vierailija
Joo niin on vähän liian aikaista vielä Marraskuussa alkaa olla oikea aina tai joulukuun alussa
Ostin kesällä muutamia lahjoja valmiiksi, mutta en ole sen enempää miettinyt tai tehnyt
Joo niin on vähän liian aikaista vielä Marraskuussa alkaa olla oikea aina tai joulukuun alussa
Ostin kesällä muutamia lahjoja valmiiksi, mutta en ole sen enempää miettinyt tai tehnyt
Vilkaisin sitä silloin kun se alkoi... minkälaista porukkaa taloon menee. Mutta ei se sen enempää ole jaksanut kiinnostaaOletko sinä?
Minä luin jonkun Iltiksen jutun ja tämän palstan ketjun niihin aikoihin kun se alkoiVilkaisin sitä silloin kun se alkoi... minkälaista porukkaa taloon menee. Mutta ei se sen enempää ole jaksanut kiinnostaa
Iltapäivälehdissä näyttää olevan välillä aina "tilannekartoitusta"Minä luin jonkun Iltiksen jutun ja tämän palstan ketjun niihin aikoihin kun se alkoi
PikkuisenIltapäivälehdissä näyttää olevan välillä aina "tilannekartoitusta"
Joko nukuttaa`?
Pikkuisen myös minua.... haukottaa jo kovastiPikkuisen
Entä sinua?
Pidän Pitsassa, leivän päällä, hedelmien kanssa ymTosis,pidätkö homejuustosta?
Joo. pitsassa ja myös kanakastikkeessa. Oletko syönyt sellaista homejuusto-ananas-kanaa?Pidän Pitsassa, leivän päällä, hedelmien kanssa ym
Entä sinä?
Hm... täytyy miettiä. En ainakaan lähiaikoina.Joo. pitsassa ja myös kanakastikkeessa. Oletko syönyt sellaista homejuusto-ananas-kanaa?
No kerron vähän mitä siihen tulee... kanasuikaleita paistetaan ja sitten joukkoon lisätään ruokakermaa ja joukkoon murustat ja sulatat homejuustoa mieleisesi määrän ja lisäät ananasta ja vähän lientä. ja syöt vaikka riisin ja kasvisten kanssa . yksinkertaista ja herkulista.Hm... täytyy miettiä. En ainakaan lähiaikoina.
voin tehdä sitäkin sinulle. enkö ole ennen maininnut moista ruokaa...luulin että olen...Voisin kyllä maistaa, jos tilaisuus tulee
Voi olla, että olet maininnut ja monta muutakin ruokaavoin tehdä sitäkin sinulle. enkö ole ennen maininnut moista ruokaa...luulin että olen...
Kuulostaa tosi herkulliselta! Juustoista ja hedelmäistä kastiketta kanan kanssa ja vielä lisäkkeetNo kerron vähän mitä siihen tulee... kanasuikaleita paistetaan ja sitten joukkoon lisätään ruokakermaa ja joukkoon murustat ja sulatat homejuustoa mieleisesi määrän ja lisäät ananasta ja vähän lientä. ja syöt vaikka riisin ja kasvisten kanssa . yksinkertaista ja herkulista.
Äitini tekee niin että laittaa uunivuokaan jotain kanapihvejä ja ruokakermaa ja homejuustoa ja ananasta. ja hauduttaa uunissa. riisin hauduttaa myös uunissa. herkullista.
toki ruokakermoja on myös maustettuna että jos haluaa kokeilla....
voi olla.... haluatko kokeilla sitä?Voi olla, että olet maininnut ja monta muutakin ruokaa
Nyt kun tarkemmin mietin, niin tuo kuulostaa tutulle
se on herkullista ainakin minustaKuulostaa tosi herkulliselta! Juustoista ja hedelmäistä kastiketta kanan kanssa ja vielä lisäkkeet
Aion kokeilla varmasti Voisin pitää kanaviikonlopun ensi viikollavoi olla.... haluatko kokeilla sitä?
kokeilitko silloin joskus sitä kana-nuudeli-wokkia.. laitoin silloin annoksestani kuvan sinulle
Ei niin, jos laittaa reilusti. Se on voimakassuolainen juustohomejuusto tuo suolaisuutta kastikkeeseen.suolaa ei kannata lisätä ainakaan ennen maistamista
Olen tehnyt joskus kauan sitten ananas-kanaa ja riisiä, mutta en ole koskaan ennen laittanut juustoa.se on herkullista ainakin minusta
Pidetään joskus vaika yhdessä näin ketjun välityksellä.. tehdään molemmat ja laitetaan kuvatAion kokeilla varmasti Voisin pitää kanaviikonlopun ensi viikolla
Muistan nuudeliwokin ja reseptin En vain ole koskaan ostanut nuudeleita ja siihen sopivaa kastiketta. Olen ihan tonttu nuudelihyllyllä Silloin sovittiin, että voit kokata sitä joskus
kokeileOlen tehnyt joskus kauan sitten ananas-kanaa ja riisiä, mutta en ole koskaan ennen laittanut juustoa.