Pannupitsapas!Tuo on piiras, ei pizza
Pannupitsapas!Tuo on piiras, ei pizza
Mä teen usein pizzaleipiä: vaalean leivän päälle kinkkua, tomaattia, sipulia, sit sulatan juustoa ja oreganoa päälle. Pahimpaan pizzan tuskaan...
En ihan noin mutta jos tuolleen tekee tulee hyvä:No mites sä teet pohjan?
Mulla olis pakastimessa yks pakastepitsa...sitten jääkaapista löytyis aineksia millä tuunata sitäJos laittaisi mikroon pari palaa juustoa ku ei muutakaan ole tarjolla.
Mee mäkkäriin, menee liian vaikeaksi sulle!Mulla olis pakastimessa yks pakastepitsa...sitten jääkaapista löytyis aineksia millä tuunata sitä
Ei täällä oo, hese löytyy ja sinne en menis ees pakotettuna!!Mee mäkkäriin, menee liian vaikeaksi sulle!
Ok. Mitä löytyy kaapeista?Ei täällä oo, hese löytyy ja sinne en menis ees pakotettuna!!
Voi luoja siis juustoa ja viinirybälemehua!Luojan tähden, ko oli hyvää. Siis juusto ja päälle hörppäsin iiiison lasillisen mummon tekemää viinirypälemehua.
Mikä kirja?Jospa hetken lukisi kirjaa ja sit unille.
Illanjatkot!
Kyllä sieltä pizzatarpeet löytyy, mutta emmä tähän aikaan enää syö...Ok. Mitä löytyy kaapeista?
Pitäiskö sun mennä sitte mäkkäriin?Kyllä sieltä pizzatarpeet löytyy, mutta emmä tähän aikaan enää syö...
Niin muuten ja mun pizzaan ei ikinä tule homejuustoa, ananasta eikä katkarapuja ym muita äyriäisiä
Ei kyllä välttämättä olekaan pannupizza: pannupizzan reunat ois pannun reunojen takia ruskeemmat ja sileemmät.Pannupitsapas!
SillälaillaMä oon niin väsy etten muista melkein mitä tänään oon kirjottanu, ja niin laiska oon etten jaksa tarkistaa...anteeks kipakat juttuni, toivottavasti en loukannu, sorry but not sorry....tää väsykiukkumamma menee nyt lataustilaan...
Öitä!
Loading 1 %....loading 2 %....
Söisitkö tätä herkkua, jota pääsin maistelemaan.Kyllä sieltä pizzatarpeet löytyy, mutta emmä tähän aikaan enää syö...
Niin muuten ja mun pizzaan ei ikinä tule homejuustoa, ananasta eikä katkarapuja ym muita äyriäisiä
No hyi yhyren tähären yrjöpurjoSöisitkö tätä herkkua, jota pääsin maistelemaan.
Vasikan aivoja, yksinkertaista ja hyvää.
Käväisen palstalla (ehkä) taas ensi viikonloppuna.
Söisitkö tätä herkkua, jota pääsin maistelemaan.
Mikä kirja?
Kuva ei näy.Söisitkö tätä herkkua, jota pääsin maistelemaan.
ja mä arvasin että sä maistaisitMä kyllä maistaisin.