Oho, kylläpä näkyy selkeesti!katso liitettä 8000sain sen vangittua myös huonolaatuiseen puhelimen kameraan
Flon mukaan 9, en tikuttanut tässä kierrossa@W.we siis apua jos toi ei merkitse plussaa
Mikä dpo sulla menossa?
Mulla nämä menkat on olleet erilaiset kuin aiemmat. Kp 1 oli niukkaa vuotoa, eilen tuli heti aamusta puolen tunnin päästä tampoonista ja siteestä yli töissä. Marmatin siinä ukoille, ku mietti miks oon niin äkänen "prkl ku menkat vuotaa yli, ni vähemmästäkin ketuttaa" (hyvä miehille höpöttää, mut ei mulla oo työkamuina/asiakkaina muita kuin miehiä ) ... No se oli se ainut kerta kun yli tuli. Toki eilisen päivän oli runsasta vuotoa, mutta vähemmän tarvitsi vaihtaa kuin aiemmin ja nyt tässä kierrossa ei ole tullut yhtään hyytymää. Aiempina kertoina on tullut isoja hyytymiä ja paljon (mistä lie johtuu) n. 3pvä ajan. No nyt ei tuu enää paljoa mitään vuotoa ja kp3 menossa Yleensä vuodan runsaasti yli n. 3-4pvä ja siihen päälle vähäisempää vuotoa 2-3pvä.Kp 7 ja vuoto on edelleen ihan verta vaan.
Kävin itse ennen yritystä (32 vuotias silloin) gynellä tarkistamassa paikat ja poistamassa kierukkaani, hän sanoi että julkiselle puolelle pääsee vuoden päästä jos ei ole tärpännyt. Olisin siis mennyt tässä loppuvuodesta sinne jos ei olisi plussa pärähtänyt. Vuosi taitaa olla se määrite, ainakin yli 30 vuotiailla, jos ei ole mitään pcos taustaa tms. ja tarvitset lääkkeitä ovuloimaan tai pidentämään luteaalivaihetta heti. Sen aikana tosiaan ei vissiin saisi olla (heidän merkintöjen mukaan) yhtään keskenmenoa/kemiallista/tuulimunaa, koska he laskevat sitä raskautumiseksi tms. Nyt 33v ja ensimmäinen raskaus meneillään. Mua ei ahdista ikää, tiedän että tulen olemaan se vanha täti sitten kun vauva menisi päiväkotiin ja lopulta kouluun, mutta so what? Kaikki hankkivat vauvoja eri iässä. Itse en olisi ollut valmis 20 vuotiaana.Minua vaivaa ikä kanssa, vaikka hetki sitten täytin vasta 33v Aina ollut ehdoton takaraja vauvalle 30v, mutta kun uusi mieheni ei ollut vielä silloin valmis, niin nyt mennään sit tällä iällä. Haluan uskoa, että kyllä se vielä joskus tärppää. Varmuuttahan toki ei ole, että onko mieheni lisääntymiskelpoinen, kun omia lapsia hällä ei ole
Jollakin tietoa, että kuinka kauan yritystä oltava takana, että alkavat tutkimaan lapsettomuuden syitä?
Se on kyllä ihmeellistä jos tuo on huijausviiva! Mä en IKINÄ ole saanut PC testiliuskoihin mitään näkyviin paitsi ne kaksi kertaa kun olen ollut raskaana... Kuten sanoit, olet ainoa joka ei usko noihin! Mutta mitä jos nuo huijausviivat ovat aikaisemmin ollut näitä kemiallisia, ja sen takia näyttävät tuollaisia ennen menkkojen alkua? Nojoo, en lähde spekuloimaan sen enempää MÄ toivon ettei toi olisi huijaustaPregchek antoi TAAS viivan paikan, vaikka eilinen rfsu ei
Parin päivän päästä nähdään meneekö nämä nyt kokonaan ehdottomalle ei -listalleni jos on taas huijausviivoja
Nämä on kyllä aivan loistavia esimerkkejä miten testien sopivuudesta on eroja eri ihmisten välillä
No tuskin tulet jos noin selkeitä viivoja tulee Ei uskota siihen Mikä dpo/kp sait tuollaisen?Kyllä mä nyt taidan siirtyä plussanneisiin.
Tuun sit takasin
Noo kyllä se kahella edelliselläkin kerralla oli ihan selkeet ekan haamun sain dpo 10, nyt on dpo 13 ja lyhyehkö pidätysNo tuskin tulet jos noin selkeitä viivoja tulee Ei uskota siihen Mikä dpo/kp sait tuollaisen?
