@Haavejuttu kiitos paljon tiedosta Ehkä pitää jatkaa kuitenkin testailua eikä heittää koko testipakkausta (ainakin 40 jäljellä) jorpakkoon. Katsotaan miten käy.
Jospa tää tästä.
Jospa tää tästä.
Rsfu ei oo koskaan mulla näyttänyt plussaa, vaikka muut on näyttänyt selvää plussaa. Oon niistä kuvatkin ottanut.. Taas ostin tänään rsfu:n testejä ja heti näytti aika tummaa, vaikka kp 13 vasta. Aika lähellä sitä mitä yleensä kp15, ku on ollut plussa. Mut katotaan huomenna mitä näyttää. Testaan varmaan ainakin 3 krt.
Kyllä reagoi. Mulla on useampikin kierto ovisplussassa tullu PC raskaustikkuun aivan selkeä pinkki viiva (testannu siis kun kierrot ollu sekot ja oireet viel sekavammat). HCG ja LH on ikäänkuin kaksoset joista toisella on kuvittellisesti hattu päässä. Eli siksi reagoivat tikkuihin ristiinMä käytän raskauskeijun onestep ovisliuskoja, nyt 3 kierto menossa, ekassa selkee plussa, edellisessä en saanut selkeetä plussaa, nyt taas sain. En sitten tiiä ovuloinko viime kierrossa ollenkaan mutta mulla ne rfsu ovistestit ei oo näyttänyt ees tasavahvusta viivaa sillonku näissä on ollu tummempi viiva!
Keksin teorian, jos nää one stepin raskaustestit näyttää siksi haamua kun ovistesti plussaa? Voisko olla että vähä reagois LH hormoniin. Onhan nää viivanpaikoista tuttuja mutta vähän punertaa kyl eikä mun edelliset viivanpaikat oo ollu iha samanmoisia nii reagoisko tohon LH.... Ovistesti tummentunu lisää
@Mirkkuli26 Missä paikassa Turussa olet käynyt ja kuinka paljon maksanut?On kyllä todella kallista.... -.- itse oon käynyt Turussa.
Toivottavasti plussaat
Mä oon tilannu kotitestistä sofin ovulaatiotesti liuskoja. En osaa sanoa onko hyviä, itse olen kokeillut vain muutaman kerran, mutta ainakin sain selkeän negan ja selkeän positiivisenOnko suosituksia mikä on paras ovulaatiotesti? Oon itse kokeillut jo useampaa eri merkkiä (rahaa mennyt varmaan noin 100 euroa), mutta kerran vain onnistunut bongaamaan ovulaation. Tämä oli joku ulkomailla reissussa ostettu testi. Se digitaalinen testi ois kaikkien helpoin kun ei tarvitse arvailla viivoja, mutta kallishan se on. Nyt mulla ollut käytössä jotkut pililpalitestit tai sitten en ovuloi ollenkaan, turhauttavaa.