Tää on niin totta ja silti mää nauran tälle ääneenNo mutta, kakkaa ei saa pitää elämässä itsestäänselvyytenä. Jos kakka ei tule, tulee elämästä monimutkaista!
Tää on niin totta ja silti mää nauran tälle ääneenNo mutta, kakkaa ei saa pitää elämässä itsestäänselvyytenä. Jos kakka ei tule, tulee elämästä monimutkaista!
Kukat kuolisSiinä tapauksessa sen kuukupin pitäis yltää polviin saakka, että kerralla mahtuis kaikki papanat.
Echon papanat vois vielä kompostoida tai laittaa kukkien juureen.
Mulla oli kerran vuoden ajan ummetus. Siis maha sen ajan tosi kovalla.Tää on niin totta ja silti mää nauran tälle ääneen
No mutta ainakin niiden tilalle vois kasvaa chilipensaitaKukat kuolis
Kakka on kyllä kertakaikkiaan tosi nasta juttu!No mutta, kakkaa ei saa pitää elämässä itsestäänselvyytenä. Jos kakka ei tule, tulee elämästä monimutkaista!
Hui kanalaa!!Mulla oli kerran vuoden ajan ummetus. Siis maha sen ajan tosi kovalla.
Vessaanmeno oli oikeasti päivän pelottavin hetki.
On. Sitä osaa arvostaa sit kun sen menettää.Kakka on kyllä kertakaikkiaan tosi nasta juttu!
Joo, vaikka en mä perään jää koskaan itkemään kun vedän pytynOn. Sitä osaa arvostaa sit kun sen menettää.
kauhistuksen kanalaHui kanalaa!!
Mikä siihen sitte auttoi?
Aika. Siis se vuoden piina alkoi yhden aika yleisen lääkkeen käytöstä, sen sivuvaikutuksena on ruuansulatuksen hidastuminen.Hui kanalaa!!
Mikä siihen sitte auttoi?
Kai sä sentään pidät minuutin hiljaisen hetken muistolle siinä pytyn vieressäJoo, vaikka en mä perään jää koskaan itkemään kun vedän pytyn
Kyllä ne melkeen tulis kerätä talteen! Ajatella....pitkään viipyviä vessahetkiä kuunnellen veden loisketta, ihania pitkiä analyyseja pönton reunalla:VKH=väri-koostis-haju, vain sinä ja kakka!On. Sitä osaa arvostaa sit kun sen menettää.
Mut kuitenki vilkaiset aina olkasi yli mimmonen tuli?Joo, vaikka en mä perään jää koskaan itkemään kun vedän pytyn
Panacod?Aika. Siis se vuoden piina alkoi yhden aika yleisen lääkkeen käytöstä, sen sivuvaikutuksena on ruuansulatuksen hidastuminen.
Oon siitä puhunu tutuille, en sano sitä lääkettä mikä se on ettei ne tunnista.
Kanalaa
Lääkkeiden sivuvaikutukset on kyllä ihan järkyttäviä välillä, monesti vanhuksille annetaan sellasia lääkkeitä ettei suoli toimi kunnolla jos lainkaan ilman auttamistaAika. Siis se vuoden piina alkoi yhden aika yleisen lääkkeen käytöstä, sen sivuvaikutuksena on ruuansulatuksen hidastuminen.
Oon siitä puhunu tutuille, en sano sitä lääkettä mikä se on ettei ne tunnista.
Kanalaa
Ja kännykkä.Kyllä ne melkeen tulis kerätä talteen! Ajatella....pitkän viipyviä vessahetkiä kuunnellen veden loisketta, ihania pitkiä analyyseja pönton reunalla, vain sinä ja kakka!
Aikas lähelle. Mut käytin sitä troppia liian pitkään.Panacod?
Tosin et sä niitä vuotta olis kiskonut
Olkapään yli katsoessa on seinä takana, enkä mä kyllä sinne päästeleMut kuitenki vilkaiset aina olkasi yli mimmonen tuli?
Sitä tapaa pidetään tosi outona, mut mun mielestä se kuuluu oman terveydentilan arviointiin.
Toi on totta, tosin en mä katso muuta kuin sillon jos on fiilis että jotain häikkää on.Mut kuitenki vilkaiset aina olkasi yli mimmonen tuli?
Sitä tapaa pidetään tosi outona, mut mun mielestä se kuuluu oman terveydentilan arviointiin.
Olkapään yli katsoessa on seinä takana, enkä mä kyllä sinne päästele
Niilo22 on mennyt tossakin asiassa muita edelle ja on muutamankin videon kuvannut tuotoksistaan...sitten pieree lopuks ja ihmettelee miks hän on sinkku
Mä oon muutaman videon kattonu. Yks video käsitteli sitä kun hän päätti lähteä ulkoilemaan, ja selosti sitä koko videon.Olkapään yli katsoessa on seinä takana, enkä mä kyllä sinne päästele
Niilo22 on mennyt tossakin asiassa muita edelle ja on muutamankin videon kuvannut tuotoksistaan...sitten pieree lopuks ja ihmettelee miks hän on sinkku
Joo ja lausun jonkun lyhkäsen, mutta sitäkin tunteikkaamman runonKai sä sentään pidät minuutin hiljaisen hetken muistolle siinä pytyn vieressä
Oon seurannu Niiloa jo vuosia. Kyllä hällä välillä joku daamikin on ollu.Olkapään yli katsoessa on seinä takana, enkä mä kyllä sinne päästele
Mulla itsellä panacodi veti mahan tukkoon.Aikas lähelle. Mut käytin sitä troppia liian pitkään.
pidä kakkapäiväkirjaa,kirjoitat analyysin joka päivä siihen tiimarin vihkoonKyllä ne melkeen tulis kerätä talteen! Ajatella....pitkään viipyviä vessahetkiä kuunnellen veden loisketta, ihania pitkiä analyyseja pönton reunalla:VKH=väri-koostis-haju, vain sinä ja kakka!
Mulla on perusbiisinä vessassa Oolannin sota.Joo ja lausun jonkun lyhkäsen, mutta sitäkin tunteikkaamman runon
''Sinne luikahti, kuin paska viemäriin....''