Hunajaa yskään????

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
help
auttaako OIKEESTI?? en oo koskaan kokeillut ite mut tytöllä 1v 3kk tuli nuhan päälle yskä kun menee pitkälleen sänkyyn.

Sängynpääty koholla, mitä muita keinoja helpottaa pienen yskää???
 
vieras
paljonko pitäis ottaa hunajaa? ite oon kohta viikon valvonu yskän takia. antibioottikuuriki päällä, mut ei näy olevan siitäkään apua. päivällä yskittää vähempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
paljonko pitäis ottaa hunajaa? ite oon kohta viikon valvonu yskän takia. antibioottikuuriki päällä, mut ei näy olevan siitäkään apua. päivällä yskittää vähempi.
iso lusikallinen nukkumaan mennes. lapsille oon antanu teelusikallisen. mutta tosiaan jos isompi tulehdus niin ei hunajat auta. testaa ihmees.
 
.
Ja huom! Jos lapsella on ruoka-aineallergioita niin voi olla suurikin todennäköisyys, että on allerginen myös hunajalle. Esimerkiksi siitepölyallergioiden ristiallergiana on usein hunaja-allergia.
 
ap
kuis kauan kattelen noin pienellä yskää.. tosiaan ei oikeastaan yski muuten kun pitkällään ollessa..
Tää eka päivä nyt kun oon tuon yskän merkannu.
Eli millon siis lääkäriin?
Vai oonko nyt liian hätänen???
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuis kauan kattelen noin pienellä yskää.. tosiaan ei oikeastaan yski muuten kun pitkällään ollessa..
Tää eka päivä nyt kun oon tuon yskän merkannu.
Eli millon siis lääkäriin?
Vai oonko nyt liian hätänen???
Jos on muuten hyväkuntoinen eikä aivan tolkuton ole yskä niin viikon kaksikin voi odotella menemättä lääkäriin
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Äsken kävin antamassa hunajaa veteen sekotettuna tytölle... yskii raukka sängyssä eikä saa kunnolla nukuttua.. toivottavasti illalla parempi...
Mulla on mielikuva, että se kannattaa antaa lusikalla, jolloin kulkee hitaasti kurkussa alas, ei veteen sekoitettuna. Mutta en tiedä onko sillä väliä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuis kauan kattelen noin pienellä yskää.. tosiaan ei oikeastaan yski muuten kun pitkällään ollessa..
Tää eka päivä nyt kun oon tuon yskän merkannu.
Eli millon siis lääkäriin?
Vai oonko nyt liian hätänen???
Jos on muuten hyväkuntoinen eikä aivan tolkuton ole yskä niin viikon kaksikin voi odotella menemättä lääkäriin
Ihan tosi?? Oon sitte vissii oikeesti hätänen :( olisin ollu jo perjantaina viemässä jos jatkuu, vaikka vaan tälläsenä et nukkuessa yskii.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Äsken kävin antamassa hunajaa veteen sekotettuna tytölle... yskii raukka sängyssä eikä saa kunnolla nukuttua.. toivottavasti illalla parempi...
Mulla on mielikuva, että se kannattaa antaa lusikalla, jolloin kulkee hitaasti kurkussa alas, ei veteen sekoitettuna. Mutta en tiedä onko sillä väliä...
No pitää illalla antaa ihan lusikalla, jos se oliski parempi. Otin äske vaa sängystä ylös ni helpompi saada juomaa nopsast..
Toivotaa tosiaa et helpottaa..
Tiiän ite mite kurjaa on jos yskittää sillo ko menee nukkumaa :( :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuis kauan kattelen noin pienellä yskää.. tosiaan ei oikeastaan yski muuten kun pitkällään ollessa..
Tää eka päivä nyt kun oon tuon yskän merkannu.
Eli millon siis lääkäriin?
Vai oonko nyt liian hätänen???
Jos on muuten hyväkuntoinen eikä aivan tolkuton ole yskä niin viikon kaksikin voi odotella menemättä lääkäriin
Ihan tosi?? Oon sitte vissii oikeesti hätänen :( olisin ollu jo perjantaina viemässä jos jatkuu, vaikka vaan tälläsenä et nukkuessa yskii.
Perusyskän kanssa voi tosiaan odotellakin pidempään. Eri asia siten jos alkaa hengitys vaikeutumaan, esim kurkunpäätulehduksessa (tunnistat sen kovasta haukkuvasta yskästä ).
Tosin ainakin meillä tuo kurkunpäätulehdus on tullut ensin ja sitten vasta normi yskä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuis kauan kattelen noin pienellä yskää.. tosiaan ei oikeastaan yski muuten kun pitkällään ollessa..
Tää eka päivä nyt kun oon tuon yskän merkannu.
Eli millon siis lääkäriin?
Vai oonko nyt liian hätänen???
Jos on muuten hyväkuntoinen eikä aivan tolkuton ole yskä niin viikon kaksikin voi odotella menemättä lääkäriin
Ihan tosi?? Oon sitte vissii oikeesti hätänen :( olisin ollu jo perjantaina viemässä jos jatkuu, vaikka vaan tälläsenä et nukkuessa yskii.
Perusyskän kanssa voi tosiaan odotellakin pidempään. Eri asia siten jos alkaa hengitys vaikeutumaan, esim kurkunpäätulehduksessa (tunnistat sen kovasta haukkuvasta yskästä ).
Tosin ainakin meillä tuo kurkunpäätulehdus on tullut ensin ja sitten vasta normi yskä.
Eli ainakin jos jatkuu vaan näin et nukkuessa alkaa yskiminen, ni ei hätiä vielä aikaan??
 
vierailija
Pieni lusikallinen riittää, mutta täytyy olla luomua, kun niissä muissa voi olla mitä tahansa, kuten neonikotinoidijäämiä. Luomua sentään tarkastetaan, muita ei välttämättä koskaan. Kaikkia myrkkyjä ei koskaan voida saada selville, koska ne määritykset maksavat paljon.
 

Yhteistyössä