Kuinka paljon vanhemman kanssa voisit harrastaa s**ksiä tai olla parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Vanhassa vara parempi
  • Ensimmäinen viesti
Vanhassa vara parempi
Kysymys siis niin naisille kuin miehille.

Onko ikäraja löysempi pelkän seksin suhteen ja parisuhteeseen haluat ei niin paljoa vanhemman kanssa?

Itse olen seurustellut 20 vuotta vanhemman kanssa, mutta seksiä olen harrastanut 26 vuotta vanhemman kanssa. Olen siis nainen ja nuo jutut ovat olleet kun olin alle 30-vuotias.

Tuli vain tämä aloitus mieleen kun katselin kuvia ja videoita Paul McCartneystä ja totesin, että kyllä tuon kanssa voisi samojen lakanoiden väliin edelleen mennä. Sitten tarkistin ikänsä ja totesin miehen olevan 77-vuotias ja mua 35 vuotta vanhempi. :ROFLMAO::ROFLMAO: Eli joo ehkä ”vähän” liikaa. :eek: :cautious:
 
Vois kai sitä ehkä Andy Garcian tai Al Pacinon petiin kellahtaa, ei tuu muita vanhoja gubbeja just nyt mieleen. Ja noidenkin kanssa puhtaasti joidenkin roolien vuoksi, tai noh...Andy oli ihan hottis nuorempana!

Niijja sit se csi sarjassa oleva ihkupappa!
AaTÄÄ!:
 
Vanhassa vara parempi
Vois kai sitä ehkä Andy Garcian tai Al Pacinon petiin kellahtaa, ei tuu muita vanhoja gubbeja just nyt mieleen. Ja noidenkin kanssa puhtaasti joidenkin roolien vuoksi, tai noh...Andy oli ihan hottis nuorempana!

Niijja sit se csi sarjassa oleva ihkupappa!
AaTÄÄ!:
No joo kaikki nuo kolme kyllä kelpaisi. :whistle: Piti poistaa tuo kuva kun ei antanut muuten julkaista viestiä. o_O
 
Aika vaikea on fantasioida itseäni vanhemmasta naisesta seksimielessä. No, ehkä pari kuukautta vanhempi hätätilassa menisi...
Nuoremmista en sano mitään, ettei erään palstalaisen verenpaine taas rajusti kohoa. En toivo hänen poismenoaan.


Kumman kukkaniityn mehiläinen mahtaa valita?

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Aika vaikea on fantasioida itseäni vanhemmasta naisesta seksimielessä. No, ehkä pari kuukautta vanhempi hätätilassa menisi...
Nuoremmista en sano mitään, ettei erään palstalaisen verenpaine taas rajusti kohoa. En toivo hänen poismenoaan.

Kumman kukkaniityn mehiläinen mahtaa valita?
No sillä ei sun jutuista enää verenpaine nouse koska se ignoorasi sut. :ROFLMAO: sanoi niin tuolla yhteiskeskustelussa. :giggle:
 
vierailija
Olin kerran vahingossa suhteessa itseäni melkein 20 vuotta vanhempaan mieheen, itse olin vähän päälle 20 ja mies sanoi olevansa 30v. Eipäs ollutkaan. Totuus kun paljastui niin heippa.. Vanha valehtelija.
 
vierailija
Virallinen kaava on oma ikä jaettuna 2 plus seittemän. Eli jos olisin 40v niin voisin seukkailla vähintään 27 mutta enintään 66 vuotiaan kanssa.

40/2-7=27 ja 66/2+7=40
 

Yhteistyössä