Samaa mielt wintersuninkaa .. Ymmärrän toki sun huoles myös pampula3 , mullahan itse asias esikoisen kohalla kävi niin että olin baarissa ku yht äkkiä tuli fiilis "mä oon kyl raskaana..." en juonu tuon jälkeen, mutta oli aikasta tehä testiäkään vielä muutamaa päivään. Sit kun plussa tuli niin kyl alkuun mietin et eikai oo tullu mitään siit ryyppyreissust, mut toisaalt veikkaan et moni nainen on juonu ennen plussaa kun ei oo tienny et raskaana. Terve tyttö syntyi
Itel ei oo vielä kerinny tuhruttaa ees mitä normisti päivä ennen menkkoi, mutta tiiä sit tuleeko pikkasen myöhässä tää kieryo sen kemiallisen takii. Kramppailee kyllä taas siihe malliin. Tein mä r testin to mut oli niit 25miu koska ei ollu muita sillon tarjolla kaupas mis olin sitten vielä rfsu joka on merkki mitä en ostais mielellään... Puhast Negaa näytti niinku aattelin vaik etovan olontakii sen hain varmuudeksi.
Itel ei oo vielä kerinny tuhruttaa ees mitä normisti päivä ennen menkkoi, mutta tiiä sit tuleeko pikkasen myöhässä tää kieryo sen kemiallisen takii. Kramppailee kyllä taas siihe malliin. Tein mä r testin to mut oli niit 25miu koska ei ollu muita sillon tarjolla kaupas mis olin sitten vielä rfsu joka on merkki mitä en ostais mielellään... Puhast Negaa näytti niinku aattelin vaik etovan olontakii sen hain varmuudeksi.