Kuinka paljon vanhemman kanssa voisit harrastaa s**ksiä tai olla parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Vanhassa vara parempi
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Otantani on laaja, ja miehen ikä korreloi mieskunnon kanssa. Ei ole nuoren miehen voittanutta. On biologinen fakta että penis lörpähtää iän myötä. Kassitkin nahistuvat. Sinäkin voit pian siirtyä kutistuneine pusseinesi pelkkään pasianssin peluuseen.
Mä olen nainen joten ei tartte pussien takia pasianssin peluuseen siirtyä, mun kanssani kun miehillä kyllä seisoo. Kertaakaan ei ole lerpahtanut. Mutta jos sulla on iso otanta jonka mukaan +35 vuotiailla ei seiso kanssasi, niin kyllä se silloin on ihan sinun haluttavuudestasi kiinni. Ja on biologinen fakta juu että nuorilla seisoo vaikka ei aina tarvitsisikaan, siksihän ne puutteessa lykkii ketä vain vaikka kuin ruma otus olisi.
 
Osanottoni, on varmasti kamala tragedia elää yksinäisyydessä.
Suuret on luulot. Naiset ei tykkää susta, ei nuoret eikä vanhat. P1llun oot nähnyt vain kuvissa. :oops:
Eikö ole hiukan hurjaa yleistää noin?:rolleyes:
Lispetti, ei tuo haittaa, ehkä se helpottaa kateellisen/ärsyyntyneen mieltä. Miehen seksuaalisen houkuttelevuuden kyseenalaistaminen on ikivanha keino yrittää pilkata häntä. (sama toki toimii joskus myös toisinpäin).
Mutta koska 1) en etsi seuraa tältä palstalta ja 2) minulla on tosielämässä naisia sekä ystävinä että seksiin yli tarpeen, ei tuo heilauta :D

pikkujoulukauteni alkaa pian :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Lispetti, ei tuo haittaa, ehkä se helpottaa kateellisen/ärsyyntyneen mieltä. Miehen seksuaalisen houkuttelevuuden kyseenalaistaminen on ikivanha keino yrittää pilkata häntä. (sama toki toimii joskus myös toisinpäin).
Mutta koska 1) en etsi seuraa tältä palstalta ja 2) minulla ei ole tosielämässä naisia ystävinä eikä seksiä yli tarpeen, ei tuo heilauta :D

pikkukalukauteni alkaa pian :sneaky:
Osanottoni.
 
vierailija
Lispetti, ei tuo haittaa, ehkä se helpottaa kateellisen/ärsyyntyneen mieltä. Miehen seksuaalisen houkuttelevuuden kyseenalaistaminen on ikivanha keino yrittää pilkata häntä. (sama toki toimii joskus myös toisinpäin).
Mutta koska 1) en etsi seuraa tältä palstalta ja 2) minulla on tosielämässä naisia sekä ystävinä että seksiin yli tarpeen, ei tuo heilauta :D

pikkujoulukauteni alkaa pian :sneaky:
pikkujoulut - meinaatko pettää pumpattavaa barbaraasi?
 
r0s
Kukin tyylillään. Mietin vain, miten aika riittää kaikille kumppaneille? Ja moniko on halukas ryhtymään tuollaiseen kuvioon...kuitenkin pettäminen on yleistä, niin miksikäs sitten ei voisi rehellisesti olla suhteessa useamman tahon kanssa. o_O

Eikun just siksi se oli koko järjestely. -Siis meille useimmille.

Kun aika kuluu lasten kanssa tai töissä. Ja sit kun viimein on pari päivää peräkkäin vapaata niin että lapset ovatkin isällään, niin on kiva tehdä jotain. Aina vaan ei ole kiva tehdä yksin.

Ja toisella puolella... pitäiskö sen miehen sit odottaa kunnes mulla viimein on ne pari päivää aikaa?

Systeemihän oli suorastaan nerokas. Jokaiselle löytyi seuraa silloin kun sitä halusi.
 
:eek: Mikä papparainen! Menee hyvä vittu ihan hukkaan moisen seniilin kanssa.
A) Ei hän ole mikään papparainen/seniili.:giggle:
B) Mulla on pimppi/pipari, ei mikään vi**u!:coffee:

Ja lisäisin vielä, että seksikkyys ja haluttavuus on mielestäni kokonaisuus, joka ei toimi yksin ulkonäön voimin. Miehet toimivat enempi visuaalisuuden varassa - naisiin verrattuna.
Pidän seksikkäänä miestä, joka kiihottavan ulkonäkönsä lisäksi on erittäin fiksu, ja varma itsestään!
Ja vielä täytyy muistaa se, että mikä käy yhdelle - ei välttämättä käy toiselle.:)
 
Big Lebowski
Riippuu miehestä. Itse ainakin katselen innokkaasti Jeff Bridgesin elokuvia vaikka mies on mua 31 vuotta vanhempi. Jeff on mun mielestä komeampi vanhempana kuin nuorena. Juuri katsoin elokuvan missä Jeff on vähän yli 20v ja täytyy kyllä sanoa, että mies näytti paremmalta Grazy Heart-elokuvassa jossa oli 60v. Sille miehelle sopii parta. :love: Kyllä saisi Jeff kellistää mut sänkyynsä. :love::p
 
vierailija
Riippuu miehestä. Itse ainakin katselen innokkaasti Jeff Bridgesin elokuvia vaikka mies on mua 31 vuotta vanhempi. Jeff on mun mielestä komeampi vanhempana kuin nuorena. Juuri katsoin elokuvan missä Jeff on vähän yli 20v ja täytyy kyllä sanoa, että mies näytti paremmalta Grazy Heart-elokuvassa jossa oli 60v. Sille miehelle sopii parta. :love: Kyllä saisi Jeff kellistää mut sänkyynsä. :love::p
Tässä puhuttiin oikeista ihmissuhteista eikä mistään fantasiasta.
 
Big Lebowski
Tässä puhuttiin oikeista ihmissuhteista eikä mistään fantasiasta.
Niin, mähän kirjoitin että riippuu miehestä. Jos olisin sinkku ja vastaan tulisi 31 vuotta vanhempi tavismies joka kiehtoisi mua niin miksi ei. Kelpaisi niin seksiin kuin parisuhteeseen. Jeff Bridges oli esimerkki vanhemmasta miehestä jonka ulkonäkö ja olemus viehättää mua.

Nyt olen naimisissa 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ihan tavallinen suomalainen mies on.
 

Yhteistyössä