Joku tääl kyseli kohunnapukast, no itel ei mitään semmost kunnon infoo asiasta. Ku itekin vast tutustun aiheeseen, tosin päätin lopettaa ku saan hirveet menkka jomot siit räpellyksest enkä ymmärrä yhtään sen kapistuksen päälle. Netis katoin
http://beautifulcervix.com/cervix-photo-galleries/ tämmöselt sivult miltä näyttää... Vai että donitsilta? Mulla se ei kyl tunnu miltään rinkulalta vaan enempikin semmonen nenänpääksi verrattu... En jotenkin hahmota yhtään tota systeemiä tuola alakerras. Johki koloon melkee sormi uppoo mut eise sen "nenän pääs" ole
?
@amadecasa oon vast yk 2,ja tän kierron ottanu iisimmin ku viime kuun ku olin lähes päättänyt että tärppää, no ei tärpänny. Nyt en usko raskauteen täs kierros... Lämmöt päin persettä, ei ovis oireita, äijä läx reissuun just ovis plussana ja mitähän vielä.... Mut jos jotain hyvää niin se että ei mee niin hirvees piinassa. Toki aijon r testin tehä ens viikon alussa jo varmasti oli oireita tai ei
mutta en oo nyt niin fanaattisesti piinannu itteeni näil ajatuksil ja itteni tutkimisella. Tota lämpö juttua lähin koittaan mielenkiinnost ja uskon ettei ole mun juttu, mutta teen nyt tän kk loppuun ainakin. Mut tohon vaikuttaa niin monet pikku seikat et aika tarkkaa puuhaa... Illal nukkua mittarin vieres, heti aamul herätes mitää ei saa nousta, onko kämppä kui lämmin tai kylmä?miten nukkui yön? Onko stressiä jne... Mutta ehottomasti hyvä tutustuu,ja mielenkiintonen seurailla mutta ei taida mun kropankaa sopia.
oon just niit stressi univaikeus ihmisii, ja monesyi kerkeen nousta sängyst ennenku muistan et piti ensin mitata