Väsyttää alle 6h tuli nukuttua viime yönä. Heräilin vähän väliä.Päikkäreitä ei tullu nukuttua.
Siitä tää varmaan johtuukin, kun en nukkunut tänään päikkäreitäPitäisikö ottaa pienet torkut, että helpottaisi
Niinpä tietysti...Siitä tää varmaan johtuukin, kun en nukkunut tänään päikkäreitä
Mut ajattele, miten uni sit maittaa tänä yönä.Väsyttää alle 6h tuli nukuttua viime yönä. Heräilin vähän väliä.Päikkäreitä ei tullu nukuttua.
Hää vaanii aina sängyn alla..sun sängyn allaNiinpä tietysti...
Toivottavasti kisu on kynnet terotettuna valmiina väijymässä sohvan takana.
No veikkaisn, että ... ööö, ei yhtään mitäänOnks kukaan ollut Brändössä?
Mitähän siellä on? Siis näin syksyllä. Kesällä on varmaan vaikka mitä.
Nappaan sen omakseniHää vaanii aina sängyn alla..sun sängyn alla
No veikkaisn, että ... ööö, ei yhtään mitään
Nauttikaa luonnosta, seurasta ja sumuisista, tunnelmallisista ilmoista
Heh hehEnsin mennään saunaan ja sitten syödään vasta!
eiiiiiiiiNappaan sen omakseni
Ensin hakataan vastalla saunassa,sitten vasta syödään ?Ensin mennään saunaan ja sitten syödään vasta!
Kyllä!Heh heh
Ketsupilla vai ilman?
Kyllä vaan.eiiiiiiii
Kuulostaa siltä, että narskuttelet hampaitasi öisin.Iltaa!
Mulla on ollu jokusen päivän vähän outoja tuntemuksia, alkoi tiistai-aamusta(heti kun heräsin) hirveällä korvakivulla ja kipu jatkui ke-to yöhön asti, popsin buranaa korvatulehduksen varalta, eilen ei enää korva ollut kipeä mutta korvan puoleisen leukanivelen kohta todella kipeä, syöminen sattuu ja kasvot siltä puolen korvasta poskipäähän asti kosketusarat, kuin auringon polttamat.
Ja päässä on heitättänyt eilisestä asti samalla lailla kun todella korkeassa kuumeessa, mut kuumetta ei ole
Niin juu ja huulet puutuilee myös samalta puolelta
Mulla on niskat ollut jumissa enempi tai vähempi aina mut ei oo tämmöstä ollut, vaikka niskojen piikkiin tän mielelläni laittaisin Onko teillä kellään ollut tämmösiä vaivoja?
Terv. Keittiöterveyskeskuslääkäri
Kannattaa varmaan kävästä lääkärissä?Iltaa!
Mulla on ollu jokusen päivän vähän outoja tuntemuksia, alkoi tiistai-aamusta(heti kun heräsin) hirveällä korvakivulla ja kipu jatkui ke-to yöhön asti, popsin buranaa korvatulehduksen varalta, eilen ei enää korva ollut kipeä mutta korvan puoleisen leukanivelen kohta todella kipeä, syöminen sattuu ja kasvot siltä puolen korvasta poskipäähän asti kosketusarat, kuin auringon polttamat.
Ja päässä on heitättänyt eilisestä asti samalla lailla kun todella korkeassa kuumeessa, mut kuumetta ei ole
Mulla on niskat ollut jumissa enempi tai vähempi aina mut ei oo tämmöstä ollut, vaikka niskojen piikkiin tän mielelläni laittaisin Onko teillä kellään ollut tämmösiä vaivoja?
En miehen kuuleman mukaan, mut periaatteessa mahdollista, herään joskus siihen että puren täysiä hampaita yhteen, ja näen joskus unta että puren hampaita lujaa yhteen enkä sitten unessa saakkaan enää suuta aukiKuulostaa siltä, että narskuttelet hampaitasi öisin.
Terv. Keittiöterveyskeskuslääkäri
No hitto kun alkaa työt just ens viikolla, ei millään joutais lääkäriin... Voikohan korvatulehdus aiheuttaa tämmöstä? Jos se ois vaan itellään menossa poisKannattaa varmaan kävästä lääkärissä?
Mutta älä varaa aikaa tolta kehopositiivis voimaantuneelta keittiöterveyskeskustohtorilta...tiiä mitä hää sulle määrää siihen vaivaan
Olisin jo lähtenyt näytille. On aina häläreitten paikkaa kun kasvon alueella esiintyy puutumista, viittaisi jonkinlaiseen verenkiertohäiriöön kyllä.Iltaa!
Mulla on ollut noita samoja oireita ja tiedän, että puren hampaita nukkuessani.En miehen kuuleman mukaan, mut periaatteessa mahdollista, herään joskus siihen että puren täysiä hampaita yhteen, ja näen joskus unta että puren hampaita lujaa yhteen enkä sitten unessa saakkaan enää suuta auki