Haaveena vauva 2020

onnea kaikille plussanneille ja vahvistumisia kaikkien haamuille :love:

Pelkääkö moni ettei saa lasta luomusti vaikka olisi vasta ensimmäinen yk menossa? Itse huomaan ainakin että sitä mahdollisuutta mietin mielestäni liian usein ja pelkään ettei sitä lasta kuulu vaikka vasta 3yk menossa. Tuntuu koko ajan siltä että vajoan ajatukseen et JOS ei saadakkaan vaikka tässä kohtaa pitäisi mielestäni vielä ajatella että kyllä me saadaan. Näin myös unta että olin ultrassa ja siellä todettiin että olen raskaana jolloin purskahdin täyteen itkuun koska olimme niin kauan yrittäneet eikä raskautumiseen uskottu. Nyt pidän tätä tietenkin enne unena :ROFLMAO: Vaikka ollaan vuosia sitten onnistuttu raskautumisesta niin se ei luo yhtään uskoa keskenmenosta johtuen.
 
Tänään kp1/30. Surettaa tosi paljon, vaikka jotenkin tiesin että tuskin ekasta kerrasta tärppäis :(
Tiedän tunteen. Varsinkin kun viimeksi tulin ekasta kerrasta raskaaksi. Jotenkin siihen luottaa että kyllä se nyt heti tärppää vaikka tietää että ei ole todennäköistä. Jotenkin vaan todellisuus iskee vasten kasvoja. Ei muuta kun tsemppiä uuteen kiertoon (y)
 
Mut vois lisätä nyt listoille.

Eli 36v/2./ya 2-2019
Nyt siis dpo0.

Odottelin niitä kipuja niin nyt tosiaan tulivat :eek: ei taida tulla bodypump päivää tästä, mutta onneksi ehdittiin tehdä viimehetken talletukset vielä päivällä (y) on sitä urheilua siinäkin... :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Vaniljapulla mä kans keväällä olin ihan maissa yk1 jäljiltä kun ei tullutkaan tärppiä. Jotenki muka aattelin, et ei ekasta sais ees toivoo vielä vauvaa mut pakosti kai sitä toivoo kun kerran yrittääkin!

Meilläkin tärppäs eka ekasta, sit tietty aattelin yk2 et toka lapsi sit tärppää tokasta.. No ei tärpännyt 

Mut vielä se meillä kaikilla onnistuu, siihen uskotaan :) (tänään).
 
@Effis laitetaanko kp -listalle?

Onnea plussanneet - niitähän nyt tulikin taas ropisemalla. :love:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! En olis niitä halunnut päivittää listaan.

OMA NAPA: Dpo3
Näin viime yönä unta, että raskaustestissä oli kaksi viivaa. Outoa. Semmosta näin viimeksi kun odotin kuopusta. Ei nyt vielä voi kyllä enteillä yhtään mitään. Katotaan esn viikolla oireita tai "oireita".
 
@Helmiina1978 laita vaan, eli kp 19/26-37

Tosiaan, paljon plussia nyt aaltona tupsahdellut :love: jospa @Helmiina1978 sulla unet enteilee samaa(y)

Mä ajattelin nyt ovisplussan löydyttyä vetää vähän henkeä, etten oo ihan psykoosissa ennenku pääsen testaan raskaustesteillä.. Tosi raskasta välillä tää odotuksen odotus. Tai siis melkeen koko ajanhan se on raskasta. Mut auttaa, kun saa ajatukset välillä vähän muualle.
 
Onnea plussanneille :love:.

Perin erikoiset menkat taasen; tampponista läpi ekan päivän ja sitten "vuotoa" pyyhittäessä sen nelisen päivää. Eli ts. en oikein edes osaa sanoa, koska menkat loppui. Aloitan taas tikuttelun viikonloppuna ja bongailen ovista, on ainakin sitten dataa sinne gynelle mentäessä.

Mä mietin, että vaikuttaakohan mun salitreeni hormonitasoihin? Iho on ollut tosi hyvä ja nyt onkin sitten sellainen niskapaiserykelmä, että teinit jää kakkoseksi :ninja:.

Menkkojen alkaessa en tajunnutkaan, miten ehkä raskaasti otan tämän, että lasta ei nyt vuodenkaan jälkeen kuulu. Ehkä tikuttaminen ja seurailu vähän konkretisoi asioita.
 
Toivotaan, että merkitsee plussaa.
Mä nään yleensä plussaunen just ennen ku menkat alkaa..
Meinaatko milloin testata?

Toivottavasti jokaisella pian ne plussat tulee!

