UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
itse pidän pirkka nuudeleista tai rainbowin... vaikka ovat halpiksia niin ovat koostumukseltaan sopivia wokkiin. mamat ovat mielestäni liian ohuita.. wokissa täytyy olla sopivan paksuisia nuudeleita :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tosis
Pidetään joskus vaika yhdessä näin ketjun välityksellä.. tehdään molemmat ja laitetaan kuvat ;)

Mikä nuudeleissa on vaikeaa? :unsure: ja kastikkeessa....
Joo, voidaan sopia etukäteen minä päivänä (y) Yv:llä sitten kuvat sapuskoista :LOL:

Minun pitää kysyä sinulta uudestaan mikä nuudelipaketti ja kastike. Löytyykö niitä lähikaupasta... :cautious:

Syön melko yksinkertaista ruokaa, ystäväni. Minulla ei ole tullut pitkiin aikoihin, siis vuosiin, tölkki- tai lasipurkkijätettä. Koitan myös vältellä valmisruokia ja paljon säilöntäaineita ym ylimääräistä sisältäviä aineksia. Mietityttää onko nuudeleissa mausteineen ja kastikkeineen paljon juuri noita. Voisiko niitä valmistaa itse alusta asti... :oops:
 
vierailija
vierailija
Joo, voidaan sopia etukäteen minä päivänä (y) Yv:llä sitten kuvat sapuskoista :LOL:

Minun pitää kysyä sinulta uudestaan mikä nuudelipaketti ja kastike. Löytyykö niitä lähikaupasta... :cautious:

Syön melko yksinkertaista ruokaa, ystäväni. Minulla ei ole tullut pitkiin aikoihin, siis vuosiin, tölkki- tai lasipurkkijätettä. Koitan myös vältellä valmisruokia ja paljon säilöntäaineita ym ylimääräistä sisältäviä aineksia. Mietityttää onko nuudeleissa mausteineen ja kastikkeineen paljon juuri noita. Voisiko niitä valmistaa itse alusta asti... :oops:
toki voit tehdä nuudelit myös itse. tuossa ainakin yksi resepti.

https://www.kodinkuvalehti.fi/reseptit/lisukkeet-muuta-pastat-ja-risotot/kotitekoinen-nuudeli


miksi laitoit nauruhymiön nuudelivinkkeihin? :cautious: hiukan omituista
 
  • Tykkää
Reactions: Tosis

Yhteistyössä