Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäisten merkkareitten valmistus lopetettiin Suomessa kokonaan kun joku lapsi tukehtui sellaseen(n)
Mulle tulee ihan se tunne mieleen kuinka se kolikko painoi kitalakee kipeästi ja sit se kun on syönyt sitä ja se vahingossa menee liian isona kurkkuun, se kipu:confused: Ei olleet mun lemppareita, salmiakin maku oli hyvä mut liian isoja, kovia ja sitkeitä mulle. Tosin mä olin niin pienikin silloin ettei ihme että tuottivat tuskaa:D
Ne uudet vähän pienemmät tulokkaat oli ihan jees syödä.
 
Olisit kivempi jos menisit pois. Ei täällä ole tilaa sulle
Varmasti:) Ja menin ja tulin.
Ihan hyvin olen mahtunut, ei ole ahdistanut yhtään. Mutta jos sinua ahdistaa, niin sinulle voisi olla parempi jos itse menet pois.
Tai jos olisit fiksu, niin rekisteröityisit ja ignooraisit minut mutta ilmeisesti et osaa, joten joudut tyytymään tuohon vinkumiseesi minkä niin loistavasti osaat(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Varmasti:) Ja menin ja tulin.
Ihan hyvin olen mahtunut, ei ole ahdistanut yhtään. Mutta jos sinua ahdistaa, niin sinulle voisi olla parempi jos itse menet pois.
Tai jos olisit fiksu, niin rekisteröityisit ja ignooraisit minut mutta ilmeisesti et osaa, joten joudut tyytymään tuohon vinkumiseesi minkä niin loistavasti osaat(y)
Täällä oli ihanaa kun olit poissa. Jatka samaan malliin. Eli pysy possa:love:
 

Yhteistyössä