@rosemarie mulka sama juttu... Pvä määrän mukaan ovis ois 12pvä mutta tänään 14 sain ovisplussan. Mä kuitenkin meen ite ton kalenterin mukaan... Ni kai sä ite saat päättää kumpi tuntuu oikeemalt ottaa käyttöön
Varmaan tänään ovis? Ekasta plussasta 12-48h. Omaksi iloksi kyl itekkin Testaan niin kauan kuin se testi näyttää plussaa. Mulla näyttää vielä samaan aikaan huipun kanssa välillä. Että tosi nopeesti vois mennä ohi se huippu.Letrot eivät pettäneet ja onnistuin tässäkin kierrossa tikuttamaan oviksen. Muttamutta.. Mietinkin nyt, että miten tämän laskisi. Eilen aamulla tulos oli vielä negatiivinen, mutta illalla klo 22 aikaan sain hymynaaman digiin.. Lasketaanko eilinen silti dpo-1? Vaikka ovisplussa noin myöhään tuli.. Nyt aamulla testatessa edelleen hymynaama digissä (eli olisin periaatteessa voinut jättää eilisen illan testaamatta ja bongata plussan vasta tänään aamulla, milloin tämä päivä olisi dpo-1..)
Piinailijoiden listalle en taaskaan halua.. Katsellaan rauhassa.
Mulla ollut greippimehu, royal gelee, luonnollinen/aktiivinen folaatti 0,8-1mg/pv, (myo-)inositol 200+200 (vai paljonkohan ne 2x2 pilleriä on...)Täällä vasta kp 5/28. Saas nähdä saanko tikutettua ovista tästä kierrosta kun sen aika koittaa.
Otin kokeiluun Gelee royalit kun niistä olen niin paljon kehuja kuullut. En kyllä välttämättä itse usko tämmöisiin juttuihin, mutta tuskin haittaa kokeillakkaan. Ainakin saa uskoa tulevaan kiertoon jos ei sitten muuta.
Onkos muut sortunut kokeilemaan näitä tai muita vastaavia konsteja?
<3 Tiedän tuskasi mun historiasta.Mä ostin tähän kiertoon taas gelee royalet. Googletin myös niistä lisää ja on tutkittu että se parantaa sperman laatua, täytyy siis yrittää saada mieskin syömään noita, ihan varmuuden vuoksi Mieli on aika maassa menkoista Vuoto on aika vähäistä, ihan hyvä vaan ettei ole semmonen niagaran putous -vuoto. Kipujakaan ei juurikaan ole.
On tämä vauvan kaipuu ihan kamalaa, miksi tän pitää olla niin vaikeaa Tuntuu että kaikki muut saa lapsia ympärillä mutta me ei Jos edes tietäisi saako koskaan lapsia, tai jos saa niin milloin. Epätietoisuus on kamalinta, ja kun joka kuukausi sitä plussaa odottaa ja kun sen vihdoin sai niin ei pysynyt matkassa
Tuo stressi on vaikea asia. Tiedostan, että ei pitäisi stressata eikä mulla oikeastaan ole edes mitään syytä stressata tässä vaiheessa, mutta silti ei osaa ottaa rennosti. Jospa se rauhallisempi mieliala löytyisi kuitenkin<3 Tiedän tuskasi mun historiasta.
Luen muuten just stressilääketiedettä ja siinä myös käsitellään laspettomuuden ja stressin yhteyttä tosi laajasti. Se on semmonen kierre; stressi aihettaa hedelmällisyyden alentumista eli jopa lapsettomuutta. Ja sit lapsettomuus taas lisää sitä stressiä. Isoja asioita. Mutta positiivisena asiana haluan kannustaa kaikkia jatkamaan vaan tavoitetta kohden!! Sressistä huolimatta hedelmöityshoidot ovat todella tehokkaita, eikä stressin ole todettu vähentävän lapsettomuushoitojen tulosta. Monet parit tosin luovuttavat liian aikaisin, tai eivät ylipäänsä uskalla lähteä hoitoihin.
Ja tietenkin myös MIEHELLÄ yhtä tehokkaita! Ja lisäksi mies voisi ottaa sinkkiä lisänä.Mulla ollut greippimehu, royal gelee, luonnollinen/aktiivinen folaatti 0,8-1mg/pv, (myo-)inositol 200+200 (vai paljonkohan ne 2x2 pilleriä on...)
Vanhan pitää koittaa kaikki. Inositolista on tieteellinen näyttö munasolujen parantamisesta. Lisäksi foolihappo myös tärkeä jo varhain ennen raskautta. Royal gelee myöskin eläin ja ihmiskokeissa todettu tehokkaaksi jopa palauttamaan hedelmällisyyden.
Oon kyllä ihan liian hätänen pitäis vaan pitää mielessä että on liian aikasta vielä oirebongailuun. Ja siis tänäänhän oon ollu tosi väsynyt ja viluinen, mitkä vois olla oireita. Mutta palelen koko ajan muutenkin ja perusmaanantaiväsymys..Täällä ei oo niin minkäänlaisia oireita, dpo 7 eletään nyt
Mä oon tietysti eri asemassa niiden, kanssa, joilla ei vielä lapsia. Alkaahan tässä jo vähän stressaantumaan, kun ikää on jo mitä on...Mitä kaikkea olette kokeilleet yrityksen aiheuttaman stressin poistamiseksi ?
Mulla ei nyt oo ehkä niinkään vielä yrityksestä johtuvaa stressiä, mut mä teen bullet journalia eli bujoa. Siihen saa kivasti purettua kaiken ahdistelun pienen näpertelyn muodossaMitä kaikkea olette kokeilleet yrityksen aiheuttaman stressin poistamiseksi ?