Mua taitaa enemmänkin harmittaa, että tulee niin pitkä ikäero lapsille. Ja kuinka sitä osaa enää vauvaa hoitaa, kun nuorin jo 9v Vakiduuninkin sain tuossa keväällä + että kesäkuussa 2020 pitäis alkaa rakentaa taloa. Kuinkahan se vauvan kanssa onnistuis/jaksaminen riittäis Äh, pikku juttuja. Miettii niitä sitten, kun sen aika oikeasti onKävin itse ennen yritystä (32 vuotias silloin) gynellä tarkistamassa paikat ja poistamassa kierukkaani, hän sanoi että julkiselle puolelle pääsee vuoden päästä jos ei ole tärpännyt. Olisin siis mennyt tässä loppuvuodesta sinne jos ei olisi plussa pärähtänyt. Vuosi taitaa olla se määrite, ainakin yli 30 vuotiailla, jos ei ole mitään pcos taustaa tms. ja tarvitset lääkkeitä ovuloimaan tai pidentämään luteaalivaihetta heti. Sen aikana tosiaan ei vissiin saisi olla (heidän merkintöjen mukaan) yhtään keskenmenoa/kemiallista/tuulimunaa, koska he laskevat sitä raskautumiseksi tms. Nyt 33v ja ensimmäinen raskaus meneillään. Mua ei ahdista ikää, tiedän että tulen olemaan se vanha täti sitten kun vauva menisi päiväkotiin ja lopulta kouluun, mutta so what? Kaikki hankkivat vauvoja eri iässä. Itse en olisi ollut valmis 20 vuotiaana.
Noooh. Mä sain erikoisen viittävaille 33v. Silloin tuntui vanhalle. Nyt nuorin syntyi ku olin about 43. Ja edelleen tuntuu nuorelle En edes itse pidä itseäni vanhana vaikka monesti niiin sanonkin, lapset vähitenKävin itse ennen yritystä (32 vuotias silloin) gynellä tarkistamassa paikat ja poistamassa kierukkaani, hän sanoi että julkiselle puolelle pääsee vuoden päästä jos ei ole tärpännyt. Olisin siis mennyt tässä loppuvuodesta sinne jos ei olisi plussa pärähtänyt. Vuosi taitaa olla se määrite, ainakin yli 30 vuotiailla, jos ei ole mitään pcos taustaa tms. ja tarvitset lääkkeitä ovuloimaan tai pidentämään luteaalivaihetta heti. Sen aikana tosiaan ei vissiin saisi olla (heidän merkintöjen mukaan) yhtään keskenmenoa/kemiallista/tuulimunaa, koska he laskevat sitä raskautumiseksi tms. Nyt 33v ja ensimmäinen raskaus meneillään. Mua ei ahdista ikää, tiedän että tulen olemaan se vanha täti sitten kun vauva menisi päiväkotiin ja lopulta kouluun, mutta so what? Kaikki hankkivat vauvoja eri iässä. Itse en olisi ollut valmis 20 vuotiaana.
Minulla on aika sama homma tuossa, että 20 -vuotiaana en todellakaan olisi ollut valmis, enkä kyllä olisi vielä silloin lasta halunnutkaan. Keskityin silloin itseeni - matkustelin, opiskelin ja tein juttuja ihan vaan itseäni varten. Minulla ajatus oli, että en halua lasta alle 30-vuotiaana tai ennen kun olen ehtinyt tehdä ja kokea tarpeeksi. Nyt tietysti on pieni pelko siitä onnistuuko raskaus enää, mutta en kadu noita ratkaisuja. Nyt teen juuri sitä työtä josta nuorena haaveilin ja olen valmis asettumaan ja asettamaan toisen itseni edelle. Meillä kaikilla on omat unelmamme ja toiveemme elämältä. Toivottavasti kaikki saavat elää niiden mukaan ja kulkea itselleen parasta polkua.Kävin itse ennen yritystä (32 vuotias silloin) gynellä tarkistamassa paikat ja poistamassa kierukkaani, hän sanoi että julkiselle puolelle pääsee vuoden päästä jos ei ole tärpännyt. Olisin siis mennyt tässä loppuvuodesta sinne jos ei olisi plussa pärähtänyt. Vuosi taitaa olla se määrite, ainakin yli 30 vuotiailla, jos ei ole mitään pcos taustaa tms. ja tarvitset lääkkeitä ovuloimaan tai pidentämään luteaalivaihetta heti. Sen aikana tosiaan ei vissiin saisi olla (heidän merkintöjen mukaan) yhtään keskenmenoa/kemiallista/tuulimunaa, koska he laskevat sitä raskautumiseksi tms. Nyt 33v ja ensimmäinen raskaus meneillään. Mua ei ahdista ikää, tiedän että tulen olemaan se vanha täti sitten kun vauva menisi päiväkotiin ja lopulta kouluun, mutta so what? Kaikki hankkivat vauvoja eri iässä. Itse en olisi ollut valmis 20 vuotiaana.