Pussitee lipton yellow label. muumitee on loppuPienet unet on joskus paikallaan
Mitä teetä? Vihreää, mustaa vai jotain muuta? Irto- vai pussi?
Ihan hyvää teetä Minusta tuo parempaa kuin muumi. Olen maistanut Nuuskamuikkusen Seikkailijan eväät -teetä ja se on yksi surkeimmista ellei jopa surkein tee, hirveä kitkerän makuinen En suosittelePussitee lipton yellow label. muumitee on loppu
Ei oo parempaakaan tekemistä tällä hetkelläLipsuttelija
Oi, no se on sitten huono teeIhan hyvää teetä Minusta tuo parempaa kuin muumi. Olen maistanut Nuuskamuikkusen Seikkailijan eväät -teetä ja se on yksi surkeimmista ellei jopa surkein tee, hirveä kitkerän makuinen En suosittele
Pakko olla tylsää kun tähän ketjuun taas eksyin
Ei tarvitsekaan. Se on sopivaa lauantaipäivän tekemistäEi oo parempaakaan tekemistä tällä hetkellä
Äläs mollaa  hyvä ketju onEi oo parempaakaan tekemistä tällä hetkellä
Juu, niin käy joskus kun on liikaa aikaa
No hyvähän se että on monipuolisesti kaikenlaisia ketjujaÄläs mollaa  hyvä ketju on
No täällä voi myös jutella.Juu, niin käy joskus kun on liikaa aikaa
No hyvähän se että on monipuolisesti kaikenlaisia ketjuja
Hm... mietin joskus, että onko kohdalleni vain osunut virheellinen tee vai onko huono tee naamioitu hienoon pakettiin Täytyy ehkä joskus maistaa toista muumia. Ehkä Tsemppiä! -teetäOi, no se on sitten huono tee
Minulla oli se muumin päivän paras hetki teesekoitus. Se oli ihan hyvä.
En. Pari yötä mennyt niin että heräilen koko ajan. Ja nukun kuin horroksessaNo täällä voi myös jutella.
Saitko sinä nukuttua hyvin yöllä?
Joo
Pakko olla tylsää kun tähän ketjuun taas eksyin
Kohta loppuu puhelimesta akku niin varmaan pakko mennä tiskaamaan
Onko sinulla huolia, jännitystä, jokin asia huonosti? Se voi saada aikaan tuon.En. Pari yötä mennyt niin että heräilen koko ajan. Ja nukun kuin horroksessa
En. Pari yötä mennyt niin että heräilen koko ajan. Ja nukun kuin horroksessa
Pitäisi imuroida mutta ei kyllä jaksa tai huvita..Kohta loppuu puhelimesta akku niin varmaan pakko mennä tiskaamaan
Mutta kun just nyt ei kiinnostais eikä jaksais eikä huvittais ....eli tekemistäkin olis mut ei vaan jaksa...
Minä näin huonoa unta toissayönä... Satutin jalkani ja käärin sen vessapaperiin ja sitten se paperi värjäytyi punaiseksi verestä kun oli niin iso ammottava haava jalassa...Onko sinulla huolia, jännitystä, jokin asia huonosti? Se voi saada aikaan tuon.