vierailija
tunge sä se kakkakikkare suuhusiLäppää sitä yläläpsyllä pataan
tunge sä se kakkakikkare suuhusiLäppää sitä yläläpsyllä pataan
vaimoon käydään käsiksi yölläEn mää kehtaa. Lyön jos muhun käydään käsiksi.
Se otti sut vaimokseen ilman lupaa ja ilman kosintaaEn mää kehtaa. Lyön jos muhun käydään käsiksi.
Hyitunge sä se kakkakikkare suuhusi
Oisko hiekkojen vaihto mitään?
*nakkaa kissan kakkakikkareella*
Ai hakkaamalla?vaimoon käydään käsiksi yöllä
Minusta riittää monelle.Se otti sut vaimokseen ilman lupaa ja ilman kosintaa
Eilen vaihdoin ja just tuossa ennen tuota kommenttia ''varastin'' (kissan mielestä selvästikkin) kikkareet ja kiikutin ne roskiin.Oisko hiekkojen vaihto mitään?
Joo, tuli takaisin ja oli toka kala vienyt virvelinkin! Ehti ennen sitä saada yhden ison. Mutta katso:Ai, toivottavasti miehesi jaksaa kotiin tulla,miksi hää ees meni onkimaan jos on kipee ?
Mutta ei varmaan kaikki sairastu sipseistä
Olen kosinut ja on suostuttuSe otti sut vaimokseen ilman lupaa ja ilman kosintaa
No ei kun hellästi silittämälläAi hakkaamalla?
Meidän kissa kerran joskus pentuna piilotti kakkakikkareet vessanmaton alle...wc:n matto oli rutussa kun tulin kotiin ja oikaisin sitä niin sieltä alta paljastuikin kikkareitaEilen vaihdoin ja just tuossa ennen tuota kommenttia ''varastin'' (kissan mielestä selvästikkin) kikkareet ja kiikutin ne roskiin.
No ei kun hellästi silittämällä
Sellainen ei kuulu meidän avioliittoon
Jaa, mä puhuin väkivallasta.
HyväSellainen ei kuulu meidän avioliittoon
Ellu sensijaan yrittää heitellä kikkareilla ja ehdottelee läpsimistä
Taitaa uni tulla hyvin tänään.Kyl ihmisen hullu pitää olla.
Enste konttasin puoli päivää duunissa ja duunipäivän päälle päädyttiin metsään kykkimään.
Mut sienipiirakka tuli just uunista ja janssoninkiusaus meni uuniin. Nyt kelpaa.
Taitaa uni tulla hyvin tänään.
Niin sua, mutta en MUN Aqelaa!Ellu sensijaan yrittää heitellä kikkareilla ja ehdottelee läpsimistä
On.Hyvä
Ellu on niin tulinen.
Mun AqelaNiin sua, mutta en MUN Aqelaa!
Jaa taas?Pari yötä oon pyörinyt kun kuu senkun pullistuu.
Virtsanpidätyskyvyttömyys ja hillon himo?Mä luin pähkinän allergiasta. Mua kiusaa 2 vaivaa jotka voi liittyä tuohon.
Mun Aqela
sä voit olla keskenäsi siellä kikkareiden seassa.