Häätyy pittää sulle savusaunakurssitEn osaa, auta!
Häätyy pittää sulle savusaunakurssitEn osaa, auta!
tuo ylenpalttinen linkittely pitäs lailla kieltää
Nää, harmittomia linkkejä.tuo ylenpalttinen linkittely pitäs lailla kieltää
hidastaa turhaan sivun lataamistaNää, harmittomia linkkejä.
Kyllä näin ontuo ylenpalttinen linkittely pitäs lailla kieltää
Millä sä oikee oot täällä, Kommandore 64:lla?hidastaa turhaan sivun lataamista
Pappakoneella. Sellaisella patterikäyttöisellä niinkuin rellulla.Millä sä oikee oot täällä, Kommandore 64:lla?
Mulla ei hidasta.hidastaa turhaan sivun lataamista
Ei mun sivua töki linkit vaan se, että samaan aikaan on monta sivua auki...Pappakoneella. Sellaisella patterikäyttöisellä niinkuin rellulla.
Tök tökEi mun sivua töki linkit vaan se, että samaan aikaan on monta sivua auki...
Tiiäkkö, et olet totaalisen väärässä tuossa. Kuvatiedoston tiedostokoko siihen vaikuttaa eniten, varsinkin videokuvapätkät tekee sen, yksikin riittää. Ja onhan niitähidastaa turhaan sivun lataamista
Aurinkoista huomenta sinullekinVittumaista huomenta paviaanit.
HuomentaHuomenia!
Pakkasaamu.
Nyt on aika laskea kaikki kaivovedet jonnekin pellolle, minne voi tehdä oman luistelukentänHuomenia!
Pakkasaamu.
No ei vielä. ne imeytyy maahan. päivällä sulaa. äöäliö.Nyt on aika laskea kaikki kaivovedet jonnekin pellolle, minne voi tehdä oman luistelukentän
Tietenki sulaa, mutta jonakin aamuna ei sulakaan. Jos se maa on kuiva, on se ihan kuin siivilä, eikä vesi pysy. Kupuran kuun aika olis paras, niin tulee jatkossa vettä siihen kaivoon eikä pilaannu niin helposti se vesi. Vesipumppu pitää olla sellainen, mikä kestää kunnolla pakkasta.No ei vielä. ne imeytyy maahan. päivällä sulaa. äöäliö.
http://www3.jkl.fi/tiedotus/lehti/index.php/2005-06/695Huomenta
Niin näyttäis täälläkin olevan...katoin äsken uutiset ja sään ja toivoin, että lupaisivat lunta...mutta kun ei
Niin, huomenta!Huomenta
Niin näyttäis täälläkin olevan...katoin äsken uutiset ja sään ja toivoin, että lupaisivat lunta...mutta kun ei