Aqela
Saunassa käyty. Syöty ja nyt vähän punkkua.
Saunassa käyty. Syöty ja nyt vähän punkkua.
Parantumisia sinne HalausHuomenta
Koko pvä mennyt nukkuessa ja kohta meen jatkamaan...pyörryttää ja koskee päähän
Minkähän ihmepöpön sä oot saanut, kuulostaa todella kurjaltaHuomenta
Huomenta
Hei taas
Minkähän ihmepöpön sä oot saanut, kuulostaa todella kurjalta
Muista juoda paljon ja yritä syödä jos pysyy sisällä. Toivottavasti menee pian ohi
Vettä olen juonut tänään paljon, ruokaa ei tee yhtään mieli
Syö vähän jotakin. Muista juoda.
Onko kuulunut mitään uutta?Auttakaa. Oon sairaalassa tulehtuneen umpisuoliepäilyn takia. Pelottaa
Kiisseliä, mehukeittoa.. jos jaksat käydä kaupassa.Vettä olen juonut tänään paljon, ruokaa ei tee yhtään mieli
Huomenna vois ostaa sokeroimatonta mehukeittoaKiisseliä, mehukeittoa.. jos jaksat käydä kaupassa.
Sivulla 1254? Eikö näy?Hei miksi mä en näe umpisuoliepäilyviestiä?
Sivulla 1254? Eikö näy?
Juu, näin helposti käyAh. No ilmankos.
Ku selaa näitä päiväsaikaan kännyllä niin jotain jää aina huomaamatta.
Paljon paranemisia sinne sairaalaan!
Emmäkään nääHei miksi mä en näe umpisuoliepäilyviestiä?
Mulla näkyyEmmäkään nää
TääAuttakaa. Oon sairaalassa tulehtuneen umpisuoliepäilyn takia. Pelottaa
Iltaa. Kauhea nälkä iski. Höyrytän pakastevihanneksia ja maissia ja uunissa on kananuggetit. Tänään mennään helpolla.
Jotain suolasta tekis mieli syödä, mutta ei jaksa tehä mitään ja sydän alkaa hakkaamaan hurjaa vauhtia ihan pienestä liikkumisesta*suunnittelee kananugettien pöllimistä*Iltaa. Kauhea nälkä iski. Höyrytän pakastevihanneksia ja maissia ja uunissa on kananuggetit. Tänään mennään helpolla.
IltaaIltaa. Kauhea nälkä iski. Höyrytän pakastevihanneksia ja maissia ja uunissa on kananuggetit. Tänään mennään helpolla.
Jotain suolasta tekis mieli syödä, mutta ei jaksa tehä mitään ja sydän alkaa hakkaamaan hurjaa vauhtia ihan pienestä liikkumisesta*suunnittelee kananugettien pöllimistä*
No sallittakoon se tämän kerran olosuhteiden pakostaJotain suolasta tekis mieli syödä, mutta ei jaksa tehä mitään ja sydän alkaa hakkaamaan hurjaa vauhtia ihan pienestä liikkumisesta*suunnittelee kananugettien pöllimistä*
Syö vaikka juustoviipale tms.Jotain suolasta tekis mieli syödä, mutta ei jaksa tehä mitään ja sydän alkaa hakkaamaan hurjaa vauhtia ihan pienestä liikkumisesta*suunnittelee kananugettien pöllimistä*