MATCH!En tykkää Samusta tai Sunrise avenuesta, mutta tässä laulaa hyvin:
Henkeäsalpaavan kaunista, tähän ei kyllästy koskaan. Todella tuntuu syvällä asti!
Tiedän, ettei välttämättä kaikkien fiilis ole tällä hetkellä täll. musiikkiin.
Mielestäni tämä on vaan jotenkin kovin hyvä..
Tää oli hieno näin esitettynäTää on aika jännä ku viis yrittää rämpyttää samaa reikää!
Shanialla olivat sekä ääni, ulkonäkö että elämänasenne kunnossa.Ihana nainen ja ihana ääni!
Toki orkkis on paras, mutta paras cover esitys mitä olen tuosta biisistä koskaan nähnyt oli voffissa, yritän just ettiä!Tää oli hieno näin esitettynä
Saakeli kun täytyy tunnustaa, että tykkäsin alkuperäisestä, mutta heti sen jälkeen kun näin sen videon, niin en enää tykännyt.
Se mimmi on ihan nätti ja kaunisääninen, mutta kun siinä jäbässä on jotain tiettyä, mitä näen itsessäni (en kerro mitä), niin alkoi oikeasti ärsyttämään se tyyppi ja koko biisi
Selittäkää psykologit Ei, en kuitenkaan ollenkaan inhoa itseäni, olen ihan tyytyväinen tähän kokonaisuuteen ja elämääni kyllä.
Olen minä näitä innokkaasti kuunnellut, mutta en ole ajatellut sen kummemmin, että biisit olis tarkoitettu juuri jollekin tietyille kulttuurialueille.Shanialla olivat sekä ääni, ulkonäkö että elämänasenne kunnossa.
Tiesitkö, että Shania on julkaissut kappaleistaan eri kulttuurialueille sovitettuja versioita?
Niitä markkinoitiin tietyille alueille, esim. Suomesta ei kaupasta taitanut löytyä kuin punainen versio Up-cd:stä. Minulla toki on kaikki kolmeOlen minä näitä innokkaasti kuunnellut, mutta en ole ajatellut sen kummemmin, että biisit olis tarkoitettu juuri jollekin tietyille kulttuurialueille.
Ai, ihme kun ei vinyylit.Niitä markkinoitiin tietyille alueille, esim. Suomesta ei kaupasta taitanut löytyä kuin punainen versio Up-cd:stä. Minulla toki on kaikki kolme