Ei sitä typoo ois tarvinnu matkiaKyl mullaki joskus on podkilihakset kipiät.
Silmistä valuu veet vähänväliä niin etten kunnolla nää kirjottaa
Ei sitä typoo ois tarvinnu matkiaKyl mullaki joskus on podkilihakset kipiät.
Siihen en osaa kyllä vastata yhtään mittäänOotko varma ettei sen emoa käyny joku jänö-Jussi aikoinaan polkasemassa.
Mä toivon että mun kakka tuoksuu kookokselle vanhainkodissaMä varmaan oon vanhana joku naamasta kulahtanu mummo ku oon käyttäny ihan mielivaltaisesti valittuja tuotteita, muta ainakin tuoksun hyvälle. Mähän en vanhainkodissa haise sit paskalle.
ei prismassa ole mitään imoussöniä... sokoksella on. s o k o sMä voisin ostaa kans tuon Tonkan.
Ja juu, olis ihana ostaa Prisman Imoussönistä joku hajuvesisetin voide, mut ne sit maksaa...no, pitää nakittaa miehelle.
Mä varmaan oon vanhana joku naamasta kulahtanu mummo ku oon käyttäny ihan mielivaltaisesti valittuja tuotteita ja oon varmaan kosmetologien kauhu, mutta ainakin tuoksun hyvälle. Mähän en vanhainkodissa haise sit paskalle.
Mulla sulkialihakset.Kyl mullaki joskus on podkilihakset kipiät.
Eipä se oo niin justiinsa.ei prismassa ole mitään imoussöniä... sokoksella on. s o k o s
musta kookoksen tuoksu haju maku on kamalinta pskaa mitä olemassa on... ja sulla se muuttuu sitten siksi itekseen....Mä toivon että mun kakka tuoksuu kookokselle vanhainkodissa
Postimaksu on assrape.hei, tähän väliin kysymys... mikä on postimaksu englanniksi....gookle kääntäjästä tulloo vain joku postgay ...
Imoussöni ei oo Prismassa, mut usein Prisman vieressä.ei prismassa ole mitään imoussöniä... sokoksella on. s o k o s
no ei mutta joo ja on se nyt kumma kun ei tuollaisia asioita ymmärretäEipä se oo niin justiinsa.
Sit syöt sen mukaista ruokaa.Mä toivon että mun kakka tuoksuu kookokselle vanhainkodissa
imoussoni on täällä ainakin usein s-markettien lähellä ja sokosten yhteydessä.Imoussöni ei oo Prismassa, mut usein Prisman vieressä.
Ne on jo menetetty aikoja sitten.Mulla sulkialihakset.
paskot tulta jees hyvä tavoiteSit syöt sen mukaista ruokaa.
Mä meinaan hankkia itelleni nimityksen Chili-mummo.
Toivottavasti muuttuu kookoksen tuoksuks, olis vaihtelua vessareissulla!musta kookoksen tuoksu haju maku on kamalinta pskaa mitä olemassa on... ja sulla se muuttuu sitten siksi itekseen....
Juu, riippuu kaupungista.imoussoni on täällä ainakin usein s-markettien lähellä ja sokosten yhteydessä.
onko?Oisko postage?
Juu, vanhainkodin vessatuolissa kuuluu ra-ta-ta.paskot tulta jees hyvä tavoite
No sulla on sitten kunnon ring of fire takaluukussa aina vessareissuillaSit syöt sen mukaista ruokaa.
Mä meinaan hankkia itelleni nimityksen Chili-mummo.
Eikös nykyjään suosita kestovaippoja ja kuukuppeja! Miten ois yhistelmä papanankeräinkookospähkinäkuppi? Sträpseillä vaan kiinni, helppo purkaa ja koota, jos ei irtoo ni oota.Mä toivon että mun kakka tuoksuu kookokselle vanhainkodissa
No mutta, kakkaa ei saa pitää elämässä itsestäänselvyytenä. Jos kakka ei tule, tulee elämästä monimutkaista!No sulla on sitten kunnon ring of fire takaluukussa aina vessareissuilla
Me muuten keskustellaan todella paljon näistä asioista sun kanssa
Siinä tapauksessa sen kuukupin pitäis yltää polviin saakka, että kerralla mahtuis kaikki papanat.Eikös nykyjään suosita kestovaippoja ja kuukuppeja! Miten ois yhistelmä papanankeräinkookospähkinäkuppi? Sträpseillä vaan kiinni, helppo purkaa ja koota, jos ei irtoo ni oota.