https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/201808272201162802Kuten näet nyt, kipeeksi siitä tulee.
Kiitos, samoin sinulle. En tiedä noista mitään, mut ihmettelen yhä, MIKSI ihmset niitä käyttää?Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaipäivää sinne
Huomenta,jaa en tiiä,ei halua kaloreita/ sokeria?Kiitos, samoin sinulle. En tiedä noista mitään, mut ihmettelen yhä, MIKSI ihmset niitä käyttää?
https://www.coca-colaproductfacts.com/en/products/coca-cola-zero-sugar/original/12-oz/
Hmmm... Mun mies söi sipsiä viikko sitten ja sairastui flunssaan. Kamalan kipeä on ollut, mut mulla se on varmaan edessä. Onneksi en syönyt sitä ollenkaan, mut kovin on vaarallisia aineksia niissä, kun ei ole vuosikausiin ollut minkäänlaista vaivaa. Nyt meni onkimaan, mut sinne jää, jos ei jaksa takaisin soutaa.Huomenta,jaa en tiiä,ei halua kaloreita/ sokeria?
nuo ei tietysti ole kovin terveelisiä . Itse juon hyvin harvoin enää mitään limppareita,ehkä kerran tai kaksi vuodessa ja silloinkin yleensä sokerilla makeutettua nykyään.
Vastasin, mut ei mennyt minnekäänHuomenta,jaa en tiiä,ei halua kaloreita/ sokeria?
nuo ei tietysti ole kovin terveelisiä . Itse juon hyvin harvoin enää mitään limppareita,ehkä kerran tai kaksi vuodessa ja silloinkin yleensä sokerilla makeutettua nykyään.
Mä syön melko harvoin sipsejä mut en oo ikinä niiden jälkeen sairastunut vaikka olisin syönyt reilumminkin. Varmasti yksilöllistä tuo sietokykykin.Hmmm... Mun mies söi sipsiä viikko sitten ja sairastui flunssaan. Kamalan kipeä on ollut, mut mulla se on varmaan edessä. Onneksi en syönyt sitä ollenkaan, mut kovin on vaarallisia aineksia niissä, kun ei ole vuosikausiin ollut minkäänlaista vaivaa. Nyt meni onkimaan, mut sinne jää, jos ei jaksa takaisin soutaa.
Huomenta päivää!Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaipäivää sinnekatso liitettä 8262
Ai, toivottavasti miehesi jaksaa kotiin tulla,miksi hää ees meni onkimaan jos on kipee ?Hmmm... Mun mies söi sipsiä viikko sitten ja sairastui flunssaan. Kamalan kipeä on ollut, mut mulla se on varmaan edessä. Onneksi en syönyt sitä ollenkaan, mut kovin on vaarallisia aineksia niissä, kun ei ole vuosikausiin ollut minkäänlaista vaivaa. Nyt meni onkimaan, mut sinne jää, jos ei jaksa takaisin soutaa.
PäivääHuomenta päivää!
Ihana kun on perjantai, pääsee illalla saunaan
BööööPäivää
Sauna meillä on huomenna.
Huiiiii ! SäikäytitBöööö
minäki pääsen saunaan mutta mummolassa poikaporukallaHuomenta päivää!
Ihana kun on perjantai, pääsee illalla saunaan
HupsHuiiiii ! Säikäytit
Kuin niin on?minäki pääsen saunaan mutta mummolassa poikaporukalla
ppp on siis peruttu
miun muruPäivää
Mun myösmiun muru
*mulkaisu harmaata kohti*
Osta provado- puikkoja. Syötäviin rehuihin niitä ei kyl saa laittaaPerkule mun yhteen kasviin on ilmeisesti pesiytynyt vihannespunkki Kasvi on pikkuhiljaa alkanut kellastua ja nyt katselin niin siinä on pikkusen muutamassa kohdassa hötöstä seittiä ja aivan pienen pieniä vaaleita pisteitä mitkä vähän liikkui..
Ei jaksais aloittaa mitään hirveetä myrkytys showta mutta kun tuolla kasvilla on tunnearvoa
Toimiskohan ihan mäntysuopa....