Pähkinöitten kanssa pitää olla varovainen, kun on penissilliiniallergia mutt poppareita voin sillon tällön syödäSitten jotain muuta suolaista,entä suola/ maustepähkinät,suolakeksi? Tuleeko samanlaisia oireita ?
Imeskele hikistä,likaista suolaista kikkeliäPähkinöitten kanssa pitää olla varovainen, kun on penissilliiniallergia mutt poppareita voin sillon tällön syödä
Hyi yökImeskele hikistä,likaista suolaista kikkeliä
Joo.Saat suolaa eikä maha mene sekaisin. ruutis mene saunaan niin siellä olisi hikikikuli tarjolla
Oiskin
Ota pussillinen draculoita.
Mullakin on tuo allergia. En ole huomannut pähkinöistä mitään vaivaa.Pähkinöitten kanssa pitää olla varovainen, kun on penissilliiniallergia mutt poppareita voin sillon tällön syödä
On joku päivä.Oiskin
Oih otan sinut
Ota pussillinen draculoita.
Emmäkään ole huomannut onneks, mutta penissilliiniallergia voi altistaa pähkinäallergialle herkemmin...kuulema sitten pitää lopettaa niiden syönti kokonaan, jos alkaa kurkkua kutittamaan tai huulissa pistelemään kun niitä syö.Mullakin on tuo allergia. En ole huomannut pähkinöistä mitään vaivaa.
On joku päivä.
Mitä sie minusta?Oih otan sinut
Kurkun kutinaa on ollut joskus harvoin. En ole lopettanut niiden syömistä.Emmäkään ole huomannut onneks, mutta penissilliiniallergia voi altistaa pähkinäallergialle herkemmin...kuulema sitten pitää lopettaa niiden syönti kokonaan, jos alkaa kurkkua kutittamaan tai huulissa pistelemään kun niitä syö.
Mitä sie minusta?
Senkin rebeliKurkun kutinaa on ollut joskus harvoin. En ole lopettanut niiden syömistä.
Älä komentele mun vaimoaSenkin rebeli
Nytkyllä lopetat niiden syömisen
Manteli on kutittanut. En syö sitä.Senkin rebeli
Nytkyllä lopetat niiden syömisen
Älä komentele mun vaimoa
Älä komentele mun vaimoa
Mä en tykkää mantelistaManteli on kutittanut. En syö sitä.
Läppää sitä yläläpsyllä pataan
Ne ovat hyviä.Mä en tykkää mantelista
*nakkaa kissan kakkakikkareella*
En mää kehtaa. Lyön jos muhun käydään käsiksi.Läppää sitä yläläpsyllä pataan