vierailija
Joo, voidaan sopia etukäteen minä päivänä Yv:llä sitten kuvat sapuskoistaPidetään joskus vaika yhdessä näin ketjun välityksellä.. tehdään molemmat ja laitetaan kuvat
Mikä nuudeleissa on vaikeaa? ja kastikkeessa....
Olen nähnyt omin silmin vain mama-nuudeleita keitossa, en muita.itse pidän pirkka nuudeleista tai rainbowin... vaikka ovat halpiksia niin ovat koostumukseltaan sopivia wokkiin. mamat ovat mielestäni liian ohuita.. wokissa täytyy olla sopivan paksuisia nuudeleita
tai siis kun paasaan....anteeksi jos paasaan ruoka-ohjeista koko ajan
Ei ole paasausta. Kiitos kuvista! Nyt tajuan jo vähän paremminanteeksi jos paasaan ruoka-ohjeista koko ajan
toki voit tehdä nuudelit myös itse. tuossa ainakin yksi resepti.Joo, voidaan sopia etukäteen minä päivänä Yv:llä sitten kuvat sapuskoista
Minun pitää kysyä sinulta uudestaan mikä nuudelipaketti ja kastike. Löytyykö niitä lähikaupasta...
Syön melko yksinkertaista ruokaa, ystäväni. Minulla ei ole tullut pitkiin aikoihin, siis vuosiin, tölkki- tai lasipurkkijätettä. Koitan myös vältellä valmisruokia ja paljon säilöntäaineita ym ylimääräistä sisältäviä aineksia. Mietityttää onko nuudeleissa mausteineen ja kastikkeineen paljon juuri noita. Voisiko niitä valmistaa itse alusta asti...
Pidän samoista mauistaja wokkikatikkeita on paljon... mikä itsestä tuntuu hyvältä..tykkääkö tulisesta..valkosipulista...
minä pidän sweet&sourista tai valkosipulista.... ja vähän tulisestakin
jossain ei ollut.... en muista missä. sinun pitää mennä kauppaan ja viettää tovi ja tutkia asiaa ja katsella vaihtoehtoja.Minun täytyy katsoa mitä noista löytyy Cittarista. Sanoitko muuten aiemmin, ettei tuossa ekassa kastikeessa ole paljon säilöntä- ym aineita?
Hups väärä lipsahti Nyt korjattutoki voit tehdä nuudelit myös itse. tuossa ainakin yksi resepti.
https://www.kodinkuvalehti.fi/reseptit/lisukkeet-muuta-pastat-ja-risotot/kotitekoinen-nuudeli
miksi laitoit nauruhymiön nuudelivinkkeihin? hiukan omituista
Niin täytyy, ensi viikon kauppareissullajossain ei ollut.... en muista missä. sinun pitää mennä kauppaan ja viettää tovi ja tutkia asiaa ja katsella vaihtoehtoja.
Ei ole paasausta. Kiitos kuvista! Nyt tajuan jo vähän paremmin
Ihan ajan kanssa tutki asiaaNiin täytyy, ensi viikon kauppareissulla
Kiitos
eikä ole pakko tehdä sitä ruokaa. sinä annat minulle aina hyviä vinkkejä niin yritän antaa myös sinulle jotain ainakin kertoa mistä itse pidän
hämmentää vauhdilla jestas tee sellaista ruokaa joka sopii aikatauluusiEnsi viikolla minun pitää olla tosi ahkera. Tiedossa on tosi kiireinen viikko!
Voisin kokeilla ainakin jompaa kumpaa ruokaa ja koittaa hämmentää vauhdilla
Alkaa jo unettaa Täytyy pestä äkkiä hampaat ja sitten olenkin jo valmiina petiin. Entä sinä?Ihan ajan kanssa tutki asiaa
joko nukuttaa`? voisi mennä kyllä nukkumaan jo pikkuhiljaa
on noissa nuudelilinkeissä vielä nauruhymiöt eihän siinä jos ne ovat huvittaviaHups väärä lipsahti Nyt korjattu
Tykkään tehdä ison annoksen kerralla ja jakaa sen 2-3 päivälle, jos onnistuu. Riipuu tietysti ruoasta, esim. peruna ei ole oikein hyvää lämmitettynä.hämmentää vauhdilla jestas tee sellaista ruokaa joka sopii aikatauluusi
joo, tietokone kiinni ja petiin menen jos tule perässäAlkaa jo unettaa Täytyy pestä äkkiä hampaat ja sitten olenkin jo valmiina petiin. Entä sinä?
siis menen jojoo, tietokone kiinni ja petiin menen jos tule perässä