Paistettuja muikkuja ja eilisestä muusista jotain paistettua, letun mallisia.
Nii ja jälkkäriksi banaani-taateli-seesamikakkua.
Saisko reseptiä tohon kakkuun, plz!Paistettuja muikkuja ja eilisestä muusista jotain paistettua, letun mallisia.
Saisko reseptiä tohon kakkuun, plz!
Tulee harvoin tehtyä kuivakakkui... eikö tuo oo?
mulla on kans muikkuja tuloillaanPaistettuja muikkuja ja eilisestä muusista jotain paistettua, letun mallisia.
http://penninvenyttajanjoulu.blogspot.com/2005/10/englantilaisen-tapainen-joulukakku.htmlEn mä osaa antaa reseptiä. Tain niinko banaanikakku normaalistikin tehdään mutta heitin sekaan seesaminsiemeniä sekä taatelinpaloja ja vaihdoin kanelin inkivääriksi. Nii ja hieman vähensin jauhoja kun noi siemenet.
ei niitä punikkeja huoli sääliä, se joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuuHelöy
Kävin Vapriikissa kattomassa Suomi 1918 näyttelyä ja meni kieltämättä tunteisiin seistä siellä ja kattella millasta on ollut olla vankina ja odottaa millon sut ammutaan...samoin kun nähdä ne kuvat telotetuista lapsista
Luonnontieteiden museo oli kieltämättä pettymys, oli aika laimee...pelimuseo ei kiinnostanut joten sen jätin väliin ja heti meen käymään taas, kun draculamuseo tulee takasin
Syömässä kävin jännässä ravintolassa...sen pitäis olla thaikkupaikka, mutta siellä myytiin kiinalaista ja japanilaista ruokaa...eivätkä omistajatkaan ole thaimaalaisia, eivätkä kiinalaisia, eivätkä japanilaisia....saati sitten suomalaisia.
No anyway, ruoka oli hyvää!!
Lopuksi kävin myös aasiakaupassa ja ostin sieltä jtn golden currya ja soijaa
Kotiin tultua nukuin peräkkäin kahdet päiväunet
Mun suvut oli molemmilla puolilla...isän puoli valkosia ja äiteen punasia...ei niitä punikkeja huoli sääliä, se joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu
Vai niin.Helöy
...
Kotiin tultua nukuin peräkkäin kahdet päiväunet
PetturiMun suvut oli molemmilla puolilla...isän puoli valkosia ja äiteen punasia...
Kyllä mä lapsia säälin, ovat sitten olleet millä puolella tahansa
Eieiei vieläMinä pengon täällä joulun paskarteluvidioita! Jospa jotakin uutta löytyis!!!!!
Kohta käyn hakemassa kaupasta glögiä ja meinaan vetää sitä navan täyteen!
Ja tuo oli ainoo asia mihkä sää kommentoitVai niin.
https://youtu.be/9mozmHgg9Sk?t=113Minä pengon täällä joulun paskarteluvidioita! Jospa jotakin uutta löytyis!!!!!
Tavallaan hukkaan meni. Punikkeja on vieläkin liikaa.Oikeasti koko kansalaissota oli älytön.
https://youtu.be/dREpRHgkjsg?t=187Eieiei vielä
Ite ootPetturi
no tietysti lapsosia, niitä ei sais koskaan sotkea aikuisten konflikteihinMun suvut oli molemmilla puolilla...isän puoli valkosia ja äiteen punasia...
Kyllä mä lapsia säälin, ovat sitten olleet millä puolella tahansa
joo mutta lankesivat Venäjältä tulleeseen agitaatioon ja käyttivät vääriä keinojaIte oot
Sitä paitsi mä olen ollut aina oikeestaan valkosten puolella...nykyään haluaisin seistä enemmänkin välillä, vaikkakin pidän punikkeja (varsinkin nykyajan) melkis maanpettureina.
Siihen aikaan talonpojat tappeli enemmänkin oikeuksistaan tasavertaisempaan kohteluun.
JooJa tuo oli ainoo asia mihkä sää kommentoit
Olihan niitä punasten puolella paljon, koska uskoivat vallan vaihtuvan maassa.talonpojat oli enimmäkseen valkoisella puolella