Talo rakenteilla ja mietin eroa...onko kohtalotovereita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Ollaan rakentamassa taloa ja nyt mietin eroamista. Yhteiselosta miehen kanssa ei meinaa tulla mitään. Meillä on ihanat lapset, mutta parisuhde ei toimi.

En edes ymmärrä miksi alettiin rakentamaan...kun samanlainen tämä meidän parisuhde on ollut aina. Ylä- ja alamäkeä koko ajan.

En enää tiedä miten tämän suhteen saisi kuntoon...ehkä parisuhdeneuvojan luona käynti voisi auttaa tai sitten ei. Keskusteluyhteyttä ei löydy ja mies on alkanut ns. kostamaan minulle. Eli se mitä en itse tee niin ei hänkään tee...

Mitä tässä tehdä? Pää on ihan sekaisin...

Kokenut joskus tämäkin.....mies lähti kesken talon rakentamisen. Aivan yllättäen. Jäin yksin taloa rakentamaan ja asuttamaan. Rankkaa oli ja ex-miehen kanssa ei olla lähdön jälkeen sanaakaan vaihdettu, kuin asianajajien välityksellä. Olen onnellinen ettei tuosta liitosta tullut lapsia.

Jos ei tuon kummoisemmasta ole kyse, niin alatte tehdä työtä sen parisuhteenne eteen. Menette sitten vaikka sille parisuhdeneuvojalle, mutta töitä sen suhteen eteen pitää tehdä. Meillä on pari vuotta mennyt miten sattuu, mutta koska suhteessa ei ole esim. alkoholismia, ulkopuolisia suhteita eikä väkivaltaa, niin silloin mun mielestäni on vielä mahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Jos ei tuon kummoisemmasta ole kyse, niin alatte tehdä työtä sen parisuhteenne eteen. Menette sitten vaikka sille parisuhdeneuvojalle, mutta töitä sen suhteen eteen pitää tehdä. Meillä on pari vuotta mennyt miten sattuu, mutta koska suhteessa ei ole esim. alkoholismia, ulkopuolisia suhteita eikä väkivaltaa, niin silloin mun mielestäni on vielä mahdollisuus.

Tilanne on vaan se,että minä olen kovasti yrittänyt puhua ja tehdä töitä suhteen eteen,mutta mies ei. Tuntuu,etten jaksa enää yksin yrittää...

Uskon,että miehellä on menossa jonkin sortin ikä"kriisi" ja tämä rassaa suhdettamme. Miten siitä päästä yli?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tilanne on vaan se,että minä olen kovasti yrittänyt puhua ja tehdä töitä suhteen eteen,mutta mies ei. Tuntuu,etten jaksa enää yksin yrittää...

Uskon,että miehellä on menossa jonkin sortin ikä"kriisi" ja tämä rassaa suhdettamme. Miten siitä päästä yli?

Suosittelen ehdottomasti sitä pariterapiaa. Hän on kuitenkin ammattilainen hoitamaan teidät tällaisen asian yli. Lahjo vaikka miehesi, jollei se muuten lähde terapiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei helppoa:
Kokenut joskus tämäkin.....mies lähti kesken talon rakentamisen. Aivan yllättäen. Jäin yksin taloa rakentamaan ja asuttamaan. Rankkaa oli ja ex-miehen kanssa ei olla lähdön jälkeen sanaakaan vaihdettu, kuin asianajajien välityksellä. Olen onnellinen ettei tuosta liitosta tullut lapsia.

Meillä on lapsia...minusta tuntuu,että jos eroaisimme niin emme olisi puheväleissä edes lasten takia.

Tunteita on toista kohtaa ja siksi eron miettiminen tuntuu raskaalta ja en usko,että voisin olla kovin kummoisissa väleissä miehen kanssa eron jälkeen...edes lastenkaan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Suosittelen ehdottomasti sitä pariterapiaa. Hän on kuitenkin ammattilainen hoitamaan teidät tällaisen asian yli. Lahjo vaikka miehesi, jollei se muuten lähde terapiaan.

Uskon,että lähtisi koska on sitä joskus itse myös ehdottanut. Meillä päin on vain hankala löytää pariterapeuttia.

Yhteistyössä