Seuraan tämän päivää,laitoin kosteuttavaa silmätippaa,nyt näkee ihan hyvin,mutta pientä kutinaa on.Voi ei, toivottavasti menee pian itsellään ohi eikä olisi kumpaakaan
Eipä niillä paljon muutakaan kerrottavaa ole!Samoin alkoholistit jaksavat aina jauhaa samoista asioista. Sama levy pyörii ja pyörii
ei jotku kosteuttavat tipat auta satiasiinSeuraan tämän päivää,laitoin kosteuttavaa tippaa,nyt voin ihan hyvin, mutta pientä kutinaa on.
Säähän kirjoitat niinkun tietäisit asiasta jotain ihan omakohtaisestiei jotku kosteuttavat tipat auta satiasiin
Ei oo moisia mokomia. Tuskin nuo alapäässä viihtyy ku olis kylmäei jotku kosteuttavat tipat auta satiasiin
katso nyt suoraan ylös: siellä on alakuun sirppi, tosi korkealla ja vaaleana, koska auringon valo estää erottumasta. On tulossa uudenkuun aika, jolla on samalainen vaikutus kuin täysikuullakin, vaikkei se näykään.En juonut kahvia eilen, eikä närästänyt...muuten oli ihan normiolo paitsi se, että keho toimi juuri niinkuin täysikuun aikaan
Olo on muuten ihan ok, mutta väsyttää niin paljon että jään tänään kotiin.
Mulla näkyy katto kun katson suoraan ylös.katso nyt suoraan ylös: siellä on alakuun sirppi, tosi korkealla ja vaaleana, koska auringon valo estää erottumasta. On tulossa uudenkuun aika, jolla on samalainen vaikutus kuin täysikuullakin, vaikkei se näykään.
milloin minä olisin puhunut höpöjä tai semmosista asioista mistä en tiedä?Säähän kirjoitat niinkun tietäisit asiasta jotain ihan omakohtaisesti
eikö ole ikkunaa missään? Silloin sun täytyy mennä ulos.Mulla näkyy katto kun katson suoraan ylös.
Ehkä sua puoliksi itkettää joku asia.Äh,toinen silmä tuntuu oudolta,eilen vuoti runsaasti. Liekkö allergiaa tai tulehdus. No saa nähdä.
Noin vähän aikaa tuosta ja silmä oireilee... Hermostoa pitkin voi kulkea mitävaan. Äiti kertoi yhdestä punkteerauksesta kauan sitten, kun kysyin muistaako hän yhden kaverin äitiä. No, muisti kertoa, et se näkö meni heti sen punkteerauksen jälkeen, kun oli mennyt se piikki väärään suuntaan. Ei ollut edes kiistaa syystä, mut eipä ole tullut tarvetta mennä sellaiseen koskaan. Häneltä on punkteerattu moneen kertaan - mut varmaan johtuu nakkihöyryistä sekin vaiva, eikä usko sitäkäänHammas paikattu eikä menny kun 10 min koko hommaan. Ihana + loistava hammaslääkäri joka ottaa pelot huomioon.
Juu, mä sahasin etukäteen siihen riukuun semmosen viillon, ja riistakamera vähän matkan taakse tallentamaan kun Pertille tapahtuu pläts.Siellä oli naapurin Pertti kakalla, sun riu'ulla ja se riuku katkes Pertin alla
Uusikuu pikemminkin.Oliko viimeyönä täysikuu vai onko se tulossa?
En nimittäin saanut nukuttua kuin puolituntia, sydän hakkas ja olo oli kaikin puolin levoton koko yön
Juu, moni rintsikka on tullu elinkaarensa päähän.pappavainaan rintsikka on ainaski aivan homeessa ja nyt uhkaa navettaki sortua
Käskit katsomaan suoraan ylöspäin ja sillai katsottuna mun silmien eteen osuu katto.eikö ole ikkunaa missään? Silloin sun täytyy mennä ulos.
Mä en käytä rintsikoitaJuu, moni rintsikka on tullu elinkaarensa päähän.
Osta iso sanomalehti ja oot istuallaan lukevinas sitä. Sit unta palloon.Hohhoijaa. Odotallaan taas työmaalla. Tekis mieli ottaa tirsat mut sit kaikki tuijottaa paheksuen.
Mikäs free nipples -aktivisti sä oot?Mä en käytä rintsikoita
Tein nois usein ku oli syöpä (en kyllä sitä silloin vielä tiennyt) ja väsytti hirmusti. Mut sit kerras sain unisätkyn ja lehti lensi herraties minne ja puoli työmaata tuijotti.Osta iso sanomalehti ja oot istuallaan lukevinas sitä. Sit unta palloon.
Aloin ensin miettiä, että miksi papalla on rintsikat, mutta päädyin siihen, että parempi olla miettimättä...Juu, moni rintsikka on tullu elinkaarensa päähän.
Oisit sanonu "Trinidad ja Tobagon pörssikurssit romahti, kyllä säikähdin!"Tein nois usein ku oli syöpä (en kyllä sitä silloin vielä tiennyt) ja väsytti hirmusti. Mut sit kerras sain unisätkyn ja lehti lensi herraties minne ja puoli työmaata tuijotti.