Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä ei puhuttu alunperin mistään vaihdevuosista ja sen vaikutuksesta limakalvoihin. Tässä joku hölmö käytti vaihdevuosia ja toosan kuivuutta (feminististä retoriikkaa lainatakseni) vallankäyttövälineenä. Eli tehtiin pilaa ja halvennettiin naisia jollain täysin luonnollisella asialla. Ihan kun se toosan kuivuus jotenkin määrittelisi naisen.
ei kukaan tehnyt pilaa vaan puhui tosiasioista. siitä että vaihdevuodet ovat piste mistä kuivuus alkaa. että äläs vääristele. o_O
 
Pari muumimukillista ei ole saavillinen. jestas. mä juon pari iittalan taika-mukillista aamulla ja siihen mukiin menee 4dl...o_O
Lue se lause uudelleen.

Kyl mä tiedän harmaat, että teillä on dyspraksia vai -leksia eli se sisälukutaito ei oo paras, mutta hei mä uskon teihin, tekin voitte kehittyä! Mä haluun sparrata teistä ne parhaat voimavarat uuden oppimiseen! (y)
 
vierailija
Lue se lause uudelleen.

Kyl mä tiedän harmaat, että teillä on dyspraksia vai -leksia eli se sisälukutaito ei oo paras, mutta hei mä uskon teihin, tekin voitte kehittyä! Mä haluun sparrata teistä ne parhaat voimavarat uuden oppimiseen! (y)
Tässä sun lause:

Aamu
-herätys 7-9 jos mahdollista
-se saavillinen kahvia, mieluiten max 1-2 muumimukillista

Mieluiten max eli maximissaan 1-2 muumimukillista,ja muumimukiin menee 2dl.niin mikä saavillinen kahvia aamulla....


Onko sulla joku hiilihydraattimyrkytys....o_O
 
Eipäs räsästellä siellä. :rolleyes:
Sulla on nyt tyypillinen addiktiosta kärsivän reaktio kun joku terveystäti (tukehdun pullaan niiku just nyt :X3::ROFLMAO:) valistaa.

Naurahtelua, vähättelyä, "en mä tänään", jne. :whistle:
Ja nyt lopettakaa se pullasta puhuminen :p
Kohta on pakko lähteä kaupasta hakemaan jotain känttyä, kun koko ajan siitä jauhetaan.

Kaupankin pulla menee, kun laittaa päälle vaahterasiirappia ja kermavaahtoa... nammmmm.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Aqela
Tässä sun lause:

Aamu
-herätys 7-9 jos mahdollista
-se saavillinen kahvia, mieluiten max 1-2 muumimukillista

Mieluiten max eli maximissaan 1-2 muumimukillista,ja muumimukiin menee 2dl.niin mikä saavillinen kahvia aamulla....


Onko sulla joku hiilihydraattimyrkytys....o_O
Okeiokei, laitetaan muotoon "saavillinen kahvia, MUTTA mielellään max 1-2 muumimukia".

Eli saavin saa juoda, mut suositus ois vain 1-2 mukillista.
 
Ja nyt lopettakaa se pullasta puhuminen :p
Kohta on pakko lähteä kaupasta hakemaan jotain känttyä, kun koko ajan siitä jauhetaan.

Kaupankin pulla menee, kun laittaa päälle vaahterasiirappia ja kermavaahtoa... nammmmm.
Pulla...ajattele sellaista pehmeää juuri leivottua pullaa, minkä keskellä on voisilmä ja puoliksi sulanutta sokeria...sinun tekee niin mieli haukata siitä palanen jos toinenkin ja kulauttaa päälle iso kulaus kylmää maitoa*kuiskaa hiljaisella äänellä hypnotisoiden monipistettä sortumaan Echon pulliin* Seuraa katseellasi tätä pullaa kuvaruudussa ja kun lasken hitaasti kolmesta nollaan, näet edessäsi pullan ja syöt sen.
Oota käyn ensiks pissalla, tää kahvi tulee nopeemmin läpi kuin osasin oottaa!!
 
vierailija
Pulla...ajattele sellaista pehmeää juuri leivottua pullaa, minkä keskellä on voisilmä ja puoliksi sulanutta sokeria...sinun tekee niin mieli haukata siitä palanen jos toinenkin ja kulauttaa päälle iso kulaus kylmää maitoa*kuiskaa hiljaisella äänellä hypnotisoi monipistettä sortumaan Echon pulliin* Seuraa katseellasi tätä pullaa kuvaruudussa ja kun lasken hitaasti kolmesta nollaan, näet edessäsi pullan ja syöt sen.
Oota käyn ensiks pissalla, tää kahvi tulee nopeemmin läpi kuin osasin oottaa!!
Meinaat että ekko rupeaa puhumaan sulle vastavuoroisesti että Rellu...ajattele pehmeää mukavaa sohvaa...sohvan keskellä on torkkupeitto..sinun tekee niin mieli mennä siihen pitkälleen ja vetää torkkupeitto pääsi yli... on lämmintä ja raukeaa ... o_O

noup :p
 
Pulla...ajattele sellaista pehmeää juuri leivottua pullaa, minkä keskellä on voisilmä ja puoliksi sulanutta sokeria...sinun tekee niin mieli haukata siitä palanen jos toinenkin ja kulauttaa päälle iso kulaus kylmää maitoa*kuiskaa hiljaisella äänellä hypnotisoiden monipistettä sortumaan Echon pulliin* Seuraa katseellasi tätä pullaa kuvaruudussa ja kun lasken hitaasti kolmesta nollaan, näet edessäsi pullan ja syöt sen.
Oota käyn ensiks pissalla, tää kahvi tulee nopeemmin läpi kuin osasin oottaa!!
Tää toimi tuohon pissalle menoon saakka...
 

Yhteistyössä