väärin alotettu, appelsiinimehu on tosi hapanta eikä sitä ole suotavaa ryystää tyhjään mahaanHuomenta
Aamu alkaa appelsiinimehulla
Motkoti motkotiväärin alotettu, appelsiinimehu on tosi hapanta eikä sitä ole suotavaa ryystää tyhjään mahaan
kyllähän aplarimehu hyvää on mutta saat tuolla menolla mahahaavan ja sun pitää alkaa syömään laastareitaMotkoti motkoti
Oli oikein hUvaa
Mutku ehämmää joka aamu ees juo sitä!kyllähän aplarimehu hyvää on mutta saat tuolla menolla mahahaavan ja sun pitää alkaa syömään laastareita
oon vaan huolestunut sun mahahapoistaMutku ehämmää joka aamu ees juo sitä!
Mittee sinä siellä käniset oikein, heräsitkö sukanvarret rullalla tänä aamuna?
Siistiä. Meillä on mitä ilmeisemmin sama maku.Mä olen pannut sun miehen kanssa
Pare aloittaa aamu silleen äkäisen ponnekkaasti niin sit voi iltaan mennessä leppyä livottavaksi.eipä ihme että täällä on väleen happamaa porukkaa
Syön mä välillä banaaniakin aamupalakseipä ihme että täällä on väleen happamaa porukkaa
pitäsköhän mullaki ottaa tuo strategia käyttöönPare aloittaa aamu silleen äkäisen ponnekkaasti niin sit voi iltaan mennessä leppyä livottavaksi.
pitäsköhän mullaki ottaa tuo strategia käyttöön
kahvia tulee litkittyä, ilmankos on aamuisin äreyttä havaittavissaSuosittelen. (kaffekin taitaa olla hapanta jos peehoota aletaan mittailla)
No niiiii ja sitten motkotit mulle appelsiinimehusta, joka sentään on terveellistä*nakkaa appelsiinilla pääppään*kahvia tulee litkittyä, ilmankos on aamuisin äreyttä havaittavissa
*väistää*No niiiii ja sitten motkotit mulle appelsiinimehusta, joka sentään on terveellistä*nakkaa appelsiinilla pääppään*
No niiiii ja sitten motkotit mulle appelsiinimehusta, joka sentään on terveellistä*nakkaa appelsiinilla pääppään*
päevää, voitkin siiten askarrella autoon joutessasi talvirenkaatHuomentapäivää!
Ja siellä kuulkaas sataa räntää! Pikkusia jalkarättejä niin vinhaan että jää maahankin eli maa on valkeena! Eli - melkistä on lunta maassa!*hihkuu:
Kivan valosaa ja hauskan näköstä kun värikkäät puitten lehdet on huputettu valkosella harsolla.
Mutta joo, on ärsyn litsislotsista ja alamäessä lenkkareilla jopa äkkisiltään pivun liukastakin, nim. Ekat persmäet otettu ja kaikki pöksyt män märäks
Mutta ahkera kun on yltiöpäisesti niin saakin yllättäen herraesimiesherralta käskyn häipyä viikonlopunviettoon. Ei huonoo ollenkaan..
Eeeen mie taija iha vielä kuitenkaan..vaikka ensimmäisten joukossa ruukaankin niiten kanssa ähertää. Nää röntsyt sulaa pois sujuvasti ja mullon alla melko pränikät kesäsetpäevää, voitkin siiten askarrella autoon joutessasi talvirenkaat