia mulla siis 7 takana mut 2 lasta
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol
Noniin, gelee royalet tulivat tänään postissa. Pakkohan se on näköjään kaikkea kokeilla. Onkos sillä väliä ottaako sitä aamusta vai illasta? Pohdin, että vaikuttaako jotenkin yleiseen vireystilaan, unensaantiin ym ja että miten imeytyy parhaiten...

Paljon onnea kaikille plussanneille! Meille muille tsemppiä ja toivoa!
En muuten tiedä... Oon syönyt niitä jo monta kk. Eka otin varmaan yhden aamuisin; pari kk oon ottanut 2 aamulla ja 1 illalla. :whistle: Tuskin vaikuttaa hirveesti uneen tms.
 
  • Tykkää
Reactions: Hedvig
Mulla kp19 ja eilen oli samanlainen nopea kipu mahassa täsmälleen samana päivänä kuin viime kierrossa o_O menkat siis varmaan tuloillaan.

Oon tässä kierrossa oletetusta oviksesta lähtien syönyt B6 vitamiinia ja siveydenpuu-uutetta. Toivon että näillä on vaikutusta luteaalin pituuteen, monilla on ollut hyviä tuloksia niistä. En tiiä vaikuttaako vielä näin lyhyellä syömisellä.
 
Nyt on lapsettomuuden hoitosuunnittelut täälläkin startattu, lääkärin mielestä 1 vuosi yritystä tulee täyteen vasta siitä kun ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet pillerien lopetuksen jälkeen. Itse ajattelin että se 1v tulisi täyteen siitä kun olen pillerit lopettannut..(tässä on n.3kk heitto eri ajattelutavoissa). Lisäksi kuulemma oikea yrittäminen tarkoittaa seksiä useita kertoja päivässä..
 
Hei vaan täältä pitkästä aikaa! :) Olen muutaman kuukauden nyt täällä taustaillut tuon kkm takia ja sen jälkeen pari kiertoa oli vielä ihan sekavia. Nyt vaikuttaisi tasaantuneen, mutta luteaalivaihe on edelleen onnettomat 8 päivää...

Tässä kierrossa oli selkeät ovisoireet ja tallettelut osui aika hyvin siihen (y) Nyt dpo 4, mutta en halua listoille, koska koitan pitää homman nyt mahdollisimman stressittömänä. Meinasin varailla yksityiselle gynelle seuraavaksi aikaa, että saisin apuja tohon lyhyeen luteaaliin, jos tämä kierto ei plussaa tuo.

Tsemppiä kaikille vauvahaaveiluun ja plussatuulia! :love:
 
Nyt on lapsettomuuden hoitosuunnittelut täälläkin startattu, lääkärin mielestä 1 vuosi yritystä tulee täyteen vasta siitä kun ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet pillerien lopetuksen jälkeen. Itse ajattelin että se 1v tulisi täyteen siitä kun olen pillerit lopettannut..(tässä on n.3kk heitto eri ajattelutavoissa). Lisäksi kuulemma oikea yrittäminen tarkoittaa seksiä useita kertoja päivässä..
Seksiä useita kertoja päivässä :eek: no huhhuh!
 
Nyt on lapsettomuuden hoitosuunnittelut täälläkin startattu, lääkärin mielestä 1 vuosi yritystä tulee täyteen vasta siitä kun ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet pillerien lopetuksen jälkeen. Itse ajattelin että se 1v tulisi täyteen siitä kun olen pillerit lopettannut..(tässä on n.3kk heitto eri ajattelutavoissa). Lisäksi kuulemma oikea yrittäminen tarkoittaa seksiä useita kertoja päivässä..

Sanattomaksi vetää. Eikös niitä uimareita olis hyvä kypsytelläkin ?
 

Yhteistyössä