Sun tekstissä on joku salainen linkki...varmaan jollekin pullien reseptisivuillle..senkin leipuri pulla, kova kiire on sulla, joulu joutuu, joutuu, siksi kiire on sulla!!!Mitä pau laa sä mussa oot nähny?
Sun tekstissä on joku salainen linkki...varmaan jollekin pullien reseptisivuillle..senkin leipuri pulla, kova kiire on sulla, joulu joutuu, joutuu, siksi kiire on sulla!!!Mitä pau laa sä mussa oot nähny?
Mä opin nopeasti. Sekunneissa tänään.Nykyisin?
Etkö sä ennen sitten tienny?
Palstapsykologipaatin analyysi: menet agressiiviseksi puolustellessasi käytöstäsi. Olet fiksu, mutta et näe metsää puilta. Hauki on kala.Jahas meillä onkin palstapsykiatri, ollaanki onnen tyttöjä...
Omistat 1/5 Kallonkutistamo Oy:stä ja yrität peitellä palstalla omaa burn outiasi...
Aivan varmasti vietetään, tään palstan jälkeen ollaan lataamoon valmiita kaikkiMut...Kalamies on Kallonkutistamon osakas. Et kai nyt vaan vihjaa että vietetään vanhuutemme psykiatrisessa sairaalassa?
Kyllä sen hampaissa erottaa. Jos et tee kivikovaa pullaa.
En tiedä, Roosaa kun lainasin niin se heitti mun tekstin kans Tikkurilan värillä nimeltä paulanlinkinsininen.Sun tekstissä on joku salainen linkki...varmaan jollekin pullien reseptisivuillle..senkin leipuri pulla, kova kiire on sulla, joulu joutuu, joutuu, siksi kiire on sulla!!!
*Karkaa Kalamiehen vastaanoton sohvalta*Palstapsykologipaatin analyysi: menet agressiiviseksi puolustellessasi käytöstäsi. Olet fiksu, mutta et näe metsää puilta. Hauki on kala.
Mäkin alan lähennellä maniaa jo...Aivan varmasti vietetään, tään palstan jälkeen ollaan lataamoon valmiita kaikki
? Onks isoäidin pullat kivikovia?Mä luulin että tää oli joku isoäidin perintöreseptit/astiat- juttu.
Minun vastaanottoni on busterin kannella. Et pääse karkuun kuin uimalla.*Karkaa Kalamiehen vastaanoton sohvalta*
Niinnii, sillein sitä vaan rahastetaan potilailla ja ostellaan Bustereita.Minun vastaanottoni on busterin kannella. Et pääse karkuun kuin uimalla.
Eli roskin on yksi niistä...tiedäthän ''NIISTÄ''En tiedä, Roosaa kun lainasin niin se heitti mun tekstin kans Tikkurilan värillä nimeltä paulanlinkinsininen.
Taas tuo agressio nostaa päätään. Vähän diapamia naamariin, niin oot taas leppoisa leipuri.Niinnii, sillein sitä vaan rahastetaan potilailla ja ostellaan Bustereita.
Nappaankin avaimet sun kaulasta omaan kaulaan ja kiikutan sut lataamoon ja sanon johtajalle "tää mies on sekava, luulee omistavansa Busterin ja muutenki on ihan ulapalla..."
? Onks isoäidin pullat kivikovia?
Mistä sä noita gifejäs revit...Eli roskin on yksi niistä...tiedäthän ''NIISTÄ''
Okei. Pidä pulla kovana mut vati pehmeänä, sanoi isoäiti aikoinaan...kai...Ei. Mut pullaresepti on tallella vaikka joku tohelo sen vadin rikkoikin.
Ootko, Busterin kansipaikasta huolimatta, milloinkaan matkannut Paldiskilla?Minun vastaanottoni on busterin kannella. Et pääse karkuun kuin uimalla.
Sehän eskaloitui nopeasti*Karkaa Kalamiehen vastaanoton sohvalta*
En ole koskaan käynytOotko, Busterin kansipaikasta huolimatta, milloinkaan matkannut Paldiskilla?
Kyllä on aggressiot pinnassa kun pöydän takaa katsoo joku hikiletti-psykiatri pullonpohjalasien ja 50-luvulla opiskeltujen diagnoosiensa kera, kuitenki joku pumpattava barbara takahuoneessa ja äiti tuo joka ilta pullamössöä Orthexin kipossa.Taas tuo agressio nostaa päätään. Vähän diapamia naamariin, niin oot taas leppoisa leipuri.
Ei kerkee kertoo, täytyy mennä suihkuunMistä sä noita gifejäs revit...
En luovuta suhteesi vaikka oletkin vaativa potilasKyllä on aggressiot pinnassa kun pöydän takaa katsoo joku hikiletti-psykiatri pullonpohjalasien kera 50-luvulla opiskeltujen diagnoosiensa kera, kuitenki joku pumpattava barbara takahuoneessa ja äiti tuo joka ilta pullamössöä Orthexin kipossa.
(Hui, kuulostan jo aidolta potilaalta )
En ole koskaan käynyt