Ei kukaan enää nykypäivänä mitään sanomalehtiä lueOsta iso sanomalehti ja oot istuallaan lukevinas sitä. Sit unta palloon.
Teippaa rosa puhelin korvaan kiinni, ja saat ihan rauhassa nuokkua. Kaikki luulevat, että puhut anoppisi kanssa.
Ei kukaan enää nykypäivänä mitään sanomalehtiä lueOsta iso sanomalehti ja oot istuallaan lukevinas sitä. Sit unta palloon.
No aivan varmasti käytät silloin kun kotoasi poistut. tödellä törkeää moinen ajattelemattomuus.Mä en käytä rintsikoita
Alkaa ahistamaan jo kerrospukeutuminen muutenkin, saati sitten että alla olis vielä jotkut tissiliivitMikäs free nipples -aktivisti sä oot?
Unisätkyt on kyllä ihan hirveitäTein nois usein ku oli syöpä (en kyllä sitä silloin vielä tiennyt) ja väsytti hirmusti. Mut sit kerras sain unisätkyn ja lehti lensi herraties minne ja puoli työmaata tuijotti.
Mä oon joskus lepuuttanu tuolissa istuessa silmiä: oon ollu kattovinani kännykkää ja käsi nojannu otsaan, varjostanu silmiä. Hyvä etten oo kuorsannu.Ei kukaan enää nykypäivänä mitään sanomalehtiä lue
Teippaa rosa puhelin korvaan kiinni, ja saat ihan rauhassa nuokkua. Kaikki luulevat, että puhut anoppisi kanssa.
Sitten onNo aivan varmasti käytät silloin kun kotoasi poistut. tödellä törkeää moinen ajattelemattomuus.
Mä olen teeskennellyt lukevani oppikirjaa opistolla, kunnes heräsin tunnilla siihen että ryhmän ohjaaja koputti olkapäähän ja sanoi:''Herätys, sä kuorsaat''Mä oon joskus lepuuttanu tuolissa istuessa silmiä: oon ollu kattovinani kännykkää ja käsi nojannu otsaan, varjostanu silmiä. Hyvä etten oo kuorsannu.
mulukkuSitten on
Raudat oli...missä? Kurkussako?Mä olen teeskennellyt lukevani oppikirjaa opistolla, kunnes heräsin tunnilla siihen että ryhmän ohjaaja koputti olkapäähän ja sanoi:''Herätys, sä kuorsaat''
Se oli sitä aikaa kun raudat oli liian alhaalla
Höh sun kanssasRaudat oli...missä? Kurkussako?
Mä oikeesti mietin että asennetaanko hammasraudat välillä jotenki alemmas hampaissa...Höh sun kanssas
Siis ne arvot oli lähellä anemiaa
Mä oikeesti mietin että asennetaanko hammasraudat välillä jotenki alemmas hampaissa...
Hyvä että joku muukinRaudat oli...missä? Kurkussako?
Muoks, luulin että hammasraudat.
Jestas että oon pöljä ihmine.
Nii ja mietin että aiheuttaako se rautojen laskeutuminen kuorsaamista.Hyvä että joku muukin
Piti vähän aikaa miettiä, että onko ne raudat asennettu liian alareunaan, ja sitten hanganeet ikeniä tmv., ettei saa nukuttua öisin
No ei siihen montaa vuosikymmentä mene, kun olet isoäiti ja eläkkeellä. Sitten saa rauhassa höperehtiä niin paljon kun sielu sietääMiten tämmösillä aivoilla ja hoksottimilla voi ihminen vielä olla ja toimia yhteiskunnassa? Oon vielä äiti ja työssäkäyvä...
Pitäskö mennä nukkumaan ajoissa, jotta aivotkin ehtivät levätä?Miten tämmösillä aivoilla ja hoksottimilla voi ihminen vielä olla ja toimia yhteiskunnassa? Oon vielä äiti ja työssäkäyvä...
Ai että, eläkkeellä saa sekoilla ihan luvan kans.No ei siihen montaa vuosikymmentä mene, kun olet isoäiti ja eläkkeellä. Sitten saa rauhassa höperehtiä niin paljon kun sielu sietää
Tuo on totta. Klo 24 ei sovi mulle, se on oltava 23.Pitäskö mennä nukkumaan ajoissa, jotta aivotkin ehtivät levätä?
Joo, mä nielen ne aina välillä..Nii ja mietin että aiheuttaako se rautojen laskeutuminen kuorsaamista.
Nii ja sit ku heräilet päikkäreiltä niin sit imaiset raudat taas ylös hampaisiin ja taas mentiin reippaana. Kyl on kätevää!Joo, mä nielen ne aina välillä..