vierailija
Mitäpä toivotte joululahjaksi?
No samapa se,
pukki kuitenkin antaa teille kaikille selkäsaunan!
No samapa se,
Ei Italia juurikaan aio siirtolaiseksi pyrkiviä (eivät ole pakolaisia!) aio asuttaa vaan anteliaasti aikoo jakaa heitä muulle Euroopalle. Siitä Ohisalo oli sopimassa. Arvaatte varmaankin, mikä maa ainakin ottaa osansa ja vähän ekstraakin vastuuministerin (Ohisalo) vastustelematta.Päivän aforismi.
Mies toi kaupasta italianpata-ainespussin, olin että yäk.
Tänä aamuna luin myös että Italia aikois sittenkin ottaa Välimeren pakolaisia vastaan.
Näissä kahdessa asiassa on jotain kulttuurisesti samaa.
On kuin vaihdettaisiin aito, huolella itsetehty italialainen pizza johonkin lisäaine-pikaruokaan.
Painu v---uun, tämä lanka ei oo sulle!!!Ei Italia juurikaan aio siirtolaiseksi pyrkiviä (eivät ole pakolaisia!) aio asuttaa vaan anteliaasti aikoo jakaa heitä muulle Euroopalle. Siitä Ohisalo oli sopimassa. Arvaatte varmaankin, mikä maa ainakin ottaa osansa ja vähän ekstraakin vastuuministerin (Ohisalo) vastustelematta.
Pukki ei piiskaa ketään. Pukki on kiltti.Mitäpä toivotte joululahjaksi?
No samapa se,
Tiijäkkö mitä Akela teki eilen illalla? Meni lähibaariin, jätti meidät kaikki yksin tänne ja sulki kännykänIltapäivää!
Työpäivä pulkassa mun osalta. Mies vielä tunnin säätää joten odottelen hyvässä seurassanne.
Noin härskisti kehtasi käyttäytyä?Tiijäkkö mitä Akela teki eilen illalla? Meni lähibaariin, jätti meidät kaikki yksin tänne ja sulki kännykän
Minkä lausunnon annat tuosta?
En sulkenut kännyä. Mulla oli seuraa baarissa.Tiijäkkö mitä Akela teki eilen illalla? Meni lähibaariin, jätti meidät kaikki yksin tänne ja sulki kännykän
Minkä lausunnon annat tuosta?
JuuhNoin härskisti kehtasi käyttäytyä?
Seuraavalla kerralla ois syytä laittaa meille livekuvaa paikanpäältä ja juomista halutaan makuarvostelut.
Onhan nuita tuttuja kenen kanssa voi jutella. Et tunne heitä.Sanoit, että Ak ei ollut siellä. Kenen kanssa räällästit?
En kysynyt. En kerro heidän nimiä.Mulla olis ollut hyvin tärkeää kysyttävää, mutta et vastannut.
Kysyitkö kavereiltasi, josko he tuntevat Algoman vai kuinka tiedät , etten tunne heitä. Tunnen monia ihmisiä.
Aquela näytä meille livekuvaaJuuh
Vai livekuvaa.
Oli aamulla vähän känkkis olo, mutta opistolle mentäessä se fiilis vaihtukin taas nauruks
Sama fiilis tänään...
Kiva, sitähän me juuri toivommekin kaikki lahjaksi!Mitäpä toivotte joululahjaksi?
No samapa se,
Eikä annaMitäpä toivotte joululahjaksi?
No samapa se,
Hyvä kun ei ole. Yksi ärsyttävimpiä nikkejä.Ei ole em.aria näkynyt. ihan hyvä. laittakoot nyt asiansa kuntoon mielummin kun keskttyy vaan palstailuun.
Pukki ei piiskaa ketään. Pukki on kiltti.
Mä toivon lahjaksi jotakin tarpeellista.
Pientä tosiaan.
Itse toivon lomaa Malediiveilla, helikopteria, uusia kulkuneuvoja, uuden asunnon, 50 milliä käteistä ja sellaisen fatzerin jättirasian suklaata. Kaikkea semmoista pientä
Ellimaari saa tänään tulla palstalle, mulla on sille tärkee asia. *tohkeissaan*Ei ole em.aria näkynyt. ihan hyvä. laittakoot nyt asiansa kuntoon mielummin kun keskttyy vaan palstailuun.
Se asia on se, että meidän pihalla oli aamulla orava. Ja nyt teen pullaa siitä oravasta.
No se suklaarasia oli aika kohtuullinenPientä tosiaan.
Veikkauksen voitto tulisi tarpeeseen.
Niin on.Hyvä kun ei ole. Yksi ärsyttävimpiä nikkejä.