Äläs nyt pilkkaa mun venäjän kielen taitoja. Mä halusin vähän päteä, niiku että kosmopoliitti on laskeutunu palstalle.
Hys, mä kirjotin sen sanan vähän sinne päin, jos osaat venäjää niin älä nolaa mua nyt.Nitsevoo
Njet, google kertoi mulle.Hys, mä kirjotin sen sanan vähän sinne päin, jos osaat venäjää niin älä nolaa mua nyt.
Venäjä-kosmopoliitin statuksen kantaminen palstalla on haasteellinen tehtävä, paineet on kovat onnistua.
Sitte Google haluaa nolata mut. *foliot rapisee*Njet, google kertoi mulle.
soromnooNitsevoo
En päässyt lääkäriin, oli kuuden tunnin jonot ja varatut ajat oli menneet jo aamustaMites Ellu jakselee tänään? Saitko lääkäristä konikuurin?
(En jaksa plärätä ketjua taaksepäin )
Toi on mansen murretta!!!soromnoo
Harasoo ja dasvidanjaÖööö... pasote nahui!
(mun venäjänkielen taidot)
Da, sbaziba.. bozaluista..Harasoo ja dasvidanja
ei oo ku venättäToi on mansen murretta!!!
Ehkä ihan hyvä näin. Joskus tarttee antibioottia, joskus tauti menee itsestäänkin ohi.En päässyt lääkäriin, oli kuuden tunnin jonot ja varatut ajat oli menneet jo aamusta
Päätin sitten olla ite itteni tohtori ja ostin aivan järkyttävän pahaa yskänlääkettä (Silotoc) ja buranaa ja Otrivinia tukkoseen nenään...mutt kai tää tästä pikkuhiljaa, enää ei ainakaan pyörrytä ja ruokakin on alkanut maistumaan pikkuhiljaa...tosin suurin suosikki on tällä hetkellä mustikkakeitto
Harasoo ja dasvidanja
Katsokaa russian road crash videoita juutuupista, niin opitte kaikki kirosanat ja että kaikkea sielläkin voi tapahtuaDa, sbaziba.. bozaluista..
Venäjä on maa missä mikään ei toimi mutta kaikki järjestyyKatsokaa russian road crash videoita juutuupista, niin opitte kaikki kirosanat ja että kaikkea sielläkin voi tapahtua
HuiKatsokaa russian road crash videoita juutuupista, niin opitte kaikki kirosanat ja että kaikkea sielläkin voi tapahtua
IltaaJa päivää kaikille
Venäläisellä maantiellä ei soisi mitään autolle tapahtuvan...Katsokaa russian road crash videoita juutuupista, niin opitte kaikki kirosanat ja että kaikkea sielläkin voi tapahtua
jos venäläinen ja suomalainen ajaa Venäjällä kolarin niin syy on AINA suomalaisessaVenäläisellä maantiellä ei soisi mitään autolle tapahtuvan...