vierailija
En ole.Sydis, oletko sinä epäkäytännöllinen ihminen?
Sinä taidat olla
En ole.Sydis, oletko sinä epäkäytännöllinen ihminen?
En oleSydis, oletko sinä epäkäytännöllinen ihminen?
Kävin äsken lenkillä
Niin, Itse huollan pyörää minkä osaan mutta en tingi turvallisuudesta. Jos se on sinusta tyhmää niin sitten on.
Mitä sinä taas pelleilet?
Mitä ihmettä?!Mitä sinä taas pelleilet?
Onko se sitten sinusta tyhmää.
No mitä sitten tarkoititMitä ihmettä?!
Ei tietenkään ole!
Älä sinä tiukkapipo-Sydis taas kiusaa kilttiä Tosista
Tosis on
(tule minun kainaloon illalla)
Niin, muiskutellaan ja imeskelen taas varpaitasÄlä sinä tiukkapipo-Sydis taas kiusaa kilttiä Tosista
Tosis on
Sinusta ei kuulunut vähään aikaan mitään ja hätäännyin. Ehdin jo ajatella, että olin sanonut jotain tyhmää ja loukkaannuit siitä.No mitä sitten tarkoitit
Höps.Sinusta ei kuulunut vähään aikaan mitään ja hätäännyin. Ehdin jo ajatella, että olin sanonut jotain tyhmää ja loukkaannuit siitä.
Sydis ei ole tiukkapipo eikä kiusaaja!Älä sinä tiukkapipo-Sydis taas kiusaa kilttiä Tosista
Tosis on
KiitosSydis ei ole tiukkapipo eikä kiusaaja!
Kysyin aiemmin miten Sydis korjaa pyöränsä ja Sydis sanoi vievänsä sen liikkeeseen korjattavaksi. Minun pyöräni tarvitsee pientä korjausta ja olen nyt muutaman päivän ajan opiskellut miten se tehdään. Mietin nyt uskaltaisinko koittaa itse.
Ei niin! Se oli vähän höpsöä minultaHöps.
Eihän nyt koko ajan tarvitse päivystää palstalla
Renkaat osaisin ehkä itse. Olen katsonut oikean kokoiset renkaat ja hyvät regasraudat. Tiedän myös miten renkaat irroitetaan pyörästä, poistetaan vanhat, laitetaan uudet jne.Kiitos
Koita vaan korjata itse hyvin se menee
TervetuloaNiin, muiskutellaan ja imeskelen taas varpaitas
Kuulostaa hyvältä. Reipas ja touhukas tosisRenkaat osaisin ehkä itse. Olen katsonut oikean kokoiset renkaat ja hyvät regasraudat. Tiedän myös miten renkaat irroitetaan pyörästä, poistetaan vanhat, laitetaan uudet jne.
Ainoa, joka hieman mietityttää on ketjutapin kiinnittäminen.
Voisin hankkia välineet ja vaihtaa ensin renkaat. Jos ketjujen vaihto ei onnistu, vien sen liikkeeseen. Ajattelin vaihtaa järeät pistosuojatut renkaat ja ajella niillä kuukauden tai minkä verran pystyy vielä tänä vuonna. Sitten kun tulee liukkaampaa, voisin vaihtaa itse talvirenkaan. Ja keväällä vaihtaisin talvirenkaan pois.
Katsotaan mitä tuleeKuulostaa hyvältä. Reipas ja touhukas tosis
Saat sitten tulla huoltamaan minunkin pyöräniKatsotaan mitä tulee
Joka tapauksessa on hyvä opetella uusia taitoja Jos onnistun, olen mekaanikko-Tosis
JooSaat sitten tulla huoltamaan minunkin pyöräni
Ota vain. Join äsken maitokahvin ja söin pari voikkua. Iltalenkki olisi vielä edessä. Voisin lähteä kohta, niin ei mene ihan myöhään.Otan nyt vähän kaakaota ja leipää
Joo kannattaa mennä jo lenkille. Minä kävin jo .Ota vain. Join äsken maitokahvin ja söin pari voikkua. Iltalenkki olisi vielä edessä. Voisin lähteä kohta, niin ei mene ihan myöhään.