Kiitos @mimmik ja @Binky :)

Ensi keskiviikkona. silloin on kai dpo8? vois näkyä testissä.
Toi uni muuten oli niin elävä; siinä @Mammakatri myös kirjoitti palstalla jotain, että lähtee odotuspuolelle ja tulkaa muut perässä. Vai kirjoittiko hän tänne jotain semmosta? :p:LOL:
 
onnea kaikille plussanneille ja vahvistumisia kaikkien haamuille :love:

Pelkääkö moni ettei saa lasta luomusti vaikka olisi vasta ensimmäinen yk menossa? Itse huomaan ainakin että sitä mahdollisuutta mietin mielestäni liian usein ja pelkään ettei sitä lasta kuulu vaikka vasta 3yk menossa. Tuntuu koko ajan siltä että vajoan ajatukseen et JOS ei saadakkaan vaikka tässä kohtaa pitäisi mielestäni vielä ajatella että kyllä me saadaan. Näin myös unta että olin ultrassa ja siellä todettiin että olen raskaana jolloin purskahdin täyteen itkuun koska olimme niin kauan yrittäneet eikä raskautumiseen uskottu. Nyt pidän tätä tietenkin enne unena :ROFLMAO: Vaikka ollaan vuosia sitten onnistuttu raskautumisesta niin se ei luo yhtään uskoa keskenmenosta johtuen.
Mua jännittää että miten käy vaikka ei olla yritetty vielä montaakaan kiertoa. Mulla on reilusti ylipainoa, miehelläkin vaikka ei ihan yhtä paljon.

Nyt on stressiä tuottanut se, mistä aiemminkin kirjoitin, eli yrityskertojen vähyys. Itselleni seksi on aiemmin ollut tärkeämpääkin mutta nyt olen ollut tyytyväinen siihen, että on ollut läheisyyttä ja hyväksyvää kosketusta, mies kun ei ole viime vuosina kuulemma ollut enää niin seksuaalinen kuin aiemmin. Noh, hyväksyvät katseet ja kosketukset ei auta raskaaksi ja mies toivoi nyt että en kertoisi, milloin on vauvan yritys seksistä kyse et ei tulis suorituspaineita. Hän ei yleensä tee aloitteita itse..Eli hyvänen aika, ehkä se arvaa kun ei sitä seksiä muulloin ole.. Sori kaikki, tästä tuli yks vuodatus
 
@FaBuu mä todella pelkään! Vaikka myös vasta yk3 menossa... ei vaan voi sille mitään. Ja hei mäkin oon vuosia sitten raskautunu vahingossa kumin läpi... pelkään jos en ikinä saa oikeasti lasta nyt kun olis sen aika :cry::cry:

@Ilona Eloisa I feel you! Vai miten se sanotaan... mut meilläki tää seksin vähyys ja se on itelle ihan ok mut ei nyt ku yritetään lasta. Ja mun mies kuulostaa iha samalta että jos sille sanois että nyt on hyvä hetki nii varmaa tulis suorituspaineita vielä lisäks.. nyt meil on ehkä oli eniten seksiä näinä kolmena yrityskertoina mutta ehkä 1 kerta vaan tarpeeksi lähellä ovista jos edes sekään ...
 
Lämmöistä tietävät, miks ihmeessä mun lämmöt heittelee pitkin päivää? Esim eilen aamulla 36.8 päivällä 37, illalla 35,8 tänään aamulla 36.8 päivällä 36.9 ja illalla 36.3. Illalla näköjään aina matalin?? (n)
 
Aika kurjaa, jos ei voi puolison kanssa jakaa sitä, et nyt ois the päivät @Ilona Eloisa :( Ymmärrän kyllä nuo suorituspaineet, mutta just kuten itse sanoit, jos sitä seksiä ei oo muutenkaan, niin kyllähän sen arvaa.

Nyt voisin veikata, että tänään on merkeistä päätellen ovis. Kipuja ja sellaiset limat, et ei voi olla väärässä. Näillä veikkauksilla mennään ja lisätään piinailijoihin dpo 0 tänään.
Tallettelemaan ei tänään enää päästy, kun mies oli niin väsynyt, et nukahti jo ajoissa. Josko eiliset riittäisi :rolleyes:
 
Paljon onnea kaikille plussista! ☺

Mut voi lisätä piinailijoihin, eli dpo 1 tänään

100% varma en oviksesta oo mut lämmön lasku yhdistettynä ovislimaan kyllä viittas vahvasti siihen et eilen se oli. Meillä kun eka yrityskerta vasta menossa niin jännittää jotenkin hirveesti miten käy ja samalla ihan fiiliksissä et viimein yritys on alkanut ☺ Tässä jo mietin et pitäskö käydä ostaa sellanen varhain ilmaiseva raskaustesti vai maltanko oottaa et alkaako menkat vai ei...
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Ensi keskiviikkona. silloin on kai dpo8? vois näkyä testissä.
Toi uni muuten oli niin elävä; siinä @Mammakatri myös kirjoitti palstalla jotain, että lähtee odotuspuolelle ja tulkaa muut perässä. Vai kirjoittiko hän tänne jotain semmosta? :p:LOL:
En mää sinne vielä lähde. En uskalla vielä hetkeen.
Voi käydä kuin vaan.
Eli unta se siis oli.
Mut eikös me niin, kun sovittu plussaavamme tässä kierrossa, et sit lähdetään "käsikädessä" odotuspuolelle, jos tää plussa nyt pysyy.
 
Mua jännittää että miten käy vaikka ei olla yritetty vielä montaakaan kiertoa. Mulla on reilusti ylipainoa, miehelläkin vaikka ei ihan yhtä paljon.

