vierailija
Vapaa-aikaa loppupäiväTiskasin jo, meni alle 10min
En aio muuta tänään siivota kun imuroinkin eilen
Vapaa-aikaa loppupäiväTiskasin jo, meni alle 10min
En aio muuta tänään siivota kun imuroinkin eilen
JepVapaa-aikaa loppupäivä
Puuh Saa nähdä miten tässä käy
Sataako? Hm...
Lähtisikö lenkille... vettä sataa.
Joo. Vähän ripsii vettä.pieni kuuro.Sataako? Hm...
Syön ainakin ensin
No pikkuisen... Et kai ole sokerista?Joo. Vähän ripsii vettä.pieni kuuro.
Mitä syöt?
En oleNo pikkuisen... Et kai ole sokerista?
Perunaa, jauhelihakastiketta, kasviksia ja keitettyjä kananmunia
Sitten uskaltaa lähteä ulkoilemaanEn ole
Herkkua
Minulla oli tänään jauhelihakastiketta ja spagettia ja kasviksia
Ostin kaupasta porkkanoita, niitä voi rouskutella välipalaksi
Sitten uskaltaa lähteä ulkoilemaan
Kiitos
Meillä oli melkein samaa ruokaa Minulla oli kasviksina hapankaali, savojinkaali, selleri ja valkosipuli, huh no ainakin terveellistä En kehdannut rapsutella porkkanoita Niitä on täysi pussi jääkaapissa, sopii välipalaksi niin kuin sanoit
Olen täällä!Mihin hävisit?
Mikä hätänä? Onko sinulle sattunut jotain?
Ei. Olin huolissani suutuitko jostain...Mikä hätänä? Onko sinulle sattunut jotain?
Mistä olisin voinut edes suuttua... En mistään!Ei. Olin huolissani suutuitko jostain...
Kävin äsken pikalenkillä.
Älä taas aloitaMistä olisin voinut edes suuttua... En mistään!
Onko sinulla kaikki hyvin? Olet jotenkin huolestunut, jännittynyt ja nukut huonosti.
Hyvä lenkki pikalenkki on! Voisin itsekin lähteä ulos
OkÄlä taas aloita
En ole jännittynyt enkä muuta. Nukuin huonosti kun ensin joku auto tuli pörisemään kovaan ääneen johonkin tuohon lähelle ja heräsin, sitten jotkut huusi ulkona(jotain baarista tulijoita) ja heräsin, sitten oli vessahätä ja taas heräsin....
Joskus vaan on jotain häiriötekijöitä eikä nuku hyvin. Se ei tarkoita heti että jokin olisi huonosti. Minulla on kaikki hyvin, kiitos huolenpidosta
Mukava kuullaJoskus vaan on jotain häiriötekijöitä eikä nuku hyvin. Se ei tarkoita heti että jokin olisi huonosti. Minulla on kaikki hyvin, kiitos huolenpidosta
Sinä sanoit ettäsinulla oli unirytmi sekaisin onko sinulla stressiä?
Muistatko kun kerroit minulle rentoutusvinkkejä, kokeile niitä itseesi tänään. Ulkoile, syö hyvin ja rauhoitu. Kirkkaat valot pois ja lue jotain.Mukava kuulla
Minulla on hieman stressiä. Sen takia unirytmi menee helposti sekaisin. Täytyy koittaa parantaa