Nyt on stressiä tuottanut se, mistä aiemminkin kirjoitin, eli yrityskertojen vähyys. Itselleni seksi on aiemmin ollut tärkeämpääkin mutta nyt olen ollut tyytyväinen siihen, että on ollut läheisyyttä ja hyväksyvää kosketusta, mies kun ei ole viime vuosina kuulemma ollut enää niin seksuaalinen kuin aiemmin. Noh, hyväksyvät katseet ja kosketukset ei auta raskaaksi ja mies toivoi nyt että en kertoisi, milloin on vauvan yritys seksistä kyse et ei tulis suorituspaineita. Hän ei yleensä tee aloitteita itse..Eli hyvänen aika, ehkä se arvaa kun ei sitä seksiä muulloin ole.. Sori kaikki, tästä tuli yks vuodatus
Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita menemään psykoterapeutin juttusille pariterapiaan? Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että siitä voi saada ison avun jo ihan paristaki käynnistä :)
 
Onnittelut plussanneille!

Ja kiva että meitä taitaa olla nyt tosi monta samassa vaiheessa. Määkin päätin luottaa siihen, että se eilinen testi oikeasti tarkoitti ovisplussaa, ja tänään ois sitten ollut ovulaatio. Suorituspaineet miehellä meinas vähän haitata täälläkin, mutta jospa yksi kerta riittäisi :) Nyt kun vaan malttais odotella...
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

28.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


EnkeliRinkeli.................kp 50/28
Hipposka.......................kp 38/30
taikinatonttu...................kp 35/28
vauvahaaveilija2396......kp 34/28-30
Vauvameille...................kp 32/28-35
rosemarie......................kp 30/xx
Pilvinentaivas...............kp 29/28-30
nessu87........................kp 28/28
papuma.........................kp 27/xx
Millimetrii...................... kp 25/28-29
Hope91.........................kp 24/32-37
Mahaotus......................kp 24/24-26
Mirkkuli26.....................kp 22/22-28
Amadecasa..................kp 22/34-55
Helmiina1978...............kp 22/32
Marilainen.....................kp 22/28
Haaveilija-31.................kp 22/38
Mirella92.......................kp 21/34
Effis..............................kp 20/26-37
Shibali......................... kp 19/23-26
Titi-Love.......................kp 17/28-30
Kasikuus.......................kp 17/28-31
Lennis...........................kp 17/28-34
Haavejuttu....................kp 16/29
Tingeli...........................kp 15/34-36
Daana.......................... kp 15/23
W.we.............................kp 13/25
FaBuu...........................kp 12/28
nieve30.........................kp 12/28
Tiukuliina89.................. kp 12/31
Marrrsipaani..................kp 9/28
Lumihiutale_................. kp 7/28
Koodikissa.....................kp 4/24
Veevavi..........................kp 4/26-28
Keltasirkku.................... kp 3/28-32
mimmik..........................kp 3/28-32
Vaniljapulla....................kp 2/30-32


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Nessu87......................dpo 18
Vauvameille.................dpo 16
Vaniljapulla..................dpo 15
Mirkkuli26....................dpo 12
Mammakatri.................dpo 12
Helmiina1978..............dpo 4
Titi-Love.......................dpo 2
Lenni.............................dpo 2
Shibali...........................dpo 2
Effis...............................dpo 1
Haavejuttu....................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
En mää sinne vielä lähde. En uskalla vielä hetkeen.
Voi käydä kuin vaan.
Eli unta se siis oli.
Mut eikös me niin, kun sovittu plussaavamme tässä kierrossa, et sit lähdetään "käsikädessä" odotuspuolelle, jos tää plussa nyt pysyy.
Sovittiin, sovittiin. Mihin sun LA menis? Touko vai kesäkuulle? Kesäkuulle?
 
Täällä kp 22/22-26 ja dpo 8. Tänään illalla on juhlat joihin olen menossa ja ihan pakko oli tehä aamupissasta rfsun herkkä raskaustesti joka kaapista sattui löytymään. Ei se tietenkään mitään näyttänyt. Ei ole raskausoireitakaan, eikä menkat myöhässä. Koko kesän jätin väliin monet juhlat näissä raskaushaaveissa kun toivoin olevani raskaana enkä jaksanut selitellä miksi en juo. Vielä inhottavampaa tää kun ei edes varmaan ole raskaana mut kun mahdollisuus on kuitenkin nytkin olemassa niin en uskalla juoda. Enkä selitellä kellekkään. No, ehkä jätän jollain tekosyyllä väliin koko kemut taas, ei tässä ole mitään juhlafiilistäkään:(

Onnittelut kaikille plussanneille kuitenkin ❤:)
 
Vähän marmatusta! Kauhea turvotus ollut n. 5pvä (tosi epäseksikäs olo :cautious:), närästystä kolmisen päivää ja nyt sattuu päähän niin paljon, että uskalla ees sängystä nousta. Ja tänään oli tarkotus lähteä lasten kanssa kylpylään :unsure: Yhtenä kiertona mulla kesti pms-oireet 2vko ja jos tää enteilee samaa, ni voi #€&&+#(@!€++€#
 

Yhteistyössä